2.3 v6 segitség kellene

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by Blant »

Olyannyira ott voltam, hogy én adtam Szabyk-nak, akié ez az autó villáskulcsot, meg fogót, mert valamit mókoltak rajta. Azóta sajna a motor tűz áldozata lett, úgy tudom. Köszi a linkeket!

Üdv!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by Süni »

Blant wrote:Olyannyira ott voltam, hogy én adtam Szabyk-nak, akié ez az autó villáskulcsot, meg fogót, mert valamit mókoltak rajta. Azóta sajna a motor tűz áldozata lett, úgy tudom. Köszi a linkeket!

Üdv!
Már újjáépült !

http://www.timeslip.hu/szabyk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Natalie Driver Gabe

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by Natalie Driver Gabe »

Hello urak. !!
Nem akatam ezért új topicot nyitni.
Bocsánat az off-ért
DE.
Nem tudna valaki egy olyan oldalt vagy rajzot ami
1:1méretben tartalmazza
a 2.3-v-6 osnak az első pajzsjához való tömítés rajza.
S azon belül is annak a tömítésnek ami a blokkhoz csatlakozik(ami takartja a Vezérmű kereket).
godoltam úgy könnyeb ha kivágom én.
könnyeb lenne így a munkám
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by Bogyo28 »

Natalie Driver Gabe wrote:Hello urak. !!
Nem akatam ezért új topicot nyitni.
Bocsánat az off-ért
DE.
Nem tudna valaki egy olyan oldalt vagy rajzot ami
1:1méretben tartalmazza
a 2.3-v-6 osnak az első pajzsjához való tömítés rajza.
S azon belül is annak a tömítésnek ami a blokkhoz csatlakozik(ami takartja a Vezérmű kereket).
godoltam úgy könnyeb ha kivágom én.
könnyeb lenne így a munkám
ez a tömítés kapható, nem egy összeg, egyszerübb venni. olyan oldal ahol ez 1:1-ben fenn van nem létezik. van szétszedett moci, arról lehet másolni vagy készíttetni, de szerintem egyszerübb készen megvenni...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
vasparipa
egyedülisszerelhet
Posts: 521
Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Főd

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by vasparipa »

Natalie Driver Gabe wrote:Hello urak. !!
Nem akatam ezért új topicot nyitni.
Bocsánat az off-ért
DE.
Nem tudna valaki egy olyan oldalt vagy rajzot ami
1:1méretben tartalmazza
a 2.3-v-6 osnak az első pajzsjához való tömítés rajza.
S azon belül is annak a tömítésnek ami a blokkhoz csatlakozik(ami takartja a Vezérmű kereket).
godoltam úgy könnyeb ha kivágom én.
könnyeb lenne így a munkám
Mivel tömítést csak úgy tudsz cserélni, hogy ha a két alkatrész, ami közé megy szét van szedve, szerintem kapd le a vezérműdeklit, rajzold körbe, vágd ki, oszt kész.
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
Natalie Driver Gabe

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by Natalie Driver Gabe »

ez a tömítés kapható, nem egy összeg, egyszerübb venni. olyan oldal ahol ez 1:1-ben fenn van nem létezik. van szétszedett moci, arról lehet másolni vagy készíttetni, de szerintem egyszerübb készen megvenni...
sajnos krónikus időhiányban szenvedek.
Holnap reggel indulnom kellene vele Egerbe.
De csak tegnap este vettem észre
hogy kicsit ereszti az olajat.

Van 1 éjszakám hogy rendezzem a dolgot mert féltem a szívét.
De így marad a szétborítós történet
Azért kösz :ru:
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by szszaby »

Akkor menj el olajeresztősen. Az nem kerül időbe. :mrgreen:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
vasparipa
egyedülisszerelhet
Posts: 521
Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Főd

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by vasparipa »

szszaby wrote:Akkor menj el olajeresztősen. Az nem kerül időbe. :mrgreen:
C-terv: Pur-hab, hegesztés,... fűrészpor az olajba, vagy kábelkötegelővel kis edénykét rögzítesz a szivárgás helye alá, és az elcsepegő olajat kis elektromos szivattyú segítségével visszakeringeted a rendszerbe.
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
Natalie Driver Gabe

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by Natalie Driver Gabe »

C-terv: Pur-hab, hegesztés,... fűrészpor az olajba, vagy kábelkötegelővel kis edénykét rögzítesz a szivárgás helye alá, és az elcsepegő olajat kis elektromos szivattyú segítségével visszakeringeted a rendszerbe
Te igy csinálnád ha a te gépedről volna szó ??
Lacóka
márokosanistudnézni
Posts: 50
Joined: Thu Feb 10, 2005 9:28 pm

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by Lacóka »

sziasztok!

Kérdésem lenne:

2.3 motor felújításához, gond nélkül használhatók-e a 2.8-as motor alapméretű dugattyúi?
Azért érdekel, mert Jelentős költségmegtakarítás lenne ha igen. 2.8 dugósorom van, hozzávaló új gyűrűsorral. Csak nem tudom, hogy a dugók kompatibilisek-e, illetve a blokk mit szól a 3mm-es túlfúráshoz.

Előre is köszi a választ!
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by Blant »

Szia!

Nem lehet akkorára megfúrni, úgy tudom! nomeg a dugattyúk csapszeghelyzete sem tudom, hogy egyezik-e. Inkább perselyeztesd, vagy Pál dugattyú!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Lacóka
márokosanistudnézni
Posts: 50
Joined: Thu Feb 10, 2005 9:28 pm

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by Lacóka »

Blant wrote:Szia!

Nem lehet akkorára megfúrni, úgy tudom! nomeg a dugattyúk csapszeghelyzete sem tudom, hogy egyezik-e. Inkább perselyeztesd, vagy Pál dugattyú!

Üdv!

Köszi a választ! :-(
Ejj, pedig de szépen kigondoltam............
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by szszaby »

Nem hinném, hogy más lenne a blokkja, de a csapszeg dolgot én sem tudom. Ha meghagyod a főtengelyt akkor lenne a 2,8-as dugókkal 2500cm3.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by szszaby »

Blant wrote:Szia!

Nem lehet akkorára megfúrni, úgy tudom! nomeg a dugattyúk csapszeghelyzete sem tudom, hogy egyezik-e. Inkább perselyeztesd, vagy Pál dugattyú!
Ha megfúrni nem lehet akkor perselyezni se lehet.
Ford Capri MkI Essex
Lacóka
márokosanistudnézni
Posts: 50
Joined: Thu Feb 10, 2005 9:28 pm

Re: 2.3 v6 segitség kellene

Post by Lacóka »

szszaby wrote:Nem hinném, hogy más lenne a blokkja, de a csapszeg dolgot én sem tudom. Ha meghagyod a főtengelyt akkor lenne a 2,8-as dugókkal 2500cm3.

Szia!

Nem akarnék a főtengelyel variálni, nem is tuning céllal gondoltam én ezt.
Az autóm gyári blokkját mindenképp fúrni kell, és arra lennék kíváncsi, hogy a 2.8 alapméretű dugó használható-e a 2.3 blokkban. Jelentősen csökkennének a költségeim hisz nem kellene dugót, gyűrűt vennem, maradna a fúrás, főtengelyköszörülés+csapágy költsége.
Csak a bibi ott van, hogy nem tudom mennyiben kompatibilis a két dugó.
Olyat már olvastam itt a fórumon valahol, hogy 2.0v6 lett megfúrva 2.3 alapméretre . Viszont ott csak furatátmérőben van különbség,lökethossz megegyezik.
Ha nem műkszik a dolog, akkor elég húzós lesz a motorfelújítás,és a kaszni-festés-kárpitozás után nem biztos, hogy most erre lesz keret.
Akkor viszont másik motort kell betennem az ótókába.
Post Reply