Lengéscsillapítók

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

érthető

de az a kérdés, te mivel elégedsz meg, jó lesz-e vmi monroe, vagy alko, lip vagy sachs...
mert akkor tökmindegy, bemész a boltba (mondjuk Bárdi) mondod hogy capri és adják... normálisabb helyeken.
ha kell és pesten jársz, megveszem neked.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

CAPRI-3 wrote:érthető

de az a kérdés, te mivel elégedsz meg, jó lesz-e vmi monroe, vagy alko, lip vagy sachs...
mert akkor tökmindegy, bemész a boltba (mondjuk Bárdi) mondod hogy capri és adják... normálisabb helyeken.
ha kell és pesten jársz, megveszem neked.
hétvégén rádcsörgök, addig még egy felújítóst megnézünk itt a környéken
guriga
márokosanistudnézni
Posts: 96
Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by guriga »

Meg tudja valaki mondani mik a méretei az MKI hátsó lengéscsillapítóinak?
Mert nem találtam erről sehol sem adatot.

..és hogy az escort 1,2 gólyalábak esetleg kompatibilisek a Capriéval?

kösz.
1972' 1500 V4
1973' ???? ()
User avatar
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by Kenny »

guriga wrote: ..és hogy az escort 1,2 gólyalábak esetleg kompatibilisek a Capriéval?

kösz.
Kompatibilisnek kompatibilis, de nem ugyanolyan. Legalább is én beraktam az MkI-es Escort alá a III-as Capri gólyalábat, s olyan terpesztést csinált, hogy öröm ránézni, és ültetett is a kocsin 2,5cm-t(rövidebb a gólyaláb).
De ez MkIII-as Caprié volt, az I-es nem tom miben különbözik.
www.pfb.hu

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
guriga
márokosanistudnézni
Posts: 96
Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by guriga »

Kenny wrote: Kompatibilisnek kompatibilis, de nem ugyanolyan...
De ez MkIII-as Caprié volt, az I-es nem tom miben különbözik.
Kösszép a gyors választ! Van kilátásban 2 db MKII escortból a padlásról. Mindenesetre elhozom.

Akkor már csak 1 kérdés másoktól: MKIII és MKI Capri gólyalábak között van különbség?

kösz
1972' 1500 V4
1973' ???? ()
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

guriga wrote:
Kenny wrote: Kompatibilisnek kompatibilis, de nem ugyanolyan...
De ez MkIII-as Caprié volt, az I-es nem tom miben különbözik.
Kösszép a gyors választ! Van kilátásban 2 db MKII escortból a padlásról. Mindenesetre elhozom.

Akkor már csak 1 kérdés másoktól: MKIII és MKI Capri gólyalábak között van különbség?

kösz
Nincs különbség, ugyanolyan.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Bogyo28 »

daytona wrote::shock: Az nekem nagyon jo arnak tunik!!! Azert majd referalj legy szives, hogy milyenek az uton!

Koszi az infot!!!
angoloktól 40 pénz körül jött be Ádámnak az első coil-over szett, azt csak fel kell rakni ha pl van már gátlód. ha nem akkor azt még hozzá kell adni, de kárászyéknál jó áron lehet venni állítható Koni-t.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790
Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by adam »

Bogyo28 wrote:
daytona wrote::shock: Az nekem nagyon jo arnak tunik!!! Azert majd referalj legy szives, hogy milyenek az uton!

Koszi az infot!!!
angoloktól 40 pénz körül jött be Ádámnak az első coil-over szett, azt csak fel kell rakni ha pl van már gátlód. ha nem akkor azt még hozzá kell adni, de kárászyéknál jó áron lehet venni állítható Koni-t.
Régi gátlót felújíttattuk.
Nekem eggyel puhább a rugó benne mint Krisztiánnak. (300-400)
Gyűrű lejjebb lett hegesztve:
http://picasaweb.google.hu/kradtrom/201 ... 8866266066

A gumiütközőből nem vágtunk ki, ami a végső koppanást akadályozza meg - ez lehet h hiba volt.

http://picasaweb.google.hu/kradtrom/201 ... over_proj#

Kb 6-7 cm ült lejjebb a kocsi orra és sokkal stabilabb a kormányzás. Nem billen be jobbra-balra.


Adam
Sosem lesz kész, csak alakul...
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by daytona »

adam wrote:Kb 6-7 cm ült lejjebb a kocsi orra és sokkal stabilabb a kormányzás. Nem billen be jobbra-balra.


Adam
Van valahol egy fotod a kocsirol, hogy mennyire van lennt az orra? Aztan atevickelhetunk esetleg mas topicba is, ne offoljuk szet Viper topikjat :oops:
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790
Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by adam »

daytona wrote:Van valahol egy fotod a kocsirol, hogy mennyire van lennt az orra?
Készültem :laza:
http://picasaweb.google.hu/kradtrom/201 ... s_kerekek#
daytona wrote:Aztan atevickelhetunk esetleg mas topicba is, ne offoljuk szet Viper topikjat :oops:
Nem lenne rossz.
Sosem lesz kész, csak alakul...
User avatar
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790
Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by adam »

szszaby wrote:A menetes rész, hogy van a gólyalábon? Külön van arra van rávágva a menet?
Csövecske kívül menettel amit ráhúztunk... Vagy nem értem a kérdésed :-(
Sosem lesz kész, csak alakul...
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Pudva »

daytona wrote:...Aztan atevickelhetunk esetleg mas topicba is, ne offoljuk szet Viper topikjat :oops:
Na akkor itt tessék folytatni 8-)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Tibi »

adam wrote:Csövecske kívül menettel amit ráhúztunk... Vagy nem értem a kérdésed :-(
:?: http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... ts_id=3450" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Capri MK3
User avatar
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790
Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by adam »

Tibi wrote:
adam wrote:Csövecske kívül menettel amit ráhúztunk... Vagy nem értem a kérdésed :-(
:?: http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... ts_id=3450" onclick="window.open(this.href);return false;
Nekem ezt a kettőt rendeltük:
http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... ts_id=9334
http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... fnkkglsbr1
Sosem lesz kész, csak alakul...
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Lengéscsillapítók

Post by Tibi »

Jó az avatarod ! :-D
1980 Capri MK3
Post Reply