Zacy 1977-es MkII-ese.

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by szszaby »

Zacy wrote:és a kétféle kipuff öntvényről amiről nem tudom hogy van e érdemleges különbség teljesítmény szempontjából.
Az egyikre egy henger a másikra két henger pufog.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Zacy
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 216
Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zala megyében bárhol

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by Zacy »

Van nekem triggeres gyújtáselosztóm, ha valakinek szüksége van rá elcserélném hasznos dologra, kinek mije van pü-ben megbeszéljük....
Elkészült a felirat is az autó hátuljára, nem volt egyszerű kiönteni.
gépháztető 036.jpg
gépháztető 040.jpg
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by szszaby »

Miből van a felirat? Ha jól látom rövidebb mint az eredeti, vagy magasabb.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by TÉCSÉ »

Zacy wrote: Elkészült a felirat is az autó hátuljára, nem volt egyszerű kiönteni.
háááááát .................. :-?
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by Bogyo28 »

Zacy wrote:Van nekem triggeres gyújtáselosztóm, ha valakinek szüksége van rá elcserélném hasznos dologra, kinek mije van pü-ben megbeszéljük....
Elkészült a felirat is az autó hátuljára, nem volt egyszerű kiönteni.
gépháztető 036.jpg
gépháztető 040.jpg

én mindig is bunkó, ámde őszinte véleményalkotásomról voltam híres:

ez ugyan egyedi, nem fog még egy ilyen szembe jönni, meg hát dicsérendő az öntés és a hozzáadott munka, de a végerdményt nézve egy gondoloat motoszkál a fejemben: MINEK? nem tudom mennyi meló egy ilyet elkészíteni, de minden percért kár volt SZVSZ. a többi dolog fasza, szépen alakul a vas, de ezért kár volt melózni...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by FEFE »

Bogyo28 wrote:
Zacy wrote:Van nekem triggeres gyújtáselosztóm, ha valakinek szüksége van rá elcserélném hasznos dologra, kinek mije van pü-ben megbeszéljük....
Elkészült a felirat is az autó hátuljára, nem volt egyszerű kiönteni.
gépháztető 036.jpg
gépháztető 040.jpg

én mindig is bunkó, ámde őszinte véleményalkotásomról voltam híres:

ez ugyan egyedi, nem fog még egy ilyen szembe jönni, meg hát dicsérendő az öntés és a hozzáadott munka, de a végerdményt nézve egy gondoloat motoszkál a fejemben: MINEK? nem tudom mennyi meló egy ilyet elkészíteni, de minden percért kár volt SZVSZ. a többi dolog fasza, szépen alakul a vas, de ezért kár volt melózni...
Nem igazán értelek. Miért baj az hogyha az ember foglalkozik az autójával és úgy ahogy neki tetszik? És nem kell mindennek értelmet keresni ha egyszer a gazdinak úgy tetszik. Szerintem inkább öntögessen az ember trillió munkaórával egy ilyen jelet minthogy megvegye a homasitába vagy a Tacskóba a krómos betűket és utána ferdén felragasztja őket aminek igazából 0 az értelme mert 2 hónap múlva úgyis leesik. SZVSZ
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by Bogyo28 »

FEFE wrote:Nem igazán értelek. Miért baj az hogyha az ember foglalkozik az autójával és úgy ahogy neki tetszik? És nem kell mindennek értelmet keresni ha egyszer a gazdinak úgy tetszik. Szerintem inkább öntögessen az ember trillió munkaórával egy ilyen jelet minthogy megvegye a homasitába vagy a Tacskóba a krómos betűket és utána ferdén felragasztja őket aminek igazából 0 az értelme mert 2 hónap múlva úgyis leesik. SZVSZ
SZERINTEM a munkának akkor lesz értelme ha az jó is. pl a srácok fényezése, stb. de mivel a befektetett munka árából simán megvehető lett volna az eredeti felirat, amire ez is hajazna, ezért nem látom értelmét. Ha egy teljesen egyedi feliratot csinál, akkor értem hogy miért, de ez egy rosszul sikerült MK1 felirat, amiből lehet jót szerezni. attól mert hogy kézimunka meg sok volt a meló vele nem lesz jó egy alkatrész. van amit érdemes megcsinálni, van amit nem. Ez kb olyan, mint amikor a Pudva autojára a kisgyerek mondta az anyjának hogy kamu-mustang (az elején levő jel miatt, de tudta hogy ez nem mustang). Erre a felirtra ránézve egyből látod hogy mi szeretett volna lenni, csak látod azt is hogy nem sikerült. Tehát én ugy vagyok vele, hogy még most a legelején a szemébe mondom, mint hogy késöbb mögötte röhögjenek rajta (persze ez igy erősen sarkított...). Hornyák Laci fényezésére is egyből mondtuk hogy egy rendes szint is ennyiért fujtak volna, szerencsére ő is jót vigyorgott rajta. tehát ha a tulajnak tetszik a felirat, az ő dolga, használja egészséggel, de ne csodálkozzon ha majd másnak is szemet szúr az eredetire csak nagyjából hasonlító felirat...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Zacy
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 216
Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zala megyében bárhol

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by Zacy »

Csakhogy lezárjuk ezt a vitát. Sok olyan autó van a fórumon aminek a külseje nagy vonalakban hasonlít csak egy gyárira. A mienk is ilyen. Ilyen is marad. A felirat kiöntése igaz sok meló, de ugyanígy a fényezés, a hegesztés, a belső munkák stb. De az autó azért készül, mert sajnos pénz híján mindent mi csinálunk meg rajta. Többek között a feliratot és a tükröket is, melynek oka egyszerű: pénznek hívják. De ez az autó nemsokára kész, ellentétben a sok félkész eladó autóval, amiből elfogyott a pénz. Az hogy egy ilyen feliratot megcsináltunk úgy ahogy nekünk tetszik, szerintem teljesen természetes. Örülök annak hogy ez a fórum őszinte és nem az ember háta mögött röhögik meg fikázzák ki a tagok a másikat. Semmi baj nincs senki véleményével, elvégre ez egy fórum, és pont az történt amiért a fórumnak értelme van :-D :-D

Tudom a pénzre hivatkozni egy felirat esetében talán mókásnak hangzik, de ha összeszámoljuk a sok kis apró dolgot amitől szép egy autó külseje lehet hogy az a pénz most mindenkinek jól jönne. A fényezésünk csak anyagárat követelt (meg sok munkát és pénzt a műhely ahol melózunk, de az már megtérült), ami kb 50 ezer forint volt és nem 250 mint általában lenni szokott.

Nem haragszom a véleményekre, csak a két Supercharged felirat megy az olvasztótégelybe ezek után..... :-D :-D :-D
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by driver »

Zacy wrote:Nem haragszom a véleményekre, csak a két Supercharged felirat megy az olvasztótégelybe ezek után.....
Nehogy beolvaszd azt az emblémát, inkább megveszem tőled és az árából te is vehetsz eredeti mk1 es logot.
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by Gáborka »

Szép lett...
egyik szabadidős tevékenységem az ólomkatona készítés...ha valakinek van kölcsönbe felesleges F O R D ill Capri emblémája (sérülés nélkül)megnézhetnénk mi lesz belőle...szerintem érdemes megpróbálni,van szilikon gumim a mintavételhez ón,ólom keverékem a precíz öntéshez...ha valakit érdekel írjon...cserébe Én is megtartanék 1.2 :-D
Attachments
ha ez megy talán az embléma is :)
ha ez megy talán az embléma is :)
HPNX0375.JPG (87.82 KiB) Viewed 6331 times
Last edited by Gáborka on Sun Nov 14, 2010 9:33 pm, edited 1 time in total.
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by TÉCSÉ »

Gáborka wrote:Szép lett...
egyik szabadidős tevékenységem az ólomkatona készítés...ha valakinek van kölcsönbe felesleges F O R D ill Capri emblémája (sérülés nélkül)megnézhetnénk mi lesz belőle...szerintem érdemes megpróbálni,van szilikon gumim a mintavételhez ón,ólom keverékem a precíz öntéshez...ha valakit érdekel írjon...cserébe Én is megtartanék 1.2 :-D
Beszélgess sokat Gobbo-val - Ő is beteg (nagyon 8-) ) :twisted: :twisted: :twisted:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by Gáborka »

TÉCSÉ wrote:
Gáborka wrote:Szép lett...
egyik szabadidős tevékenységem az ólomkatona készítés...ha valakinek van kölcsönbe felesleges F O R D ill Capri emblémája (sérülés nélkül)megnézhetnénk mi lesz belőle...szerintem érdemes megpróbálni,van szilikon gumim a mintavételhez ón,ólom keverékem a precíz öntéshez...ha valakit érdekel írjon...cserébe Én is megtartanék 1.2 :-D
Beszélgess sokat Gobbo-val - Ő is beteg (nagyon 8-) ) :twisted: :twisted: :twisted:
? kicsit bővebben ha kérhetem :twisted: :pia:
annyi a történet lényege biztos sok sorstársam van akinek nincs csodaszép Caprija csak épülőfélben lévő szépsége ,és hát ugye vannak beszerezhetetlen dolgok Én pl nem vagyok hajlandó 80 eurót kib... 4 lotyadt betüért ha van feleslegbe meg lehetne próbálni :pia: éljenek az alkoholisták :ba:
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by TÉCSÉ »

Szintén "ólomkatonás" - ennyi , ne pörögd túl ;-)
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by Bogyo28 »

asszem van eredeti feliratom. max ha hibás, mintavétel előtt ki kell javítani, és már lehet is másolni. nem igérem hogy holnapra előszedem, mert valahol a sok kacat mélyén van, de előkaparom őket, van MK1 és MK3 is, meg transit
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Zacy 1977-es MkII-ese.

Post by Bogyo28 »

Zacy wrote:Csakhogy lezárjuk ezt a vitát. Sok olyan autó van a fórumon aminek a külseje nagy vonalakban hasonlít csak egy gyárira. A mienk is ilyen. Ilyen is marad. A felirat kiöntése igaz sok meló, de ugyanígy a fényezés, a hegesztés, a belső munkák stb. De az autó azért készül, mert sajnos pénz híján mindent mi csinálunk meg rajta. Többek között a feliratot és a tükröket is, melynek oka egyszerű: pénznek hívják. De ez az autó nemsokára kész, ellentétben a sok félkész eladó autóval, amiből elfogyott a pénz. Az hogy egy ilyen feliratot megcsináltunk úgy ahogy nekünk tetszik, szerintem teljesen természetes. Örülök annak hogy ez a fórum őszinte és nem az ember háta mögött röhögik meg fikázzák ki a tagok a másikat. Semmi baj nincs senki véleményével, elvégre ez egy fórum, és pont az történt amiért a fórumnak értelme van :-D :-D

Tudom a pénzre hivatkozni egy felirat esetében talán mókásnak hangzik, de ha összeszámoljuk a sok kis apró dolgot amitől szép egy autó külseje lehet hogy az a pénz most mindenkinek jól jönne. A fényezésünk csak anyagárat követelt (meg sok munkát és pénzt a műhely ahol melózunk, de az már megtérült), ami kb 50 ezer forint volt és nem 250 mint általában lenni szokott.

Nem haragszom a véleményekre, csak a két Supercharged felirat megy az olvasztótégelybe ezek után..... :-D :-D :-D
ez jogos, sőt teljesen elfogadtható. annyit még hozzátennék, hogy azért a pénz nélkülözése a projectből nem kell hogy magával ragadja a fej és a száj nem használatát. Mert ugye az eszközhasználat, a gondolkodás és a beszéd különböztet minket meg az állatoktól, használjuk is ezeket. tehát ha nincs pénz feliratra, mert hát ugye a a sok ojróért árult darabokat hagyjuk meg a gazdagabb németeknek, de egy kérdést megér a forumon, hogy esetleg nincs e valakinek eladó ocsoé, vagy ha már az öntés megoldható, van e valakinek mintája? mert ugye van.... és ha már tudsz önteni belőle, akkor már legyen olyan mint az eredeti, megspórolsz egy rakás melót a faragás részével, talán még jóárasítható is belőle pár példány a hasonló igényeket tápláló kollégák közt. készült már itthon öntött RS alu szelepdekni meg sok minden más. készül itthon low-cost coil-over, szervókormány meg minden más. szóval ami legyártható/elkészíthető olcsón itthon azt felesleges drágán máshol megvenni, csak ha már nem kevés melót beleölsz valamibe, akkor jó azt úgy megtenni, hogy a végeredmény a lehető legjobb legyen.

magyarán mint azt előbb is írtam, ha megtalálom az MK1 feliratot, neked is szivesen odaadom lemásolni...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Post Reply