Nem vagyok büszke rá

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by capriv6 »

Fel a fejjel !!
Csak azt tudom mondani hogy soha sem szabad egészben látni előre a dolgokat mert az nagyon elkeserítő tud lenni.
Mindig csak az adott részre szabad gondolni és foglalkozni.
Én is csináltam már pár autót és csak úgy haladtam előre ha minden napra kitűztem valami célt magamnak ha azzal végeztem örültem magamnak :)
Csak igy tovább és minden rendben lesz......
:pia:
Natalie Driver Gabe

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by Natalie Driver Gabe »

Minden tisztelet a tiéd Főnök !!!
Csak Így Tovább.
Esetleg pár képpel tudnád vizuálni felénk a projektet hogy miként áll jelenleg.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by szszaby »

Azért szép munka és tudom értékelni mert én is mindig magam csinálom.
Ford Capri MkI Essex
Natalie Driver Gabe

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by Natalie Driver Gabe »

szszaby wrote:Azért szép munka és tudom értékelni mert én is mindig magam csinálom.
Ahogy énis és sokan mások is .
De szerintem az a legjobban értékelt munka amit magad csinálsz.
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by daniv6 »

Kedves Bogyó
Megkaptam a kábelt, de a rajzot nem úgyhogy ezúton kérek további navigációt, vagy küld el a pü-ben említett instrukciókkal a rajzot. Csak itt tudok több képet berakni, azé nem írok pü-t.
Alább küldök párképet, fölötte az adott csati elhelyezkedésével és szinével, a kérdés, hogy mi megy rá? stb
Nincs nevetés, sajnos az én kötegemet eltökítette egy srác, én meg már nagyon rég láttam ilyet egyben.
Attachments
Utastér, 2 darab relés csati. (+2db már bekötve)
Utastér, 2 darab relés csati. (+2db már bekötve)
Utastér, a kardánbox felé megy, fehér/sárga, henger csatis
Utastér, a kardánbox felé megy, fehér/sárga, henger csatis
Ez az index lehet, de mi az amin a piros drót van ????
Ez az index lehet, de mi az amin a piros drót van ????
Utastér, a már említett 2db relé csatija
Utastér, a már említett 2db relé csatija
A trafók mellől kiinduló kettes fogat???
A trafók mellől kiinduló kettes fogat???
piros/fehér, hengeres csati???
piros/fehér, hengeres csati???
A lámpacsatiktól, ez a vastag borítású vékony vezeték, vég nélkül???
A lámpacsatiktól, ez a vastag borítású vékony vezeték, vég nélkül???
A két kicsi barna érdekelne, esetleg egymáséi??
A két kicsi barna érdekelne, esetleg egymáséi??
A nagy pipa és a mellette levő egyszemű érdekelne
A nagy pipa és a mellette levő egyszemű érdekelne
trafósok mellől induló, egyszemű csati kié???
trafósok mellől induló, egyszemű csati kié???
csak azért is......batman
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by daniv6 »

Van itt még.....
Ami még kell: nincs se+ se- kiállás, se akkumulátor saruk, elekt ac, elekt venti relékkel.
Aki szeretne hozzászólni, okosságot és segítséget szívesen fogadok.
Attachments
Tűzfal külső, 1db nagy fehér csati???
Tűzfal külső, 1db nagy fehér csati???
Ezt meg végképp nem tudom hova tenni..
Ezt meg végképp nem tudom hova tenni..
csak azért is......batman
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by Tibi »

Kép013 : A nagy pipa az szerintem a váltóra megy ha jól látom, két lyuk lesz benne.
1980 Capri MK3
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by proteus »

28: első spricni
05: generátor
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by proteus »

00: emlékeim szerint ezek üresen maradnak
03: kardánbox (óra, kézifékkar)
12: ha nincs fékolajszint jelződ akkor dugd össze

Hirtelenjében ennyi, de itt minden szükségeset megtalálsz: http://www.capri.pl/garage/wiring-diagrams" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by Bogyo28 »

szépen sorban:

utastér relé foglalatok: a 4-ből csak kettőben van valami, a piros az ablaktörlő ütemvezérlő relé, a 3 lábu fekete az indexrelé. a másik kettő közől a kékben nincs semmi, az lenne a ködfényszoró. a képen nem látom a másik szinét, azt írd le légyszives. meg azt hogy jelenleg melyikben van és milyen relé.

kardánbox felé menők: óra tápja, óra világítása, kézifék visszajelző kapcsoló

index: a képen a 2 lábu kerek az index, a vastag piros-sárga a duda

trafó mellöl 2 kábel: milyen szinü? (lehet ablakmosó is akár)

piros-fehér : vízhőfokmérő jeladó

vastag boritású vékony fekete szál: ez menne az aksira, de ha tutira akarsz menni, akkor kicsit ha visszahúzod a vastag borítást, akkor a fekete szálból 2 vastagabb piros lesz. nem tudom gyárilag miért van így elvékonyítva, de ilyen. én a 2 vastag pirosat toldottam meg és az megy az aksira...

két kicsi barna: fékfolyadék szint visszajelző. ha nem ilyen a tartályod, dugd össze

nagy pipa: váltóra megy, tolatólámpa kapcsoló

nagy pipa melletti egyszemü: erről több infó kellene, honnan jön, milyen szinű stb...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by Bogyo28 »

daniv6 wrote:Ami még kell: nincs se+ se- kiállás, se akkumulátor saruk,
sosem volt ilyen a kötegen. fentebb írtam hogy a + hova megy, a testelések külön vannak. gyárilag a testkábel az aksiról csak a motorra megy egy vastaggal, meg a kasztnira egy vékonyabbal
daniv6 wrote: elekt ac
daniv61.jpg
daniv61.jpg (54.31 KiB) Viewed 9265 times
daniv6 wrote: elekt venti relével
daniv62.JPG
igy talán másnak is hasznos lehet

ha van még kérdés tedd fel...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by daniv6 »

Köszi, nagyok vagytok.

013. aut váltóm van ez arra nem megy rá. Esetleg, ha megmondanátok, hogy mi az a 2 szál a pipában.
005. a generátoromon csak 1+ és 1- kiállás van, (nem Capri-é), akkor melyiket tegyem rá?

Egyelőre ennyi.
Attachments
A trafó kábelek honnan indulnak?, mi az a 2 szál?, mert nekem nincs külön trafóm, benne van az elosztóban
A trafó kábelek honnan indulnak?, mi az a 2 szál?, mert nekem nincs külön trafóm, benne van az elosztóban
Erről volt szó korábban, talán itt jobban látni.
Erről volt szó korábban, talán itt jobban látni.
csak azért is......batman
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by White Shark »

Tűzfal 1 db nagy fehér csati 0.28 autómata váltó reléje.0.05 soros elsőköteged van ,és valószínüleg v motoros generátorod.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by Bogyo28 »

White Shark wrote:Tűzfal 1 db nagy fehér csati 0.28 autómata váltó reléje.0.05 soros elsőköteged van ,és valószínüleg v motoros generátorod.
az első köteg a V6, legalábbis ahogy néztem olyat adtam oda neki. az automata váltó reléjébe egy rövidzárat kell iktatni a két vastag vezeték közé.

Ha neked a generátoron csak 2 kerek csavar áll kifelé, nem a szögletes mint a gyári caprin, akkor a 2 vastag piros vezetéket egy szemes saruval a vastagabbikra kell kötni, a vékony kék vezetéket meg a vékonyabb csavarra kell kötni.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by White Shark »

Úgy is jó ha rövidrezárod ,de ez egy normál egyszerü relével is megy csak jó legyen a lábkiosztása ,megnéztem generátor két fajta van ,vagy az ami neked kell (a sorcsatis) vagy a csavaros ,amid van.
Post Reply