Brutális - majdnem ahogy Davidmolnar írta valamire : HalálTCSillagjellegű ...daniv6 wrote:Csak ez a hideg ne lenne, mert hát fűtés az nincs. :? Mármint a műhelyben.
De most már a kocsiba se kell a fűtésrendszerrel kínlódni, mert nem fér be a drágám. A főfékhenger sem fér el, a gázpedál se meg a fék is rossz helyen van. Ebből a gázpedáltéma nincs még megoldva, a többi már frankó. Egyelőre ennyi.
(A képen a kardánalagút látható; csöppet ki lett tágítva;de nem kell meijedni, a heg mindkét oldalról fogja majd, de még nincs befejezett állapotban)
Nem vagyok büszke rá
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Re: Nem vagyok büszke rá
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Valaki adjon már egy tippet
Escort 1.6. 16v.
Nincs fűtés, a kiegyenlítő tartály telenyomódik vízzel, ha lecsavarom a kupakot, víz és levegő bugyog felváltva kifelé. Az alsó fűtéscső ami a kaszniba megy, hideg a másik meleg.
Mi történik itt?
Escort 1.6. 16v.
Nincs fűtés, a kiegyenlítő tartály telenyomódik vízzel, ha lecsavarom a kupakot, víz és levegő bugyog felváltva kifelé. Az alsó fűtéscső ami a kaszniba megy, hideg a másik meleg.
Mi történik itt?
csak azért is......batman
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Nem vagyok büszke rá
Mondjuk el van dugulva a radiátor?
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
Vagy bevan fagyvaproteus wrote:Mondjuk el van dugulva a radiátor?
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Kösz a tippeket, nagy segítség volt. Csak a fagyállóm volt gyenge, így valóban befagyott a radiátor.
csak azért is......batman
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Kicsi fejlemény:
Hóvégéig befejezem a kasztnizást. (Igazán nagy élvezet volt )
Végül is az egész pedálsort átkellett hekkelni a terebélyes váltóalagút miatt.
Mivel aut váltós, szerencsére csak 2 pedállal kellett megküzdeni. (Elsőre jónak tűnik.) A gázbowden-kimenet a közép felé helyeződött,(amúgy is mindig elszakadt és szar volt szerelni) mert a karbihoz simábban, megtörés nélkül érkezhet. A főfékhenger teljesen ki lett tolva a doblemezig, hogy ne érjen bele a szelepfedélbe. Az 1 méteres leömlők, valszeg bele fognak érni a fékreőszabályzóba és a kormányrúdba is, így hekkelés, vagy csere lesz a vége.
(Na nem most, mert sikerűlt megint elúszni :? )
Értekeztem új fórumtársunkkal a kipuff rendszer tervezéséről, majd beszámolok, ha lesz belőle valami. A tankot is átalakítom, mert kanyarban levegőt szívott - kellemetlen.
Apró prb az, hogy a gyári fűtéstechnika nem fér be a helyére, ezért más modelből származó hasonló fűtést kell beszereznem. Ötleteket szívesen fogadok.
(B-tervként, elektromos fűtést rakok bele, amit a dzsipekhez árulnak.)
Egyelőre ennyi.
Hóvégéig befejezem a kasztnizást. (Igazán nagy élvezet volt )
Végül is az egész pedálsort átkellett hekkelni a terebélyes váltóalagút miatt.
Mivel aut váltós, szerencsére csak 2 pedállal kellett megküzdeni. (Elsőre jónak tűnik.) A gázbowden-kimenet a közép felé helyeződött,(amúgy is mindig elszakadt és szar volt szerelni) mert a karbihoz simábban, megtörés nélkül érkezhet. A főfékhenger teljesen ki lett tolva a doblemezig, hogy ne érjen bele a szelepfedélbe. Az 1 méteres leömlők, valszeg bele fognak érni a fékreőszabályzóba és a kormányrúdba is, így hekkelés, vagy csere lesz a vége.
(Na nem most, mert sikerűlt megint elúszni :? )
Értekeztem új fórumtársunkkal a kipuff rendszer tervezéséről, majd beszámolok, ha lesz belőle valami. A tankot is átalakítom, mert kanyarban levegőt szívott - kellemetlen.
Apró prb az, hogy a gyári fűtéstechnika nem fér be a helyére, ezért más modelből származó hasonló fűtést kell beszereznem. Ötleteket szívesen fogadok.
(B-tervként, elektromos fűtést rakok bele, amit a dzsipekhez árulnak.)
Egyelőre ennyi.
- Attachments
-
- alagúút.JPG (34.43 KiB) Viewed 5930 times
-
- meg ilyen....JPG (28.7 KiB) Viewed 5931 times
csak azért is......batman
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: Nem vagyok büszke rá
Kíváncsi vagyok mi lesz ennek a vége. További kitartás Dani!
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Igen.Tibi wrote:Te az a Dani vagy akivel a gyűlésen találkoztam ?
csak azért is......batman
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
Bocsi, lassan állt össze a képdaniv6 wrote:Igen.Tibi wrote:Te az a Dani vagy akivel a gyűlésen találkoztam ?
1980 Capri MK3
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Apróság, hogy kész az eleje, most már a szerkezettel foglalkozok.
Először is, a konvertert össze kell hoznom a lendkerékkel.
..................... többit majd utána
Íme az eleje. Bár nem akartam ilyen félkészen megmutatni, de mégis.
Még fogom finomítani, de most már egy kicsit a többi dologgal is foglalkoznom kell, mert még a végén elfelejtem, hogy mit is kell csinálni.
Először is, a konvertert össze kell hoznom a lendkerékkel.
..................... többit majd utána
Íme az eleje. Bár nem akartam ilyen félkészen megmutatni, de mégis.
Még fogom finomítani, de most már egy kicsit a többi dologgal is foglalkoznom kell, mert még a végén elfelejtem, hogy mit is kell csinálni.
- Attachments
-
- Kis átalakítással, remélem előnyére
- PICT0002.JPG (48.01 KiB) Viewed 5670 times
-
- Lesz lökös is, nem hagynám el semmi szín alatt
- PICT0003.JPG (37.48 KiB) Viewed 5672 times
-
- PICT0007.JPG (50.8 KiB) Viewed 5671 times
csak azért is......batman
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: Nem vagyok büszke rá
A második képen az a lyuk, az az index helye lesz????Nem lesz lökhárítód????Vagy most ez hogy van??Amúgy látom nem sajnáltad a lemezt!!
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
Jó lesz az, csak így tovább
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!