Dozer Cossija

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Dozer Cossija

Post by szszaby »

Akkor ezek szerint ugyanaz az öntőformája.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Dozer
nemleszgondhasegítis
Posts: 181
Joined: Fri Mar 10, 2006 5:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Dozer Cossija

Post by Dozer »

Ja, de amin a leginkább meglepődtünk hogy még olajcsatorna is csak az a hengerfejenkénti 1 db van mint a mezei blokkokon, szal pár lyuk kivételével ugyanaz...de azok simán ráfúrhatóak hisz mint látjátok az anyagvastagítások ottvannak a helyükön...csak simán rádobták a két hengerfejet, picit alakítottak a frontoldali burkolaton a vezérműlánc miatt és ennyi...ja és a főtengelycsapágyak gyárilag beleütött kódjai is ugyanazok mint a sima verziókon, szal még ott sem változtattak semmit...
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Dozer Cossija

Post by Süni »

Ezeken nem lepődöm meg. Mivel a Cosworth nem autógyár, csak mérnöki iroda, ezért egy már meglévő Ford konstrukcióból alakította ki. A 2.0, meg ugye Pinto blokk.....
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Dozer Cossija

Post by levelboss »

Meg persze teljesen ésszerű is gyártás/költség szempontból... ha jóvan úgyis, akkó jóvan!
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
CapriTurbo
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 310
Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am

Re: Dozer Cossija

Post by CapriTurbo »

Még az öntési jele is "F", mint a 12v-nek.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Dozer Cossija

Post by Tibi »

Süni wrote:Ezeken nem lepődöm meg. Mivel a Cosworth nem autógyár, csak mérnöki iroda, ezért egy már meglévő Ford konstrukcióból alakította ki. A 2.0, meg ugye Pinto blokk.....
Így van, korábban linkeltem egy irományt erről, igaz angolul volt... azt írja le, hogy a sima 2.9-re rádobták a h.fejet meg a vezérlést. Dióhéjban.
1980 Capri MK3
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Dozer Cossija

Post by Bogyo28 »

ittyu wrote:úgy látom gigford kolléga is kezd elgondolkozni egy 24v konverzsönön. :P

nem tudom tovább megamban tartani, még ha sértődés is lesz belőle:

ember te mekkora hülye vagy! hallottál néhány dolgot valahonnan, aminek a fele téves infó, müszakilag tök faszság, és ezzel képes vagy mindenhova köbméternyi hozzászólást írni. lassan a forum fele olyan hozzászólásokból fog állni, ami vagy egy muszály most is idezírnom valamit, ha mást nem egy emotikont tipusu, vagy valami lelkes munkatárs tök fal infója, amiről 2 hozzászólás mulva kiderül hogy bödületes baromság. legalább mielőtt egymás után 2 ekkora hülyeséget írsz be gondolkodj egy kicsit...

bocs dozer hogy ezt ide....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Dozer Cossija

Post by Bogyo28 »

gigford wrote:Az sem volt kérdés hogy neked szól :) , általánosságban irtam le, nem azért hogy valaki bármi V6 helyett V8at rakjon az utcai autójába. :) Nézd meg mit emeltem ki Bogyó hszéből.
Sokan nincsenek tisztában milyen költséggel járhatna egy V8, (én sem tudtam sokáig) erre világítottam rá.
annyiban modosítanék: ha magad megveszed és behozatod, olcsobb lehet a V8. viszont ha csináltatod valakivel (hivatalos helyen), többe fog kijönni (ez tapasztalat). viszont abszolut V8 elöny, hogy minden van, több féle is, lehet válogatni. de ez már nem ide tartozik.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
ittyu
nemleszgondhasegítis
Posts: 136
Joined: Mon Mar 24, 2008 6:34 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: deby

Re: Dozer Cossija

Post by ittyu »

Bogyo28 wrote:
ittyu wrote:úgy látom gigford kolléga is kezd elgondolkozni egy 24v konverzsönön. :P

nem tudom tovább megamban tartani, még ha sértődés is lesz belőle:

ember te mekkora hülye vagy! hallottál néhány dolgot valahonnan, aminek a fele téves infó, müszakilag tök faszság, és ezzel képes vagy mindenhova köbméternyi hozzászólást írni. lassan a forum fele olyan hozzászólásokból fog állni, ami vagy egy muszály most is idezírnom valamit, ha mást nem egy emotikont tipusu, vagy valami lelkes munkatárs tök fal infója, amiről 2 hozzászólás mulva kiderül hogy bödületes baromság. legalább mielőtt egymás után 2 ekkora hülyeséget írsz be gondolkodj egy kicsit...

bocs dozer hogy ezt ide....
OFF

nem lesz semmiféle sértődés.
az idézett hsz-emnek nemtom mi köze van ahhoz amit leirtál.
nem szoktam 'köbméteres' hsz-eket irni, se olyat amiben 6emotikon van.
itt még offolni se nagyon szoktam.
leírtam azt is, hogy nekem a corneren irták, hogy a 2motornak semmi köze egymáshoz.az, hogy ők rosszul tudták, az nem az én hibám.mostmár tudom, hogy szinte ugyanaz.

lehet nyugodtan utálni, így legalább nem kell a seggemet nyalni.

ON
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: Dozer Cossija

Post by Hattyu »

ittyu wrote:
Bogyo28 wrote:
ittyu wrote:úgy látom gigford kolléga is kezd elgondolkozni egy 24v konverzsönön. :P

nem tudom tovább megamban tartani, még ha sértődés is lesz belőle:

ember te mekkora hülye vagy! hallottál néhány dolgot valahonnan, aminek a fele téves infó, müszakilag tök faszság, és ezzel képes vagy mindenhova köbméternyi hozzászólást írni. lassan a forum fele olyan hozzászólásokból fog állni, ami vagy egy muszály most is idezírnom valamit, ha mást nem egy emotikont tipusu, vagy valami lelkes munkatárs tök fal infója, amiről 2 hozzászólás mulva kiderül hogy bödületes baromság. legalább mielőtt egymás után 2 ekkora hülyeséget írsz be gondolkodj egy kicsit...

bocs dozer hogy ezt ide....
OFF

nem lesz semmiféle sértődés.
az idézett hsz-emnek nemtom mi köze van ahhoz amit leirtál.
nem szoktam 'köbméteres' hsz-eket irni, se olyat amiben 6emotikon van.
itt még offolni se nagyon szoktam.
leírtam azt is, hogy nekem a corneren irták, hogy a 2motornak semmi köze egymáshoz.az, hogy ők rosszul tudták, az nem az én hibám.mostmár tudom, hogy szinte ugyanaz.

lehet nyugodtan utálni, így legalább nem kell a seggemet nyalni.

ON
OFF!

Arra próbál utalni Bogyó hogy mielőtt Gigfordról ilyet mondasz,előbb nézz utána hogy ő éppen mit is csinál az az autójával és miután érdeklődik!
Nem ismered gigfordnak az "érdeklődési köreit" előbb nézz utána.
Ha valamiről véleményt alkotsz akkor inkább úgy egyszerűbb mondani, hogy "...én azt hallottam az egyik helyet..." és akkor senki nem fog hülyének vagy nagyszájúnak nézni!
Ez csak egy jó tanács :wink:
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Dozer Cossija

Post by TÉCSÉ »

@Hattyu

Khmmmm......
Nem biztos , hogy kizárólag csak Ittyu-nak szólt Bogyó irománya - olvasd el figyelmesen , hátha találsz olyan elemeket , amik Rád is ülnek .... :?
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: Dozer Cossija

Post by Hattyu »

TÉCSÉ wrote:@Hattyu

Khmmmm......
Nem biztos , hogy kizárólag csak Ittyu-nak szólt Bogyó irománya - olvasd el figyelmesen , hátha találsz olyan elemeket , amik Rád is ülnek .... :?
Oksza! :roll:
Bocsi.
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
Dozer
nemleszgondhasegítis
Posts: 181
Joined: Fri Mar 10, 2006 5:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Dozer Cossija

Post by Dozer »

No lassan átnevezhetem Dózer nevelőtopikjává..:-)

Egyébként megjöttek a csapágyak és körbe a króm díszlécek, megint tudok alakítani kicsit a gépen...hétfőn veszek CO hegesztőt és nekiesek a "szakember" által ki nem javított kasztnirészeknek is...aztán várhatom tovább a dugókat, és persze a tuningolt AOD váltó sem lesz rövid menet sajnos....
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Dozer Cossija

Post by szszaby »

Szerintem inkább kedden veszel CO-t. :lol: :lol: :lol:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Dozer
nemleszgondhasegítis
Posts: 181
Joined: Fri Mar 10, 2006 5:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Dozer Cossija

Post by Dozer »

ja...a fenének ez a sok rohadt ünnep....bezzeg mikor fizetésből éltem akkor mindig hétvégére estek....:-) (tudom a pünkösd másnapja mindig hétfő mielőtt megnevelne valaki...:-)
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Post Reply