Iván

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
sony5
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 249
Joined: Sun Mar 30, 2008 12:17 am

Re: Iván

Post by sony5 »

hehe ez is volt nálam probléma,de valahogy beállt
a vízhőfok pirosból melegszik kék felé 8)
üzemanyagszint meg ugyahogy működik/mindig mást mutat én meg inkább mindig tankolok mert már sikerült kiforgatni egyszer/
Capri 1974 MKII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
Iván

Re: Iván

Post by Iván »

szszaby wrote:Kontakt hiba, valszeg nincs normális test.
bejött.adtam neki egy kis kontakta sprét.műxik faszául....
mosmá csak az a baj hogy keveset mutat,amennyi van benne :mrgreen:
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Iván

Post by levelboss »

Iván wrote:hát én most nagyon az vagyok.mondjuk kisebb gondom is nagyobb annál hogy hideget vagy meleg,vagy fűt e vagy sem a capri. :cry:
De mér most mi van? Motor sincs benne? Vagy miért van az annyira szétbombázva?
Ford Capri 1978 2600 GT :D
Iván

Re: Iván

Post by Iván »

létezik az hogy fordítva kötöttem be a fűtő ventillátort?most olyan mintha szívna nem is fujna.
3 vezeték volt egymás mellett.
a bal oldali az ilyen zőldes.a középső az a ventillátorról jött le. a jobb oldali meg ilyen pirosas.és volt még egy aminek a végén régi stílusú csúszósaru volt.azt összedugtam egy megfelelő színű és végüvel....mit basztam el :?: :cry:
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Iván

Post by Bogyo28 »

Iván wrote:mit basztam el :?: :cry:
hogy nem nézted meg hogy mit honnan húzol le.... 8) :lol: müszerrel egyszerüen kimérhető hogy mit és hova kell dugni...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Iván

Re: Iván

Post by Iván »

nincs műszarom :cry: amugy nem is néztem mikor szédszettem télleg :oops: mer elég volt azzal foglalkozni hogy kijöjjön az a szar.amugy meg aszittem hogy elég hosszuak a kábelek és nem csúsznak majd le.
tehát ugy van hogy van egy 3 sarus csatlakozó,a középsőn biztosan a ventillátor volt mert az nem húzódott le.a két szélsőt meg egy mini tekercs köti össze.valami előtét ellenállás lehet gondolom én.szoval az mindegy hogy melyik melyik mert max ha gyorsra állítom akkor forog lassan.a barna vezeték meg negatív.....a másik kettő meg pozitív....nemértem :cry: :oops:
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Iván

Post by Bogyo28 »

Iván wrote:nincs műszarom :cry: amugy nem is néztem mikor szédszettem télleg :oops: mer elég volt azzal foglalkozni hogy kijöjjön az a szar.amugy meg aszittem hogy elég hosszuak a kábelek és nem csúsznak majd le.
tehát ugy van hogy van egy 3 sarus csatlakozó,a középsőn biztosan a ventillátor volt mert az nem húzódott le.a két szélsőt meg egy mini tekercs köti össze.valami előtét ellenállás lehet gondolom én.szoval az mindegy hogy melyik melyik mert max ha gyorsra állítom akkor forog lassan.a barna vezeték meg negatív.....a másik kettő meg pozitív....nemértem :cry: :oops:
ha pedig vágod hogy mi hol van, akkor tényleg kellene egy műszer hogy egyáltalán van e ott fesz... mert ahogy mondod is ott csak egy ellenállás van sorba kötve a motorral (az a tekercs szerü cucc) aminek van 3 csuszósaruja. ebből 2 db össze van kötve, a harmadik pedig az ellenállás másik vége. a test az kölün jön ki, az MKIII-n egy kerek csati, nem is lehet eltéveszteni. a +12 a kapcsolóra megy rá, onnan jön 2 vezeték, az egyik az ellenállásra a másik a közösített csatikra, a közösített csati másik csatijára megy a motor csatija. ha nem világos max lerajzolom. igy ha egyik állásba teszed a kapcsolót akkor direktbe kapja a +12 voltot a motor, a másik állásban pedig az ellenálláson keresztül kapja a delejt, tehát lassabban forog. elég sűrűn elő szokott fordulni hogy az ellenállás szétolvad, ekkor csak a max fordulat működik, cseréjére van külön topik...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Iván

Re: Iván

Post by Iván »

ha megtennéd hogy sematikusan ábrázolod megköszönnémaszt hiszem értem a dolgot.csak azt nem tudom hogy foroghat visszafelé.....mert legjob elektromos tudásom szerint ez csak fázisfordítással érhető el.ebben az esetben pedig azzal hogy a negatívra pozitivat tettem és fordítva.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Iván

Post by Bogyo28 »

na ez sikerült igy hirtelen:
futesellenallas.jpg
a kábelek szinét ne nézd, fejből nem megy hogy hol milyen szinű a kábel, és ez az MKIII-nál van ilyen csatikkal, annyi a különbség hogy az egyik késes csatlakozó 90 fokban meg van hajlítva, csak olyan képet nem találtam. ha felcseréled a kapcsoló 2 kábelét max fordított lesz a két fokozat, de az könnyen kideríthető....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Iván

Re: Iván

Post by Iván »

ó nagyon köszönöm ez kiváló számomra!
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Iván

Post by holecz »

Iván wrote:ó nagyon köszönöm ez kiváló számomra!
Akkor mostmár tessék rendesen megcsinálni! :D
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
Zacy
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 216
Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zala megyében bárhol

Re: Iván

Post by Zacy »

Bogyo28 wrote:na ez sikerült igy hirtelen:
futesellenallas.jpg
a kábelek szinét ne nézd, fejből nem megy hogy hol milyen szinű a kábel, és ez az MKIII-nál van ilyen csatikkal, annyi a különbség hogy az egyik késes csatlakozó 90 fokban meg van hajlítva, csak olyan képet nem találtam. ha felcseréled a kapcsoló 2 kábelét max fordított lesz a két fokozat, de az könnyen kideríthető....

na most égő pofával bekötöm én is rendesen mert csak magas fokozatom volt....ezért sunnyogtam a bekötésnél :oops: :oops:
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
Post Reply