Én beszéltem le Lacit a hídcseréről, sperr megy bele mindenképp, főleg ha torsen, azt nem tudja tönkretenni, előbb száll szét a váltó pl vagy más. Ha meg quaife lesz, akkor arra örök gari van.Bogyo28 wrote:igazándiból a belsejére gondoltam, az szerintem nem bírná, de egy torsen-el már elviselheti. Bár ha jól sejtem Lóri nem ment 300 ló fölé eddig. itthoni vagy Qauife lesz a torsen? mert azért a 400 paci felett az már medve (=nem játék)CapriTurbo wrote:A terv szerint kapna egy torsen difit, új csapágyakat. Gyáriak maradak a féltengelyek és az áttétel (3,44). Utcai gumikkal bírnia kell. Drag gumi és pálya kellene, szerintem, hogy tönkremenjen.Bogyo28 wrote:a capri híd bírni fogja mindezt?
Amúgy gigford sem cserélt hídat, a 302-höz.
Olyat sem nagyon hallottam még, hogy capri féltengelyt tört volna valaki, ahhoz drag gumin kéne nyomni naphosszat, komoly váltóval, hogy a féltengelyen múljon a dolog.
Lesz extra merevítés is a hídnak, mondtam, hogy próbáljuk meg így, utcai gumin nem fog tudni olyat tapadni, hogy gond lenne szerintem.
Durva lesz a biztos, végülis az escort ilyen motorral ment 10.7et, nekem ez a 302 is untig elég utcára, el sem tudom képzelni milyen lesz utcai körülmények között egy ilyen vadállat, még pályán az escort is félelmetes, nemhogy ugyanez utcán.
Dehát kollégának 400+ ló kellett, úgyhogy megadjuk neki