Igen ... pontosan így van ... az enyém a felújítással 1ütt nem állt meg a jelzett összegben és megint xarBlant wrote:Ha nem akarsz csapatni, ne gondolkozz rajta. Maradjon a 2.0 v6. Injektoros tank mokolas, ac, kabelkoteg atalakitas, kipufogo 3leomlosites, stb. Raadasul ugyis garantaltan szar az a motor. Igenyesen beepited, az egy valag love, ido, es utana ugyis fel kell újítani, hogy jo is legyen. Bogyó majd kinavít, de igénysen egy ilyen átépítés szerintem manapság 2-3 kiló. Masik váltó, másik kardán, mert gondolom csattogos vagy egyebb 4-es valtod van. Difi sem art, ha hosszu hozza, mert ugy van erteme. Szerintem, ha nem erdekel a csapatas maradj az eredetinel ;)
Kólagép
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Re: Kólagép
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Kólagép
ennyit tennék hozzá: a 40 pénzes moci az biztos hogy szar, senki nem költ 2-300 ezrest egy motorra hogy utánna eladja 40-ért. mondjuk amit drágábban veszel is lehet ugyanilyen szar. ebben akkor kell gondolkodni, ha kevés neked a 2.0 v6, és nem gond ha mondjuk 400 ezres mire a 2.9 fasza lesz. hidat szerintem nem kell cserélni mert ha gyári 2.0 akkor az 3.44 áttételű, de váltó már esélyes lehet, akkor már kardán is, kipuff és tank mokolás, kábelköteg megcsinálása. ha nem te csinálod magadnak, akkor biztos van 4 kiló, ha valaki kevesebért elvállalja akkor ott nincs benne valami. ha valami csoda folytán a moci mégis használható, akkor is kb 150 rámehet, mert a HF-et azért nem árt megcsináltatni, tömitéskészlet meg a kopo dolgok + munkadíj az már benne van bőven. a 2.0 elég szar konstrukció, mert gyenge de legalább jo sokat eszik, viszont a 2.9 átépítés nem egy nagyon olcso valami.Blant wrote:Ha nem akarsz csapatni, ne gondolkozz rajta. Maradjon a 2.0 v6. Injektoros tank mokolas, ac, kabelkoteg atalakitas, kipufogo 3leomlosites, stb. Raadasul ugyis garantaltan szar az a motor. Igenyesen beepited, az egy valag love, ido, es utana ugyis fel kell újítani, hogy jo is legyen. Bogyó majd kinavít, de igénysen egy ilyen átépítés szerintem manapság 2-3 kiló. Masik váltó, másik kardán, mert gondolom csattogos vagy egyebb 4-es valtod van. Difi sem art, ha hosszu hozza, mert ugy van erteme. Szerintem, ha nem erdekel a csapatas maradj az eredetinel ;)
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Kola
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 218
- Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar-Kismaros
Re: Kólagép
Köszi, 2.0 a befutó.
- Kola
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 218
- Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar-Kismaros
Re: Kólagép
Raktam be én is zajcsillapítást:
-nekem olyan váltóalagutam van, amit már átalakított az előző tulaj a nemtudommilyendenagyobb váltó beépítésére? meg ez a pukli a gázpedál alatt ezgyáriez?
aztán lerücsiztem:
Ha valaki belefut a következőbe: az alváz szét-össze-festés kombó után a közel 40 éves gumidugók az enyészeté lettek, de pótolható sima autósboltból univerzális (lada?) dugókkal 200 ft/db áron.
Aztán felmerült 2 kérdés:-nekem olyan váltóalagutam van, amit már átalakított az előző tulaj a nemtudommilyendenagyobb váltó beépítésére? meg ez a pukli a gázpedál alatt ezgyáriez?
- Kola
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 218
- Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar-Kismaros
Re: Kólagép
Jó rég nem írtam ide, mert nem nagyon történt semmi...
Lett szép kerekem: és ugyan nem nálam, de csak összerakódik:
Lett szép kerekem: és ugyan nem nálam, de csak összerakódik:
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: Kólagép
De legalább a halad
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Kola
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 218
- Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar-Kismaros
Re: Kólagép
...hogy legyen valami hozzászólás...
- Attachments
-
- Emelőn
- image.jpeg (158.19 KiB) Viewed 9804 times
-
- Előkészítés
- image.jpeg (157.11 KiB) Viewed 9804 times
-
- Jó a belseje
- image.jpeg (188.58 KiB) Viewed 9804 times
-
- Szép lesz
- image.jpeg (164.43 KiB) Viewed 9804 times
-
- Ez meg csak úgy lógicsál...
- image.jpeg (135.9 KiB) Viewed 9804 times
- Kola
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 218
- Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar-Kismaros
Re: Kólagép
újabb fejlemények:
...egyúttal keresnék k-jet első (motortér) kábelköteget, ha valaki megszabadulna tőle...
...egyúttal keresnék k-jet első (motortér) kábelköteget, ha valaki megszabadulna tőle...
- Kola
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 218
- Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar-Kismaros
Re: Kólagép
White Shark, Bogyó, küldtem pü-t, de folyamatosan a kimenőben van, nem tudom megkaptátok-e?
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Kólagép
megkaptam amit írtál, de idén benyeltem valami igen agresszív influenzát, most épp harmadjára esek vissza, épp itthon döglödöm. tehát a bowdenért érte kellene jönnöd, mert fogalmam sincs én mikor járok fehérváron.Kola wrote:White Shark, Bogyó, küldtem pü-t, de folyamatosan a kimenőben van, nem tudom megkaptátok-e?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Kólagép
Hogy állsz ezzel a döglődéssel ,mert ha jobban lennél egy forró teára lejöhetnél hozzánk ,van itt egy -két elektromos csomó amit nem tudunk kibogozni ,kaja,pia ,állva ,plusz költségtérítés ,csak valaki mondja már meg ,ez a villanyász mit-mivel kötött össze ?Bogyo28 wrote:megkaptam amit írtál, de idén benyeltem valami igen agresszív influenzát, most épp harmadjára esek vissza, épp itthon döglödöm. tehát a bowdenért érte kellene jönnöd, mert fogalmam sincs én mikor járok fehérváron.Kola wrote:White Shark, Bogyó, küldtem pü-t, de folyamatosan a kimenőben van, nem tudom megkaptátok-e?
- Kola
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 218
- Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar-Kismaros
Re: Kólagép
ezek az urak nagyon dolgoznak, nem győzöm publikálni
- Kola
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 218
- Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar-Kismaros
Re: Kólagép
Köszönöm szépen
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Kólagép
Ma volt a fényező ,meghozta a matt kiegészítők egy részét ,holnap elkezdem kívülről öltöztetni ,azt már látom ,hogy a billenőablak alatti szegecselt lemezbolhák hiányoznak ,amibe beletolom a díszlécet ,hol tudok olyant venni?