Marci Caprija

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

Machine wrote:
levelboss wrote:És itt jön, ami még nem volt: KLÍMA A CAPRIBA! 8-)
Nem hiányzik még egy pár motyó hozzá?
Ha kapsz leírást hozzá, akkor oszd meg, mert érdekel ennek a fajtának a működése. ;-)
Nyilván hiányzik még pár cucc belőle, azok még nincsenek meg. De ha jól gondolom, csak külső hőcserélő kell, amin rajta van a szárítószűrő kütyü. Kellenek még csövek, meg a kompresszor felapplikálása meg külső venti (van az is)... további munkák.
Ebben a beltéri egységben benne van az expanziós szelep is.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Machine
nemleszgondhasegítis
Posts: 159
Joined: Fri Nov 16, 2007 11:38 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakeszi

Re: Marci Caprija

Post by Machine »

levelboss wrote:Nyilván hiányzik még pár cucc belőle, azok még nincsenek meg. De ha jól gondolom, csak külső hőcserélő kell, amin rajta van a szárítószűrő kütyü. Kellenek még csövek, meg a kompresszor felapplikálása meg külső venti (van az is)... további munkák.
Ebben a beltéri egységben benne van az expanziós szelep is.
így már működőképesnek hangzik :smt023
motorral mi a helyzet, megy vissza a 2.8 MFI?
"The highway still leads to hell"
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Marci Caprija

Post by Bogyo28 »

Machine wrote:
levelboss wrote:És itt jön, ami még nem volt: KLÍMA A CAPRIBA! 8-)
Nem hiányzik még egy pár motyó hozzá?
Ha kapsz leírást hozzá, akkor oszd meg, mert érdekel ennek a fajtának a működése. ;-)
mint pl klímahűtő, csövezés, tartály (ami a hűtő mellett szokott lenni, csak nem tudom a nevét) az még tuti kell hozzá, meg némi gáz. aztán egy mágneskuplungos kompresszor lehet hogy jobb lenne, hogy ne menjen állandóan, szerintem a gyári 2.8 vagy 2.9-é lenne a legegyszerübb egy scorpioból, az is ékszíjas, némi kábelezés. mert maga a hűtőegység magában a kompresszorral szerintem kevés a müködéshez. de jó ötlet, kiváncsi leszek rá.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Marci Caprija

Post by Bogyo28 »

az jutott még az eszembe, hogy meg kell nézni a motorvezérlődön hogy milyen, mert ha mázlid van olyan kocsiból való amiben volt klíma. ugyanis mikor a klímát bekapcsolód, akkor meg kell emelnie a motorvezérlőnek az alapjáratot, különben lefulladhat a többlet terheléstől a moci.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

Bogyo28 wrote:
Machine wrote:
levelboss wrote:És itt jön, ami még nem volt: KLÍMA A CAPRIBA! 8-)
Nem hiányzik még egy pár motyó hozzá?
Ha kapsz leírást hozzá, akkor oszd meg, mert érdekel ennek a fajtának a működése. ;-)
mint pl klímahűtő, csövezés, tartály (ami a hűtő mellett szokott lenni, csak nem tudom a nevét) az még tuti kell hozzá, meg némi gáz. aztán egy mágneskuplungos kompresszor lehet hogy jobb lenne, hogy ne menjen állandóan, szerintem a gyári 2.8 vagy 2.9-é lenne a legegyszerübb egy scorpioból, az is ékszíjas, némi kábelezés. mert maga a hűtőegység magában a kompresszorral szerintem kevés a müködéshez. de jó ötlet, kiváncsi leszek rá.
Jaja, ezeket fentebb már leírtam. A kílmahűtő valszeg deaweoo-jé lesz, az van olyan kicsi, ami befér előre. Azon rajta van az a tartály, szűrő izé is. A kompresszor meg mágneskuplungos, amit vettem. Sajnos nem találtam Scorpio-jét. De ha tudtok lelőhelyet, vagy esetleg van valakinek elfekvőben, leszerelt ilyen, akkor az lenne a legjobb. Persze konzollal együtt.

A motorvezérléssel meg még úgyis lesz gond, mert akkor sem volt jó, amikor leszereltük. Majd meglátjuk...
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

Blant wrote:A második hizzászólást nem értem. A Capriba belépő kevegő jizárólag kintrôl, a B - vel jelzett helyen van. Ez a klima egy teljesen különálló, ö álló egység. Nem kell feltétlenül összevariálnod az eredeti fűtéssel. Max egy Y toldattal bele a két műszerfali kivezetésbe a klima 4 kiömlőjéből kettőt és akkor nem csak lábra fúj! A müszerfal alá kéne tenni középre, mert különben nem lesz egyenletes a szórás. Építetem már be ilyet veteránautóba. Volvo p1800-ba.
http://bringatrailer.com/wp-content/upl ... rior_1.jpg

A képen jól látszik a box és a levegőcső, ami behozza középre két kiömlöbe a műszerfal alá.
Tök jó, Blant, hogy te már építettél ilyet! A Volvo is király! Majd akkor lehet, hogy fogok segítséget kérni tőled is, főleg ha nem jön meg a doksi...
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by Blant »

Az elektromos bekötés kb 5 perc! Szivesen segitek. A csovezest gondold at!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

levelboss wrote:... most kértem az eladótól leírást hozzá. Remélem tud küldeni.
Hát megjött a válasz... de köszönet nem volt benne. :-?
se puszi, se pá, ennyi:

The fittings on this unit are #10 for the suction and #6 for the discharge. Connections are as follows...
Red Wire – Battery or Power Source
Green Wire – Compressor
Black Wire – Ground

A garanciát is kérdeztem... a választ keressétek a bemásolt szövegben...
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

Na kisebb hányattatások után úgy tűnik, le van fényezve az autó!!!
Egyenlőre csak ez a két kép van róla, én se láttam még élőben. Nem pontosan olyan lett, mint amit én találtam ki, de így sem lesz rossz. Majd meglátjuk, hogy élőben, főleg összerakva milyet üt. Kihozza-e azt, amit én gondoltam.

Az alapszín az a világoskék "púderkék", eredeti nevén Himmelblau (égszínkék, vagy mennykék), Fiat meg Lada szín.
A csík pedig Mercedes fehér. Utána van narancs meg fekete kontúr.
A fényviszonyok miatt, meg a kamera miatt nem jön vissza a szín, de ez normális is.
10945967_859830794076084_867016437_n.jpg
10954750_859830710742759_291412766_n.jpg
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by Blant »

Örülök, hogy elkészült. Gratulálok! Kiváncsi vagyok, hogy élő en milyen lesz.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: Marci Caprija

Post by Pudva »

Jójez' végre egy egyedi fény, bár mostanában mind az! 8-) a Csíkok nem folytatódnak, vagy megállnak az üveg alatt?
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Kola
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 218
Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar-Kismaros

Re: Marci Caprija

Post by Kola »

Nem tudtam elkepzelni a fehér csík- narancs-fekete konturt, de mar látom.
Klassz lett :smt023
Bubor
nemleszgondhasegítis
Posts: 175
Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by Bubor »

A fehér csík- narancs-fekete kontúrral, nekem is voltak problémáim :roll: de mar látom :idea:
Ilyen arányokkal mindjárt más az összképhez vezető út. Szép lett, még szebb lesz! :smt023
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

Pudva wrote:Jójez' végre egy egyedi fény, bár mostanában mind az! 8-) a Csíkok nem folytatódnak, vagy megállnak az üveg alatt?
A csíkok megállnak az üvegnél, se a tetőn, se a hátsó ajtón nem lesznek...

... de talán elmebeteg módon visszajönnek a hátsó spoileren... de ahhoz kell egy elmebeteg spoiler is... meg egy elmebeteg tulaj, aki be is vállalja...
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: Marci Caprija

Post by Pudva »

Az utsó feltétel az stimmel :twisted:
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
Post Reply