V6-os difi
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- CapriCar
- szerszámadogató
- Posts: 49
- Joined: Wed Dec 29, 2010 11:12 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, Csepel, III. ker.
V6-os difi
Üdv,
Nincs-e valakinek tartalékban egy használható difije, mert az enyémet hamarosan fel szeretném újítatni csak attól félek, hogy ha szétszedik azt fogják mondani javíthatatlan mert úgy szét van kopva.
Na erre az esetre kellene egy B-verzió mert a rosszat már nem szeretném visszatenni.
Esetleg kardántengely? Az enyém 80km/h felett úgy elkezd rázni, hogy félek vele közlekedni.
Nincs-e valakinek tartalékban egy használható difije, mert az enyémet hamarosan fel szeretném újítatni csak attól félek, hogy ha szétszedik azt fogják mondani javíthatatlan mert úgy szét van kopva.
Na erre az esetre kellene egy B-verzió mert a rosszat már nem szeretném visszatenni.
Esetleg kardántengely? Az enyém 80km/h felett úgy elkezd rázni, hogy félek vele közlekedni.
- Töcs
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 472
- Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: V6-os difi
üdv a klubban. bontottan nem feltétlenül fogsz jobb diffit és kardánt találni
diffibe fogaskereket meg áttételt lehet e-bayen lőni. csapágy meg szimmering elvileg itthon is beszerezhető.
kardánban csapágyat, felfüggesztő gumit meg kereszteket kell cserélni és utána centírozni.
diffibe fogaskereket meg áttételt lehet e-bayen lőni. csapágy meg szimmering elvileg itthon is beszerezhető.
kardánban csapágyat, felfüggesztő gumit meg kereszteket kell cserélni és utána centírozni.
Èn sosem iszom rèszegen...
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
- driver
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 291
- Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigethalom
Re: V6-os difi
Van difi belsőm, 3,44 es áttétel pár. Csapágyak használhatók de nem újak.Kardán milyen kell?CapriCar wrote:Üdv,
Nincs-e valakinek tartalékban egy használható difije, mert az enyémet hamarosan fel szeretném újítatni csak attól félek, hogy ha szétszedik azt fogják mondani javíthatatlan mert úgy szét van kopva.
Na erre az esetre kellene egy B-verzió mert a rosszat már nem szeretném visszatenni.
Esetleg kardántengely? Az enyém 80km/h felett úgy elkezd rázni, hogy félek vele közlekedni.
- CapriCar
- szerszámadogató
- Posts: 49
- Joined: Wed Dec 29, 2010 11:12 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, Csepel, III. ker.
Re: V6-os difi
Az egész úgy kezdődött, hogy a kuplungban elkezdődőtt morogni a kinyomócsapágy. És mivel sikerült szereznem egy 5 sebességes váltót (sierra 1.8 TD) ezért ha váltócsere lessz a kuplungot is rendbe hozatom.
De valószínű az 5-ös váltó végett a kardánt rövidíteni kell. A difi meg már régen búg és intenzivebb váltásoknál koppan egyett. Szóval never ending story....
A difi alkatrészek a B tervben szerepelnek, ha valamelyik fogaskerék esetleg menthetetlen.
A kardánnál a felfogató gumi 1 éves szerintem az jó. A másik kardánra csak azért gondoltam mert nem tudom mennyibe kerül egy centírozás. Nehogy drágább legyen a leves mint a hús.
Röviden ennyi javítást tervezek még az idénre, hogy aztán tavasszal
De valószínű az 5-ös váltó végett a kardánt rövidíteni kell. A difi meg már régen búg és intenzivebb váltásoknál koppan egyett. Szóval never ending story....
A difi alkatrészek a B tervben szerepelnek, ha valamelyik fogaskerék esetleg menthetetlen.
A kardánnál a felfogató gumi 1 éves szerintem az jó. A másik kardánra csak azért gondoltam mert nem tudom mennyibe kerül egy centírozás. Nehogy drágább legyen a leves mint a hús.
Röviden ennyi javítást tervezek még az idénre, hogy aztán tavasszal
- driver
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 291
- Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigethalom
Re: V6-os difi
Az ötös váltóhoz, sűrűricnis kardán kell,ha jól értem most nem az van.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: V6-os difi
drágább lesz. bontott jó kardán szerintem nem nagyon lesz, jó az lesz amit megcsináltatsz, de az meg nem olcsó. ennek tudatában érdemes nekiállni. áttételpár:CapriCar wrote:Az egész úgy kezdődött, hogy a kuplungban elkezdődőtt morogni a kinyomócsapágy. És mivel sikerült szereznem egy 5 sebességes váltót (sierra 1.8 TD) ezért ha váltócsere lessz a kuplungot is rendbe hozatom.
De valószínű az 5-ös váltó végett a kardánt rövidíteni kell. A difi meg már régen búg és intenzivebb váltásoknál koppan egyett. Szóval never ending story....
A difi alkatrészek a B tervben szerepelnek, ha valamelyik fogaskerék esetleg menthetetlen.
A kardánnál a felfogató gumi 1 éves szerintem az jó. A másik kardánra csak azért gondoltam mert nem tudom mennyibe kerül egy centírozás. Nehogy drágább legyen a leves mint a hús.
Röviden ennyi javítást tervezek még az idénre, hogy aztán tavasszal
http://www.burtonpower.com/parts-by-fit ... cwa34.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: V6-os difi
hoppá!Töcs wrote: és utána centírozni.
és azt hol?
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- Töcs
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 472
- Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: V6-os difi
https://www.google.hu/maps/place/Six-Ba ... f4!6m1!1e1" onclick="window.open(this.href);return false;tomtom wrote:hoppá!Töcs wrote: és utána centírozni.
és azt hol?
nem olcsók. kurvára nem. de szarból nem lehet várat építeni. 20-ért centíroznak 1 részt asszem de ha az egészet kell ott már az állapot sem mind1
Èn sosem iszom rèszegen...
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: V6-os difi
Én ide hordom a kardánt és féltengelyt:
http://wcs.oisz.hu/30302/
Ki is centizik kompletten mindent megcsinálnak!
http://wcs.oisz.hu/30302/
Ki is centizik kompletten mindent megcsinálnak!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Töcs
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 472
- Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: V6-os difi
kb árat tudsz mondani?Blant wrote:Én ide hordom a kardánt és féltengelyt:
http://wcs.oisz.hu/30302/
Ki is centizik kompletten mindent megcsinálnak!
Èn sosem iszom rèszegen...
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: V6-os difi
Multkor volvo xc70 kardan, ami középen keresztes elöl hátul 6golyós csuklós a melso csuklot es a fuggesztot csereltek centiroztak 90ert. Szerintem nem sok.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.