Marci Caprija

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Marci Caprija

Post by Bogyo28 »

levelboss wrote:Na adós vagyok vagyok már egy ideje a fejleményekkel.

Visszakerül a gyári híd. A diffi ilyen volt, ilyen lett:


Kiderül, hogy majd minden kanyarban eldobom-e, vagy csak minden másodikban?
:drive:
a gyári híd középső csapja a képek szerint már eléggé odavan...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

Bogyo28 wrote:
a gyári híd középső csapja a képek szerint már eléggé odavan...
Ezért lett annó lecserélve. Éreztem már, h a halálán van.

A Sunya hőskölteménye alapján ez az autó valaha egy "Szakács" becenevű srácé volt, aki csak on/off :burnout: állásban használta a gázpedált. Aztán egyszer keresett 205-s gumit hátra, de nem talált akkoriban, mert akkor még nem volt annyi lehetőség mint most... viszont valahogy emberünk talált egy nem kis szélességű slick gumit! Na abba belevágatott valami mintát, aztán azzal nyomta on/off-ba tovább. Valószínűleg ez erősen megpecsételte a további sorsát...

Hát ez valahogy így történt. Szép álmokat gyerekek.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Marci Caprija

Post by Bogyo28 »

levelboss wrote:
Bogyo28 wrote:
a gyári híd középső csapja a képek szerint már eléggé odavan...
Ezért lett annó lecserélve. Éreztem már, h a halálán van.

A Sunya hőskölteménye alapján ez az autó valaha egy "Szakács" becenevű srácé volt, aki csak on/off :burnout: állásban használta a gázpedált. Aztán egyszer keresett 205-s gumit hátra, de nem talált akkoriban, mert akkor még nem volt annyi lehetőség mint most... viszont valahogy emberünk talált egy nem kis szélességű slick gumit! Na abba belevágatott valami mintát, aztán azzal nyomta on/off-ba tovább. Valószínűleg ez erősen megpecsételte a további sorsát...

Hát ez valahogy így történt. Szép álmokat gyerekek.
Sefa volt az ember neve, és szeretett főzni, mindig volt nála a csomiban minden kellék a főzéshez (szó szerint lehet érteni)
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

Kicsit elmaradásban vagyok a kocsi haladásának közhírré tételével, de most pótolom.

Balázsnál készült a kasztni. Volt vele macera, de azt hiszem sikerült orvosolni
20140613_172213.jpg
20140613_172233.jpg
20140613_172233.jpg (102.78 KiB) Viewed 5450 times
itt is egy kicsit kirohadt.jpg
itt is egy kicsit kirohadt.jpg (97.13 KiB) Viewed 5450 times
Jobb A oszlop külső lemez.jpg
Jobb A oszlop külső lemez csere.jpg
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

Aztán kiderültek a turpisságok a csodálatosan méretezett sárvédővel kapcsolatban is.
Volt baj az sárvédővel 1.jpg
Volt baj a sárvédővel 2.jpg
Bal sárvédő alja is csúnyán kiállt.jpg
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

Most meg már a fényezőnél van. Az ajtók már elvileg készen vannak a gitteléssel, meg ilyenekkel.
A fényező ott van Szigethalmon, őt ismerte Balázs. Nem hőkölt vissza a munkától, csinált már más hasonló autót is, pl Mustangot is. A csíkozás se okoz gondot, úgyhogy szerintem jó kezekbe került.

Nem nagyon voltam határozott a színnel kapcsolatban. Először Opel Insignia Emerald Green színt szerettem volna, de az sajnos csak a képeket ütős. Élőben nem egy nagy szám.
2014-opel-insignia-sport-tourer-02.jpg
Úgyhogy tovább gondolkodtam és végül egy klasszik megoldás lesz. Kék szín, fehér csíkkal, csak a motorháztetőn, egy kis narancssárga kontúrral.
Valami ehhez hasonló hangulata lesz talán:
7BC125D03C8447538389DC398BD89A55_2.png
7BC125D03C8447538389DC398BD89A55_2.png (221.92 KiB) Viewed 5449 times
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

Az autó egyenlőre így áll:
Fényezőnél 1.jpg
Fényezőnél 2.jpg
Fényezőnél 4.jpg
Sokféle színe volt már, az már biztos.
Az ígéret szerint kb. két hét múlva kész lesz! :roll: :-D
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Marci Caprija

Post by White Shark »

Nem szeditek szét ? Így lesz fényezve ?
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

White Shark wrote:Nem szeditek szét ? Így lesz fényezve ?
Úgy tűnik...
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Marci Caprija

Post by White Shark »

Én ehhez nem értek ,vagy csak ezt a módszert nem ismerem ?
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: Marci Caprija

Post by Pudva »

Kíváncsi vagyok a színére, de biztos ütős lesz!
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

White Shark wrote:Én ehhez nem értek ,vagy csak ezt a módszert nem ismerem ?
A Balázs aszonta, hogy macera kiszedni (a szélvédő is bent maradt a sérülékenysége és értéke miatt) és a fényező ügyesen ki tudja takarni. Meglátjuk.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Töcs
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 472
Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by Töcs »

levelboss wrote: Úgyhogy tovább gondolkodtam és végül egy klasszik megoldás lesz. Kék szín, fehér csíkkal, csak a motorháztetőn, egy kis narancssárga kontúrral.
Valami ehhez hasonló hangulata lesz talán:
7BC125D03C8447538389DC398BD89A55_2.png
Ez jópofának hangzik, én is gondolkodom ilyesmikben csak más színekkel.

Szélvédőt én kivettem volna az alatt is (mint midenhol) lehet meglepetés (nálam is volt), de Ti tudjátok.

Erre a színösszeállításra kiváncsi vagyok.
Èn sosem iszom rèszegen...

1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
User avatar
Kola
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 218
Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar-Kismaros

Re: Marci Caprija

Post by Kola »

Nekem nem is vállalta el üvegekkel, de legalább nem volt gaz kiszedni, ketten tíz perc alatt kiszedtük. Bár eléggé be voltam szarva miatta :)
Bubor
nemleszgondhasegítis
Posts: 175
Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by Bubor »

Töcs wrote:
Szélvédőt én kivettem volna az alatt is (mint midenhol) lehet meglepetés (nálam is volt), de Ti tudjátok.

Erre a színösszeállításra kiváncsi vagyok.
Szerintem is jobb lenne kiszedni - nehogy fényezés után másszon ki a zsizsik...
Post Reply