A strandkorlátkék igaz története
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Töcs
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 472
- Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
A strandkorlátkék igaz története
To be continued...
ha lesz egy kis időm pl egyszer nappal
ha lesz egy kis időm pl egyszer nappal
Èn sosem iszom rèszegen...
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
- Töcs
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 472
- Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: A strandkorlátkék igaz története
Szóval a strandkorlátkék szét lett borítva, 7-8 éve szerettem volna már ezt elkezdeni de valahogy nem sikerült belekezdeni de mióta - ha nem is túl tökéletesre - de sikerült a postásautót talpra állítani kicsit jobban érzem az erőt
2006 novemberében került hozzám a jószág. erre a képre sokan emlékeznek: na akkor kb már minden rohadás megvolt rajta ami most is. aztán rádolgoztam pár vigyázós évvel - kb végig garázs, esőben nem használós, simogatós. Majd az elmúlt 1-2 évben már tudtam h elkerülhetetlen lesz a bodé rendberakása így használtam azért ahogy épp szükség volt rá. párszor havat is látott 206/60 13as nyárigumival persze ahogy kell.
Pár dologhoz mondjuk hozzá kellett nyúlni előtte is. volt (1. hónapban éjjel 1kor hazafelé) laprugó törésem, karbi felújítás (elöször szőnyi úti balfaszoknál) aztán bandibá , poliszilentezés ,
gátlórörés ,
kárpitcsere,
lámpafoncsorozás ,
vízpumpacsere 2x, váltó T9-esítés, kerékcspágy meg hasonló apróságok.
DE minidg is egy megbízható jól összerakott autó volt.
ÚGYHOGY szétszedtem kissebb nagyobb segítséggel pár hónap szabad világos és száraz órái alatt. Pár kép a teljesség igénye nélkül:
2006 novemberében került hozzám a jószág. erre a képre sokan emlékeznek: na akkor kb már minden rohadás megvolt rajta ami most is. aztán rádolgoztam pár vigyázós évvel - kb végig garázs, esőben nem használós, simogatós. Majd az elmúlt 1-2 évben már tudtam h elkerülhetetlen lesz a bodé rendberakása így használtam azért ahogy épp szükség volt rá. párszor havat is látott 206/60 13as nyárigumival persze ahogy kell.
Pár dologhoz mondjuk hozzá kellett nyúlni előtte is. volt (1. hónapban éjjel 1kor hazafelé) laprugó törésem, karbi felújítás (elöször szőnyi úti balfaszoknál) aztán bandibá , poliszilentezés ,
gátlórörés ,
kárpitcsere,
lámpafoncsorozás ,
vízpumpacsere 2x, váltó T9-esítés, kerékcspágy meg hasonló apróságok.
DE minidg is egy megbízható jól összerakott autó volt.
ÚGYHOGY szétszedtem kissebb nagyobb segítséggel pár hónap szabad világos és száraz órái alatt. Pár kép a teljesség igénye nélkül:
Èn sosem iszom rèszegen...
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
- Töcs
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 472
- Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: A strandkorlátkék igaz története
És hát a csupasz bodé ilyen nyavajákat mutatott:
Èn sosem iszom rèszegen...
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
- Töcs
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 472
- Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: A strandkorlátkék igaz története
Majd múlt szombaton remélem jó kezekbe került az autóm. És a bontás során..hogy is mondjam kicsit meglepődtem. Nem csak azért mert kívülről nem volt olyan kegyetlenül puszulatosan fostos a bodé hanem mert belül sem volt nyoma. Pl taposóba alig nyalt bele a rozsda, az A oszlop mégis eléggé viseltes....
- Attachments
-
- IMG_20140517_121913.jpg (189.34 KiB) Viewed 16290 times
-
- IMG_20140517_125811.jpg (132.04 KiB) Viewed 16290 times
-
- IMG_20140517_144204.jpg (135.43 KiB) Viewed 16290 times
Èn sosem iszom rèszegen...
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
- Töcs
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 472
- Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: A strandkorlátkék igaz története
jobbos küszöb sem nagyon tűnt vészesnek, belsőküszöb még használható is.
- Attachments
-
- IMG_20140517_144246.jpg (117.36 KiB) Viewed 16290 times
-
- IMG_20140517_144304.jpg (147.05 KiB) Viewed 16290 times
-
- 4 vízelvezető a 2 helyett. ennek annyira nem örültem.
- IMG_20140517_144208.jpg (118.79 KiB) Viewed 16290 times
Èn sosem iszom rèszegen...
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
- Töcs
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 472
- Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: A strandkorlátkék igaz története
Amit én utoljára láttam az autóból az ez volt.
Hogy azóta a vastelepen vagy a megújulás útján van azt nem tudom
Hogy azóta a vastelepen vagy a megújulás útján van azt nem tudom
- Attachments
-
- IMG_20140517_153017.jpg (196.07 KiB) Viewed 16290 times
-
- IMG_20140517_183210.jpg (120.29 KiB) Viewed 16290 times
Èn sosem iszom rèszegen...
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
- Töcs
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 472
- Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: A strandkorlátkék igaz története
És egy kérdés a nagytudásúhoz. Ezt a lemezt - Levelboss Marci velem beszélted még annó - mennyire érdemes belerakni. kinek van benne az autójában? Bdavid féle vasban láttam talán. Másnak tapasztalat?
Sárfogó? Párafofó? A-oszlop szárazontartó afrodiziákum?
Ez utóbbit kétlem mert a víz biztos bemegy - nem beszélvbe a szélvédő vagy szerencsésebbek esetében a tetőablakból lejövő vízek esetéről.
Továbbá kérdés teljes műanyag doblemez donor létezik-e vagy saját gyártásban érdemes gondolkodni?
Sárfogó? Párafofó? A-oszlop szárazontartó afrodiziákum?
Ez utóbbit kétlem mert a víz biztos bemegy - nem beszélvbe a szélvédő vagy szerencsésebbek esetében a tetőablakból lejövő vízek esetéről.
Továbbá kérdés teljes műanyag doblemez donor létezik-e vagy saját gyártásban érdemes gondolkodni?
- Attachments
-
- IMG_20140517_152959.jpg (138.92 KiB) Viewed 16290 times
-
- IMG_20140517_153007.jpg (139.7 KiB) Viewed 16290 times
Èn sosem iszom rèszegen...
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
- Töcs
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 472
- Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: A strandkorlátkék igaz története
a "kertibudi-ajtó merevségű futómű", a Stevie Wonder "nem látom a kezeket" autósiskola tanulója és a 2,3 találkozása 2012.
https://www.youtube.com/watch?v=35IWVdt ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=35IWVdt ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Èn sosem iszom rèszegen...
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: A strandkorlátkék igaz története
Megújulás rögös útján ,de mára koránt sem ennyire felismerhető .Töcs wrote:Amit én utoljára láttam az autóból az ez volt.
Hogy azóta a vastelepen vagy a megújulás útján van azt nem tudom
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: A strandkorlátkék igaz története
Löwenbrau doboz?White Shark wrote:Megújulás rögös útján ,de mára koránt sem ennyire felismerhető .Töcs wrote:Amit én utoljára láttam az autóból az ez volt.
Hogy azóta a vastelepen vagy a megújulás útján van azt nem tudom
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: A strandkorlátkék igaz története
Mivel a hulladék vas útját nem tudom végig kisérni ,bizonyossággal ezt ,így nem merném kijelenteni .nyujoe wrote:Löwenbrau doboz?White Shark wrote:Megújulás rögös útján ,de mára koránt sem ennyire felismerhető .Töcs wrote:Amit én utoljára láttam az autóból az ez volt.
Hogy azóta a vastelepen vagy a megújulás útján van azt nem tudom
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 326
- Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar
- Contact:
Re: A strandkorlátkék igaz története
Hajrá Töcs úr ha kész lesz természetesen 35000ft ajánlatom áll az autóra
Granada 1977 2.0i V6
- stpetya
- egyedülisszerelhet
- Posts: 512
- Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Üllő
Re: A strandkorlátkék igaz története
Egy alsóörsi esőben nem használós
- Attachments
-
- DSC00827.jpg (98.24 KiB) Viewed 16166 times
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
-
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 175
- Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: A strandkorlátkék igaz története
Nem rossz , de a sárvédő és a lemez találkozásánál össze ragasztod ?Töcs wrote:És egy kérdés a nagytudásúhoz. Ezt a lemezt - Levelboss Marci velem beszélted még annó - mennyire érdemes belerakni. kinek van benne az autójában? Bdavid féle vasban láttam talán. Másnak tapasztalat?
Sárfogó? Párafofó? A-oszlop szárazontartó afrodiziákum?
Ez utóbbit kétlem mert a víz biztos bemegy - nem beszélvbe a szélvédő vagy szerencsésebbek esetében a tetőablakból lejövő vízek esetéről.
Továbbá kérdés teljes műanyag doblemez donor létezik-e vagy saját gyártásban érdemes gondolkodni?
Kis hézag esetén jó a Soudal FC 40 ragasztója ( tömítőpaszta), de ha igazán jól sikerül felhordani csak leflexelni tudod a sárvédődet.
A dobbetét szerintem jobb lenne, a lengyel oldalon van némelyik kocsiban , tehát létezik, csak eddig nekünk nincs, de majd lesz