Capri Mk1 - Kapeti

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by daytona »

Egy kerdes (tudatlanoknak mint en): ha van egy ilyen kormanymuvem, amin lognak az axialcsuklok, akkor pontosan mit kell benne cserelni, hogy jo legyen? Koszi!
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
Kapeti
márokosanistudnézni
Posts: 84
Joined: Sun Jan 06, 2013 9:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by Kapeti »

Az általam tapasztaltak szerint elegendő csak összébb húzni, ha egyébként mindene megvan. (rugó, műanyag kúp)
User avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765
Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by nyujoe »

...az a körmös műanyagpersely a ház végében szokott még nagyon megkopni, ripityára törni.
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by Bogyo28 »

daytona wrote:Egy kerdes (tudatlanoknak mint en): ha van egy ilyen kormanymuvem, amin lognak az axialcsuklok, akkor pontosan mit kell benne cserelni, hogy jo legyen? Koszi!
a műanyagokat nézd meg, hogy milyenek alatta, ha jó, csak meg kell húzni, ha nem, akkor lehet cserélni...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Kapeti
márokosanistudnézni
Posts: 84
Joined: Sun Jan 06, 2013 9:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by Kapeti »

Könyvem szerint úgy kell meghúzni, hogy 0,7 mkp-al még forgatható legyen... 8-)
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by daytona »

Koszi!
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by Süni »

Kapeti wrote:Sziasztok!

Elkészültek a gólyalábak.
Azokat a Meyle cuccokat még beszerelés előtt hajítsd el jó messzire.... :roll:
User avatar
Kapeti
márokosanistudnézni
Posts: 84
Joined: Sun Jan 06, 2013 9:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by Kapeti »

?
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by Süni »

Kapeti wrote:?
A dobozon látható felirattól eltérően (mily meglepő) made in china, és hatalmas mennyiségű garanciával találkozunk. Bár az is igaz, ha megkérded, milyet vegyél helyette, nem igazán fogok tudni okosat mondani. :roll:
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by Blant »

Én elég sok meyle cuccot szerelek be és nem túl rosszak a tapasztalataim. Mindenesetre sokkal jobb, mint vakami first line, meg egyébb olasz szarok... Persze nem egy lemforder.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by Süni »

Blant wrote:..... Persze nem egy lemforder.
Ami jellemzően spanyol, illetve lengyel.
User avatar
Kapeti
márokosanistudnézni
Posts: 84
Joined: Sun Jan 06, 2013 9:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by Kapeti »

A családi Passatban is sok Meyle cucc van, és a komplett első futóműve is full kínai. Sajnon nem mindegy, hogy 30e vagy 160.

Itt meg szerintem ki fogja bírni azt az évi 1000-1500 km-t, szép időben. ;-)
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by Blant »

Szerintem sok olyan márka jincs, ami meg a bajor anyahazaban gyartat. Viszont egy jo cég ügyel a kinosegre és a gyartastechnologiara, alapanyagra, és csak az olcsó munkaerő miatt megy lengyel, spqnyol országba, vagy akár kínába.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by White Shark »

Ezzel nem értek egyet ,vannak itt is jó és pocsék utánzatok .Vedd például az astra 1.4 motort ,lengyel dugóval gyártják (gyártották ) mindegyiken szar a dugó ,kilukad .
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Post by tomtom »

White Shark wrote:Ezzel nem értek egyet ,vannak itt is jó és pocsék utánzatok .Vedd például az astra 1.4 motort ,lengyel dugóval gyártják (gyártották ) mindegyiken szar a dugó ,kilukad .

merül fel a kérdés:
ez kit érdekel? :twisted:
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
Post Reply