nyujoe wrote:...a "vitához" szólva engem az sem zavarna ha a klub elnök favoritja a Tata Nano lenne amíg így végzi a munkáját...
nem kell ennyire dicsérni, lehetne ezt sokkal jobban is csinálni, én csak tudom
egyébként is nem ennyire fekete és fehér a történet: a caprinál már magas az ingerküszöb, nap mint nap látunk olyanokat amiért 2001-ben a fél kezünket adtuk volna. ma már nem olyan nagy szó egy turbó, egy kozé vagy egy v8 capri, láttunk már mindegyikből. az itthoni autók is megütik már a nemzetközi mércét. míg egy mustang az olyan templomba járos dolog, nem ülhetek bele minden nap, még újdonságnak hat (igen, a 67-s is). ha majd abból is jópár megfordul a műhelyben, biztos az is elveszti a varázsát, max majd szólok a Kes Mustang-osoknak, hogy cseréljünk pár hétig, nekik is jobb a környezetváltozás. Szóval nem kell aggódni, szeretem a caprit, nem fogom eladni, nem veszek mustangot (bár ha lenne annyi fölös zseton elférne a capri mellett) nem okoz gondot ha hozzá kell nyúlni a caprihoz vagy a klub ügyeit kell intézni...