Nekem biztosan, nem tudok minden évben elmenni sajnos...de Szabi lehet elviszi, majd nyilatkozikTibi wrote:Akkor "majális" szopó ?
Mk1 Escort 6.7 V8
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Voltunk versenyen a hétvégén és sikerült a kategóriánkban megnyerni. A legjobb időnk 10,85 és 196km/ó.
Ford Capri MkI Essex
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Nagy gratula!!! Sajna nem tudtam lemenni..
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Nincs nitro ugye ? Cetlit tudsz felrakni ?szszaby wrote:Voltunk versenyen a hétvégén és sikerült a kategóriánkban megnyerni. A legjobb időnk 10,85 és 196km/ó.
Ja, és gratulálok !
1980 Capri MK3
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Cetli nemsoká, ez egy 10.99-es futam felvétele, 10.85 nincs még meg sajna.
http://youtu.be/zy__mTQzNr0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://youtu.be/zy__mTQzNr0" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Gratulálok az eredményhez, ez pedig szép menet volt
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Az 'öreg vas' lenyomta a puccos Corvettetgigford wrote:Cetli nemsoká, ez egy 10.99-es futam felvétele, 10.85 nincs még meg sajna.
http://youtu.be/zy__mTQzNr0" onclick="window.open(this.href);return false;
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Tibi wrote:Nincs nitro ugye ? Cetlit tudsz felrakni ?szszaby wrote:Voltunk versenyen a hétvégén és sikerült a kategóriánkban megnyerni. A legjobb időnk 10,85 és 196km/ó.
Ja, és gratulálok !
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Történt pár fejlesztés azért az autón, legfőképp a váltó épült át, bekerült egy "transbrake" nevű cucc, ami lehetővé teszi a brutál rajtokat.
Ez egy elektromos szeleptömb a váltóban, kis gombbal lehet vezérelni kormányról, mikor 1-esben beállok a rajthoz, ezt aktiválva rükvercbe is teszi váltót, így úgy tudok fordulatot emelni, hogy az autó meg sem mozdul.
Ahogy zöld, gomb felenged, rüki oldódik, autó kilő...így sikerül az 1.65-ös 60 láb, illetve a 10es idő.
A váltónak ezáltal megszünt az automata funkciója is, mivel már nem vált magától, nekem kell föl-le. Olyan lett mint egy szekvenciális váltó.
Van még a rajtban, le lehet vinni ezt még 1.5 körülre is sztem, karbival is lehet szórakozni még.
Amíg van tartalék szívóban, addig nem kerül be a nitró.
Ez egy elektromos szeleptömb a váltóban, kis gombbal lehet vezérelni kormányról, mikor 1-esben beállok a rajthoz, ezt aktiválva rükvercbe is teszi váltót, így úgy tudok fordulatot emelni, hogy az autó meg sem mozdul.
Ahogy zöld, gomb felenged, rüki oldódik, autó kilő...így sikerül az 1.65-ös 60 láb, illetve a 10es idő.
A váltónak ezáltal megszünt az automata funkciója is, mivel már nem vált magától, nekem kell föl-le. Olyan lett mint egy szekvenciális váltó.
Van még a rajtban, le lehet vinni ezt még 1.5 körülre is sztem, karbival is lehet szórakozni még.
Amíg van tartalék szívóban, addig nem kerül be a nitró.
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Csak épphogy, rajtnál bénáztam, szokni kell még ezt a váltóféket.Pudva wrote:Az 'öreg vas' lenyomta a puccos Corvettetgigford wrote:Cetli nemsoká, ez egy 10.99-es futam felvétele, 10.85 nincs még meg sajna.
http://youtu.be/zy__mTQzNr0" onclick="window.open(this.href);return false;
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Attól függetlenül szép volt!
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Épp az a komoly, hogy a még nem tökéletes rajt ellenére is nem keveset vertél rá! Nagyon Zsííír Gratula
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Ma versenyen voltunk Kunmadarason. Kapott a verda egy szép új gumit amin nagyobb mint az előző volt. 28 coll az átmérője, ami 1 collal nagyobb mint a régi. Meg le is lett festve a verda.
A legjobb időnk 10,76 mp és 203km/ó célvonali. Ez az egyéni legjobb időnk.
A legjobb időnk 10,76 mp és 203km/ó célvonali. Ez az egyéni legjobb időnk.
Ford Capri MkI Essex
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Aztán változtattunk a karbi beállításon és elindultunk egy újabb futamra. Gyönyörű gumi bemelegítés után a rajt furára sikeredett. Kipörgő kerékkel nem igazán akart meglódulni és felváltás után keresztbe ment a pályán az autó. Lóri el is vette a gázt mert nem igazán akarta az igazságot. Nem tudtuk mire vélni mi a baj míg vissza nem ért. Kiderült hamar a hiba oka: féltengely törés.
Ford Capri MkI Essex