Igen. És akkor két hengerre jut egy torok, nem egy hengerre két torok!White Shark wrote:de jól írtam ,a sierra szívócsonkra hegesztettem egy közösítőt ezért a két 36-os torok a szívócsonkban egyesül és egyszerre szív ,mint a gyárin.
Ford Capri MKIII Versenygép
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
jaaaaaaa, most látom, hogy a Pudva féle sárvédő nálatok landolt.
1980 Capri MK3
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
minden elismerésem a tied de feladom
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
ebbe a kasztniba már járna valami rendesebb moci nem? és most egész véletlenül nem a v6-ra gondoltam, de volt ott valami csigás project is anno a háttérben ha jól emlékszem...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Igen elkészült a 2.1 turbo is de a leömlő és a túrbó miatt nem maradt hely a szervónak ami a szlalomhoz elengedhetetlen ezért megy bele a szívó
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Majd élőben elmondom, egy moderátor meg takarítson!White Shark wrote:minden elismerésem a tied de feladom
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
persze, majd takarítgatok utánnatok!!! én értem hogy mi a félrebeszélés tárgya, meg szerintem más is, úgyhogy maradhat.Süni wrote:Majd élőben elmondom, egy moderátor meg takarítson!White Shark wrote:minden elismerésem a tied de feladom
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Miért nem raktok be elektromos szervót?White Shark wrote:Igen elkészült a 2.1 turbo is de a leömlő és a túrbó miatt nem maradt hely a szervónak ami a szlalomhoz elengedhetetlen ezért megy bele a szívó
Ford Capri MkI Essex
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Benne van a válasz a mondatodban!szszaby wrote:Miért nem raktok be elektromos szervót?White Shark wrote:Igen elkészült a 2.1 turbo is de a leömlő és a túrbó miatt nem maradt hely a szervónak ami a szlalomhoz elengedhetetlen ezért megy bele a szívó
Egyébként meg honnan, milyet??
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Mi a baj vele? Teljesen normálisan működik.FEFE wrote: Benne van a válasz a mondatodban!
http://cgi.ebay.co.uk/mk1-mk2-escort-ca ... 4aa740395a" onclick="window.open(this.href);return false;FEFE wrote:Egyébként meg honnan, milyet??
Ford Capri MkI Essex
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
A mi íratlan szabályunkban benne van hogy a fő irányelv a mechanika. Ez alapvetően azért van mert undorodunk és nem is értünk az elektromos dolgokhoz. Na meg nem is kívánunk érteni.szszaby wrote:Mi a baj vele? Teljesen normálisan működik.FEFE wrote: Benne van a válasz a mondatodban!
http://cgi.ebay.co.uk/mk1-mk2-escort-ca ... 4aa740395a" onclick="window.open(this.href);return false;FEFE wrote:Egyébként meg honnan, milyet??
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Az más, azt már valaki megcsinálta és be kell helyezni meg már ki van próbálva. Ez az elektromos szervo cucc ez elég új meg habos. Ez olyan amit soha nem lehet megmagyarázni. Ha létezne szénnel tüzelhető számítógép vagy rádió én biztos hogy inkább azt választanám.szszaby wrote:Akkor e gyújtás is megszakítós lesz?
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Nemá na !FEFE wrote: A mi íratlan szabályunkban benne van hogy a fő irányelv a mechanika. Ez alapvetően azért van mert undorodunk és nem is értünk az elektromos dolgokhoz. Na meg nem is kívánunk érteni.
1980 Capri MK3
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
???Tibi wrote:Nemá na !FEFE wrote: A mi íratlan szabályunkban benne van hogy a fő irányelv a mechanika. Ez alapvetően azért van mert undorodunk és nem is értünk az elektromos dolgokhoz. Na meg nem is kívánunk érteni.