2.0 moci
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Zacy
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 216
- Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zala megyében bárhol
Re: 2.0 moci
Sziasztok
Kellene nekem 2,0V6 NYL tip. motorhoz gyújtásbeállítási infó vagy értékek.
Előre is köszi.
Kellene nekem 2,0V6 NYL tip. motorhoz gyújtásbeállítási infó vagy értékek.
Előre is köszi.
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: 2.0 moci
Zárásszög: 38±2 előgyújtás: 6±2 alapjárat: 800±50Zacy wrote:Sziasztok
Kellene nekem 2,0V6 NYL tip. motorhoz gyújtásbeállítási infó vagy értékek.
Előre is köszi.
http://www.capri.pl/garage/engine-settings" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Capri MkI Essex
- Zacy
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 216
- Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zala megyében bárhol
Re: 2.0 moci
Köszönöm szépen az infót, minden belőve. Furcsa a motorom, mert miután összeraktam a karbit, beállítottam a hideg alapjáratot. Mikor bemelegedett, majdnem ugyanannyit pörgött mint hidegen, de úgy, hogy az alapjárat beszabályozó csavar a levegőben volt. Elkezdtem lassan befele hajtani a karburátor jobb oldalán lévő nagy csavart, így lassan esett a fordulat, behajtottam teljesen, majdnem lefulladt. tekertem rajta annyit ki, hogy az alapjárat olyan 700-750 körül volt, majd az alapjárati csavarral pótoltam a maradékot, így az alapjárat lett 800-850f/perc. Az úszóház fedél gyújtás oldali oldalán van még egy csavar, amit 3 teljes fordulatra kicsavartam, így a kipuff gáz szaga is jobb lett, a többit meg majd kipuff gáz analízissel. Jó volt ez a folyamat? Valaki segíthetne ha valamit elrontottam. Nincs valakinek egy úszószint adat Solex/Pierburg 32EEIT karbihoz?
Előre is köszönöm az infót.
Előre is köszönöm az infót.
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: 2.0 moci
az úszószint (11mm) mindegyikhez (32, 35, 38)
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- Zacy
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 216
- Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zala megyében bárhol
Re: 2.0 moci
Köszönöm az infót.
Csinált már valaki 2.0V6 lendkerékkönnyítést? Ha igen mik a tapasztalatok?
Csinált már valaki 2.0V6 lendkerékkönnyítést? Ha igen mik a tapasztalatok?
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: 2.0 moci
Szerintem nem nagyon tuningolt még senki sem 2.0 v6-t, de más mocikon volt már aki csinált könnyebb lendkereket. pinto tuti, de mintha 2.8 is lett volna ilyen. az a baj, hogy akire emlékszem hogy ilyen mocija volt, azt az embert nem láttam kb 6 éve, forumon pedig sose volt, ezért tapasztalatról nem tudok sokat. meg azon a mocin szinte minden piszkálva volt, nem csak könnyebb lendkerék....Zacy wrote:Köszönöm az infót.
Csinált már valaki 2.0V6 lendkerékkönnyítést? Ha igen mik a tapasztalatok?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: 2.0 moci
Pont ezért nem írtam...
Az essex kb.3kg könnyítést kapott..
Magas fordulaton jó alacsonynál kicsit gyenge volt..
Szarrá volt piszkálva
Az essex kb.3kg könnyítést kapott..
Magas fordulaton jó alacsonynál kicsit gyenge volt..
Szarrá volt piszkálva
Bogyo28 wrote:Szerintem nem nagyon tuningolt még senki sem 2.0 v6-t, de más mocikon volt már aki csinált könnyebb lendkereket. pinto tuti, de mintha 2.8 is lett volna ilyen. az a baj, hogy akire emlékszem hogy ilyen mocija volt, azt az embert nem láttam kb 6 éve, forumon pedig sose volt, ezért tapasztalatról nem tudok sokat. meg azon a mocin szinte minden piszkálva volt, nem csak könnyebb lendkerék....Zacy wrote:Köszönöm az infót.
Csinált már valaki 2.0V6 lendkerékkönnyítést? Ha igen mik a tapasztalatok?
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: 2.0 moci
nem rád gondoltam, téged hétvégén is láttalak... anno volt egy fehér MK3 valahol Vasparipáék környékén, a kipuff a hátfalból jött ki, le volt dobva a földre stb. Még a Czirják Robival voltunk arra felé, az meg már 2004 előtt volt...capriv6 wrote:Pont ezért nem írtam...
Az essex kb.3kg könnyítést kapott..
Magas fordulaton jó alacsonynál kicsit gyenge volt..
Szarrá volt piszkálva
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Zacy
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 216
- Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zala megyében bárhol
Re: 2.0 moci
Ha valakinek van otthon 2.0V6 lendkerék+kuplungszerkezet+tárcsa az érdekelne, igaz nem most hanem a közeljövőben. A lendkerékből levetetnék, a szerkezet meg a tárcsa meg menne felújításra.
Lehet hogy csak február-március körül kerül rá sor, de azért most írom be mert gondolom ti is úgy vagytok vele mint mi, hogy ha az ember keresi nincs meg.....
Lehet hogy csak február-március körül kerül rá sor, de azért most írom be mert gondolom ti is úgy vagytok vele mint mi, hogy ha az ember keresi nincs meg.....
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: 2.0 moci
ha már felújítasz, szerintem érdemes a nagyobb kuplungot használni, ami a 2.3 és 2.8 mocikon van, az nem fog megcsúszni/üvegesre kopni. Ugyanugy felmegy a 2.0-ra is. Van szerintem 2.0 és 2.8 kuplung is ha kell, de 2.0 lendkerék az nem biztos. milyen állapotu kell? jársz a nagyfalu környékén, mert a postázás nem az erősségem....Zacy wrote:Ha valakinek van otthon 2.0V6 lendkerék+kuplungszerkezet+tárcsa az érdekelne, igaz nem most hanem a közeljövőben. A lendkerékből levetetnék, a szerkezet meg a tárcsa meg menne felújításra.
Lehet hogy csak február-március körül kerül rá sor, de azért most írom be mert gondolom ti is úgy vagytok vele mint mi, hogy ha az ember keresi nincs meg.....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Zacy
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 216
- Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zala megyében bárhol
Re: 2.0 moci
A tárcsát felújíttatnám kevlárbetétesre. Az tuti nem csúszik meg, és kb 5-6ezer egy tárcsa. Állapotra annyi hogy a csavarfuratok és a központosító furat rendben legyen meg ne üssön nagyot, úgy is lesz belőle levéve. A nagyfaluba nem mostanába, csak kb 2 hónap múlva sajnos. Ha tavasszal találunk melót meg fizethető albit akkor ott is fogunk élni. Bár egyik sem egyszerű......
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: 2.0 moci
ha ráér addig, akkor legegyszerübb ha kijössz és választasz magadnak. ha már ráköltesz, szerintem érdemesebb a nagyobbra, pár száz forinttal lehet több annak a felújítása, de mégiscsak nagyobb a mérete, és ha esetleg befigyel egy erösebb moci, az arra is jó lesz. a kevláros nálam is bevált, már jó ideje bírja.Zacy wrote:A tárcsát felújíttatnám kevlárbetétesre. Az tuti nem csúszik meg, és kb 5-6ezer egy tárcsa. Állapotra annyi hogy a csavarfuratok és a központosító furat rendben legyen meg ne üssön nagyot, úgy is lesz belőle levéve. A nagyfaluba nem mostanába, csak kb 2 hónap múlva sajnos. Ha tavasszal találunk melót meg fizethető albit akkor ott is fogunk élni. Bár egyik sem egyszerű......
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- adam
- egyedülisszerelhet
- Posts: 790
- Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest xiii
Re: 2.0 moci
http://www.geree.hu/2012/04/gyertya-upgrade/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sosem lesz kész, csak alakul...
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: 2.0 moci
No már rendelek is 4db-ot!adam wrote:http://www.geree.hu/2012/04/gyertya-upgrade/
Re: 2.0 moci
Amikor még liba 4 esem volt anno majd 4 éve , már akkor megcsináltattam az esztergányossal.
Hiába nincs új a nap alatt.
Hiába nincs új a nap alatt.