Zacy 1977-es MkII-ese.
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
fefétől már kaptam kölcsibe F O R D és cirádás capri-t másolás céljából. módszer: precíziós öntés ezüstből. ha van némi türelem, akkor fel tudom ajánlani, hogy önköltségi áron prezentálok bárkinek, persze korlátozott mennyiségben, ami azt jelenti, hogy bárkinek szívesen gyártunk az ótójára, de biznicet ne akarjon csinálni belőle senki, mert ez egy kicsi ötvös műhely ahol készül, nem ez a profil. nem beszélve, hogy az öntés utáni utómunkát én csinálom, tehát nem szeretnék egy 500 darabos megrendelés miatt beköltözni a barátom műhelyébe... nem is vállalnám.
a melót a hideg téli napokra tervezem, amikor nem rentábilis a műhely (ahol a capri van) esténkénti befűtése arra a pár órára, amíg a caprin szöszmötölök.
árat (pontosat!) az első próbadarab elkészültekor tudok mondani, mert akkor látjuk, hogy mennyi anyagot nyel el, és mennyit kell rajta dolgozni utólag. nyilván.
sokba nem lesz, az ezüst pénzverdei ára kb. 120ft/gramm, de nekünk nem ennyiért van.
akit érdekel a fentebb leírtak alapján, az küldjön pü-t! akkor én is látom, hogy mennyi is az annyi (meló).
a melót a hideg téli napokra tervezem, amikor nem rentábilis a műhely (ahol a capri van) esténkénti befűtése arra a pár órára, amíg a caprin szöszmötölök.
árat (pontosat!) az első próbadarab elkészültekor tudok mondani, mert akkor látjuk, hogy mennyi anyagot nyel el, és mennyit kell rajta dolgozni utólag. nyilván.
sokba nem lesz, az ezüst pénzverdei ára kb. 120ft/gramm, de nekünk nem ennyiért van.
akit érdekel a fentebb leírtak alapján, az küldjön pü-t! akkor én is látom, hogy mennyi is az annyi (meló).
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- vasparipa
- egyedülisszerelhet
- Posts: 521
- Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Főd
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
vagy Vasparipa Úrnak küldesz egy pü.-t, ahogyan azt tették már mások is, Vasparipa Úr meg küld Neked olyan logót, amilyent akarsz.Bogyo28 wrote:...de egy kérdést megér a forumon...
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
- Zacy
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 216
- Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zala megyében bárhol
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Az ón -ólom ötvözet nem az igazi szerintem, mert megfeketedik a sótól, sajnos az ezüsttel egyetemben ha jól tudom. Mi aluból öntünk, de ez az ötvözet sajnos nem bír olyan jó önthetőségi tulajdonságokkal mint az ezüst vagy a PbSn....
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
felpolíroz szép csillogóra és valami jobb féle lakkal tartósít...jöhet só +minden...persze csak egy darabig(a régi lámakereteket+emblémákat is spiáter szerű anyagból csinálták és bizony az idő azokat is kirügyesíti miután behal a króm rajtuk)...Én sem kereskedni szeretnék vele,nincs is rá garancia,hogy tökéletes lesz ,de nem tűnik túl komplikáltnak a dolog...nem ez a fő pofilom
- Attachments
-
- inkább ez
- IMG_1847.JPG (121.81 KiB) Viewed 7447 times
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- Zacy
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 216
- Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zala megyében bárhol
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Általában mi is nagyobb méretű csapágyházakat (szélgenerátor), valamint áttételes szíjhajtású turbótöltőházakat öntünk(supercharger).
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
- Zacy
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 216
- Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zala megyében bárhol
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Érdekelne, hogy van e olyan itt a fórumon, vagy az ismerettségi körötökben, aki gázzal használ 2.0V6-ost. Ha van érdekelne mik vele a tapasztalatok. Mennyibe fáj most egy gázszett+beszereltetés? Vagy esetleg beledobom én a gázt és műszakinál kiveszem? Csinált már valaki ilyet? Minden információ érdekel....
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Az Lpg-s Capri topikban többet is megtudhatsz.
de ne feszegesd a húrt
Bár már egyre aktuálisabbá válik a dolog.
de ne feszegesd a húrt
Bár már egyre aktuálisabbá válik a dolog.
- Zacy
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 216
- Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zala megyében bárhol
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Hát elolvastam a topicot és láttam hogy vérre menő viták alakultak ki a témáról, csak az okát nem értem hogy miért. Miért nem való egy Capriba LPG közel 400Ft-os benzinár mellett? Nem bele való? Aki napi szinten szeretné használni az autóját annak megéri. Akinek meg van mellette még autója az meg megteheti hogy benzinnel hajtsa.
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Leginkább a miatt, hogy a Capriba nincs szelep ülék és a géz emiatt sokkal hamarabb megeszi a hengerfejet.
Ford Capri MkI Essex
- Zacy
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 216
- Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zala megyében bárhol
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Ez talán a legkönnyebben orvosolható probléma, megnézem hogy van-e ilyen méretben mint amilyen kell, és kimaratom a helyét ha kell. Megnézem először megéri-e játszani vele.....szszaby wrote:Leginkább a miatt, hogy a Capriba nincs szelep ülék és a géz emiatt sokkal hamarabb megeszi a hengerfejet.
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
a gázosító szakemberek előszeretettel fúrják át a karbi oldalát, hogy ott vezessék be a gázt. ilyen dgav (32/36) karbim van, ha kell, csak, hogy ne basszanak el még egy darabot fölösen. asszem van egy gázosított (furatokkal szétbarmolt) solexem (az talán v6) is, amin rajt vannak a bevezető csövek is a közösítéssel.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
v motoros hengerfejbe nem fér el a szelepülék, mert beleszakadsz a víztérbe .Tapasztalatból mondom !
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Ezt azért ugye Te sem gondoltad egészen komolyan .......................Zacy wrote:... Vagy esetleg beledobom én a gázt és műszakinál kiveszem? ....
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Ezt régen írták az olmozatlan benzinre is. Ismeretségi körbe csak gázos pintoról tudok. De az jól végzi a dolgát. Nem egy dragster, de 200 fölött van bőven benne és még gyári a mocija.szszaby wrote:Leginkább a miatt, hogy a Capriba nincs szelep ülék és a géz emiatt sokkal hamarabb megeszi a hengerfejet.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar