Én is aztatvettem - szinte sehol nem éri az ablakotTibi wrote:Én angol vízlehúzót vettem, az sem mindenhol éri el az üveget. Próbálok majd még finomítani valamit de szerintem nem lesz olyan mint a gyári.
Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
valaki panaszkodott a németre is... de asszem hogy amit Gobbonak az autojára vettünk az eléri az ablakot, de majd utánnanézek...TÉCSÉ wrote:Én is aztatvettem - szinte sehol nem éri az ablakotTibi wrote:Én angol vízlehúzót vettem, az sem mindenhol éri el az üveget. Próbálok majd még finomítani valamit de szerintem nem lesz olyan mint a gyári.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Nekem az angol stimmelt. A németektől anno jött olyan ami nem volt meghajlítva...
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
na vagy az angolok kurvultak el, vagy van valami különbség az ajtók között...proteus wrote:Nekem az angol stimmelt. A németektől anno jött olyan ami nem volt meghajlítva...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Proti nem a hosszirányú hajlításra gondol ? Mert az nekem az angolon stimmel faszául. Hát az meg hogy csak a kurvanagy tégla alakú vizeket húzza le ... van egy félig jó valamelyik oldali gyárim még , össze kéne hasonlítani a profilt...Bogyo28 wrote:na vagy az angolok kurvultak el, vagy van valami különbség az ajtók között...proteus wrote:Nekem az angol stimmelt. A németektől anno jött olyan ami nem volt meghajlítva...
1980 Capri MK3
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Most, hogy fölraktam abszolút jól állt. Majd meglátjuk tavaszra hogy néz ki.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Az elso golyalabak rugostul mindenestul kerultek annyiba?
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- VipeR-T
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 151
- Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, Balaton
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Hát egész pontosan, bevittem a régi gátlómat, rugó nélkül, retkesen, és így kaptam vissza. Tehát felújítás, belső újjáépítés, új rugó, toronycsapágy, meg az átalakítás volt ennyiben.
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Az nekem nagyon jo arnak tunik!!! Azert majd referalj legy szives, hogy milyenek az uton!
Koszi az infot!!!
Koszi az infot!!!
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- VipeR-T
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 151
- Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, Balaton
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
No, újra saját lábán a vas. Hát az első ültetés nem egészen a terv szerint alakul. Ha letekerem az alsó rugótányért, akkor a gyári kerék beleér a tányérba. Úgyhogy most föltekertem a kerék fölé, így viszont elég magas az autó, pluszban kemény mint a fagyott kutya lába. Úgy nézem, hogy ha oldalanként 10-15mm-t szélesítek az elején közdarabbal, akkor már jó lehet. Ebben van esetleg tapasztalat, hogy mire figyeljek, mibe fog beleérni? Egyébként erre a gyári méretre nem tervezem nagyon belőni az autót, elvileg valami 15-ös felnit szeretnék rá előre, majd arra kitökölöm hogy hogy lesz jó.
A hogyan továbbról pár szó. A téli estéken azt hiszem a motor kap egy pár új tömítést, meg talán egy festést, aztán ennyi, nem látom értelmét foglalkozni vele érdemben. De lehet hogy inkább a beltérre összpontosítok. Tapasztalatok szerint mivel érdemes kezdeni, előbb a műszerfalat tegyem be, vagy a szélvédőt? Valami rémlik, mintha olvastam volna ezzel kapcsolatban.
A hogyan továbbról pár szó. A téli estéken azt hiszem a motor kap egy pár új tömítést, meg talán egy festést, aztán ennyi, nem látom értelmét foglalkozni vele érdemben. De lehet hogy inkább a beltérre összpontosítok. Tapasztalatok szerint mivel érdemes kezdeni, előbb a műszerfalat tegyem be, vagy a szélvédőt? Valami rémlik, mintha olvastam volna ezzel kapcsolatban.
- Attachments
-
- 20101025354_.jpg (100.13 KiB) Viewed 6771 times
-
- 20101025356_.jpg (80.12 KiB) Viewed 6771 times
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
A szélvédővel kezdjed.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Szerintem ez nem Capri felni. Túl nagy az ET-je így szemre.
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Süni wrote:Szerintem ez nem Capri felni. Túl nagy az ET-je így szemre.
tuti.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Itthoni gépemen jobban látom, ez EscortMK2 felni. Ha Capri felnit teszel fel, sztem megszűnne a beleérési probléma.tomtom wrote:Süni wrote:Szerintem ez nem Capri felni. Túl nagy az ET-je így szemre.
tuti.
- VipeR-T
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 151
- Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, Balaton
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Ghia felnivel u. ez a helyzet, nemtom hogy az gyári-e vagy sem, meg hogy volt-e egyáltalán többféle ET-vel, de gyanús hogy az a gyári, mert a pótkerekem is az. De nem dráma, kap egy pogácsát aztán kész. Egyébként így sem ronda a vas, csak ha már ennyit költöttem az első futóműre akkor legyen már kihasználva. Ja, köszi az infot! Escort MK2 felni eladó :)
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;