Pudva Fénybennjáró-ja

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Pudva Fénybennjáró-ja

Post by FEFE »

A sikaflex az miért?? :cry:
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Pudva Fénybennjáró-ja

Post by Tibi »

FEFE wrote:A sikaflex az miért?? :cry:
Pudva úr azzal tömítette az illesztéseket a javított és egyéb kritikus helyeken.

Nem jó ?

http://sikabolt.hu/shop_ordered/3214/pi ... ex_221.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Capri MK3
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Pudva Fénybennjáró-ja

Post by FEFE »

Tibi wrote:
FEFE wrote:A sikaflex az miért?? :cry:
Pudva úr azzal tömítette az illesztéseket a javított és egyéb kritikus helyeken.

Nem jó ?

http://sikabolt.hu/shop_ordered/3214/pi ... ex_221.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Hát nem igazán. Akárki akármit mond de a sikaflex és tömítő társai mind inkáb kárt csinálnak mint hasznot. Tapasztalatból mondom hogy ahol ez a cucc van ott nagyon hamar rohad szegény autó. Az MkI nél is ezzel volt a szopóka és az Mk III is ezért hagyja el magát. Nem tudja lezárni az illesztéseket, vagyis lezárja de a fém meg a sika között azért a pára mindenhogyan képződik és ugyebár a gumis anyagnál a pára jobban lecsapódik. Ki viszont nem engedi.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Pudva Fénybennjáró-ja

Post by Tibi »

Mit használtok helyette ?
1980 Capri MK3
TomiCaPri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 270
Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest - Csepel

Re: Pudva Fénybennjáró-ja

Post by TomiCaPri »

Betont :twisted:
Amúgy a body-nak van egy ilyen fehér rágószerű cucca, nem tudom már mi a kódja, de arról eddig csak jókat hallottam.
"Nagy célhoz hosszan visz az út"
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Pudva Fénybennjáró-ja

Post by Bogyo28 »

FEFE wrote:
Tibi wrote:
FEFE wrote:A sikaflex az miért?? :cry:
Pudva úr azzal tömítette az illesztéseket a javított és egyéb kritikus helyeken.

Nem jó ?

http://sikabolt.hu/shop_ordered/3214/pi ... ex_221.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Hát nem igazán. Akárki akármit mond de a sikaflex és tömítő társai mind inkáb kárt csinálnak mint hasznot. Tapasztalatból mondom hogy ahol ez a cucc van ott nagyon hamar rohad szegény autó. Az MkI nél is ezzel volt a szopóka és az Mk III is ezért hagyja el magát. Nem tudja lezárni az illesztéseket, vagyis lezárja de a fém meg a sika között azért a pára mindenhogyan képződik és ugyebár a gumis anyagnál a pára jobban lecsapódik. Ki viszont nem engedi.
szerintem az úr az ecetes tömítő szarokkal keveri össze, azok kezdik ki a fémet erősen (ezért nem szabad sehova sima szilót és társait használni, ami ecet alapu. a PU alapu cuccok direkt ide vannak kitalálva, és jók) . nekem 8 éve van sika tömítő az autóban, nem igazán jött fel, és elég sokan használják még sikerrel.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Pudva Fénybennjáró-ja

Post by szszaby »

FEFE wrote:A sikaflex az miért?? :cry:
Mert jó.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Pudva Fénybennjáró-ja

Post by FEFE »

Bogyo28 wrote:
szerintem az úr az ecetes tömítő szarokkal keveri össze, azok kezdik ki a fémet erősen (ezért nem szabad sehova sima szilót és társait használni, ami ecet alapu. a PU alapu cuccok direkt ide vannak kitalálva, és jók) . nekem 8 éve van sika tömítő az autóban, nem igazán jött fel, és elég sokan használják még sikerrel.
Hát nem tudom én még varrattömítőt sem engednék sehova. Elvileg a gyárira is azt mondják hogy jó de ugyan úgy kikezdi a fémet.
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Pudva Fénybennjáró-ja

Post by FEFE »

Tibi wrote:Mit használtok helyette ?
Ügyes kasztnist, utána meg festéket.

(sajnos előbbiből kevés van)
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Pudva Fénybennjáró-ja

Post by Bogyo28 »

FEFE wrote:
Bogyo28 wrote:
szerintem az úr az ecetes tömítő szarokkal keveri össze, azok kezdik ki a fémet erősen (ezért nem szabad sehova sima szilót és társait használni, ami ecet alapu. a PU alapu cuccok direkt ide vannak kitalálva, és jók) . nekem 8 éve van sika tömítő az autóban, nem igazán jött fel, és elég sokan használják még sikerrel.
Hát nem tudom én még varrattömítőt sem engednék sehova. Elvileg a gyárira is azt mondják hogy jó de ugyan úgy kikezdi a fémet.
érdekes, nekem ahol volt gyári az alatt nem volt semmi baja, ahonnan meg lejött ott volt elrohadva. meg az elmult 8 év alatt sem kezdte ki a fémet. bár mondjuk nem is a tiszta fémre lett kenve, hanem volt rajta alapozó. bár ha most esnék neki, lehet megpróbálnám olmozással megcsinálni mint régen a 2K gitt elött. Pudva is a lealapozott cuccra kente, tehát ott biztos jó lesz...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Pudva Fénybennjáró-ja

Post by szszaby »

Nálam is minden az alapozóra ment.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Pudva Fénybennjáró-ja

Post by Blant »

Én is vitatkoznék! Nem tudom, hogy ez milyen ez a sika, konkrétan ezzel még nem de 2 másik hasonló varrattömítővel már dolgoztam mióta restaurálok. Hibátlanok. Még csak 2 éve dolgozom a cégnél, de az 5-7 éve restaurált vasak is járnak vissza szervizre és sehol semmi bajuk!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Pudva Fénybennjáró-ja

Post by FEFE »

Akkor kipróbálom a vason hátha bejön, bár nem bízok benne.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Pudva Fénybennjáró-ja

Post by Blant »

Full meleg száraz helyen álljon napokig lehetőleg és teljesen fémtisztára kend rá, de homokszórás maradvány se legyen rajta :D
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: Pudva Fénybennjáró-ja

Post by Pudva »

"Elkezdődött a fényezés" az autómon :mrgreen:
Attachments
feny.jpg
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
Post Reply