bemutatkozások

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

gizmo wrote:
bogyo28 wrote:A forum látogatói között üdvözölhetjük Kisvárdai Papp-Miklóst, aki a mostanában a playboyban is szereplő gyönyörü MKI-est készítette el, és arrol nevezetes, hogy olyan dolgokat tud beszerezni, amit szinte senki (sogornak szerzett MKI-hez amcsi lököst pl). Tehát ha valaki MKI alkatrészekben elakad, kérdezze meg a forumon SuperGT kollégát, hátha.
Playboy? Meg kell szerezni! Nincs meg valakinek véletlenül? Vagy akár a szomszédnak... 8)
Tavaj decemberi szám, csak ezért vettem meg (vagy mégsem? :lol: )

Előturom és beszkennelem.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

Üdv mindenkinek! A becsületes nevem Zoli. Én 2005.10.23-án vettem a 79'-es 2.3 V6 Caprimat, azóta 500 km-et tettem meg vele ( ami csodás volt ), most a javítást éli átt ( lakatolás, festés, elektronika javítása, hiányzó alkatrészek pótlása ) A családban kb. 11 éve már volt 1 Capri III 2.0 V6 GT, Apámnak az volt az első nyugati autója 7 v. 8 Moskvics után, a Capri után Granada 81' 2.0 V6 következett, amit én is megörökölte, vagy is 11 évet használtuk, azt is nagyon szerettem, igazi szerelem volt! Most majd nem minden időmet a Capri emészt fel, nagyon várom a tavaszt, hogy újra dübörögjek! :D
User avatar
Gabooca
márokosanistudnézni
Posts: 85
Joined: Tue Nov 08, 2005 3:38 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, III. ker.

Post by Gabooca »

Sziasztok!

Gábornak hívnak vagy Gabooca. Az első Caprim egy MKIII-as 2.0 V6 volt ami 1995-ben jutott hozzám.
Citromsárga fekete bőrtetővel hmmm .... , borzalmas volt az összkép, de ekkor fogott meg valami a Capriban.
Amikor ezt a kocsit eladtam, megigértem magamnak, hogy egyszer még lesz egy sokkal jobb állapotú Caprim, és a BCC (és egy kis pénz) segítségével ez az álmom 1998-ban valóra is vált. Hoztak nekem egy MKIII 2.3 V6 Ghiát, amibe nagyon beleszerettem. Ezt a kocsit nagyon megszerettem, de el kellett adnom.
Bár azóta rengeteg autóm volt, amikor megláttam Szentendrénél hogy ismét eladó, ráadásul az eladó is az volt akinek még én adtam el a kocsit, nem gondolkodtam, meg kellett vennem.
Bár az állapota 5 év alatt jelentősen romlott, én még emlékszem milyen volt amikor az enyém volt.
Most már a kocsim a meleg garázsban tölti megérdemelt pihenését és lassan, de biztosan, megkezdődik a felújítása.
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Szisztok, üdv itt! Jó olvasni hogy ismét Caprik fognak újjászületni! :D
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

Sziasztok!

Én még nagyon új vagyok a Capri-sok táborában, ugyanis csak most hétvégén sikerült hozzájutnom egy remek állapotú MKIII-ashoz 2.0-ás motorral.
Ezelőtt még sosem vezettem, de már az első percben beleszerettem. Igazi nyomatékgyár, és a hangja! Mondjuk a hengersoronkénti nyitott 50-es rendszer már mindent elmond!

Ja igen, nemrég jutott tudomásomra, hogy van egy 3.0-ás, karbis Capri motor eladó. Kb. 30000 Ft Szerintetek érdemes megvenni? A srác azt mondja angol eredetű, és full gyári. Gyártottak ilyet egyáltalán? Mert én eddig azt hittem, hogy a 2.8i a csúcsverzió.
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

Aprópó!

Most veszem észre milyen bunkó voltam!
Háfra Tamás a bÖcsületes nevem, és azt hiszem A DÖGnek sikerült belőlem igazi caprib*zit csinálni! :D
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

Dartonit wrote:Sziasztok!

Én még nagyon új vagyok a Capri-sok táborában, ugyanis csak most hétvégén sikerült hozzájutnom egy remek állapotú MKIII-ashoz 2.0-ás motorral.
Ezelőtt még sosem vezettem, de már az első percben beleszerettem. Igazi nyomatékgyár, és a hangja! Mondjuk a hengersoronkénti nyitott 50-es rendszer már mindent elmond!

Ja igen, nemrég jutott tudomásomra, hogy van egy 3.0-ás, karbis Capri motor eladó. Kb. 30000 Ft Szerintetek érdemes megvenni? A srác azt mondja angol eredetű, és full gyári. Gyártottak ilyet egyáltalán? Mert én eddig azt hittem, hogy a 2.8i a csúcsverzió.
Asszem MK1-2 ből volt 3.0, sőt az mk1-ből még 3.1 is ! Meg MK1-ből vmi Perana néven volt V8-as is !
User avatar
Gabooca
márokosanistudnézni
Posts: 85
Joined: Tue Nov 08, 2005 3:38 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, III. ker.

Post by Gabooca »

Üdv itt. Tudsz képeket küldeni az új szerzeményről.
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

létezett 3.0, a 2.8i elődje, mint akkori csúcsmodell.
a motor nem elég az átépítéshez, a váltó is más és a diffi sem lesz hálás, ha 3.44 marad ahhoz a motorhoz.

üdv itt, ha egyéb infó kell, akkor azt a különböző topikokban folyt.köv.
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

Aha, valószínű az MKI-eshez tartozhatott, mert "mindössze" 138 Le-s.

Szóval a blokk nem kompatibilis? Kár. :cry:
Egész jó áron van.

Na mindegy, majd szerzek vmi mást, ERŐSEBBET és NAGYOBBAT! :twisted:

Képeket pedig minél előbb próbálok feltenni, mihelyt fel tudom rakni a gépre.

Egyenlőre is kösz srácok az infót!

I'll back! :twisted:
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

Sziasztok!

Kicsit megkésve, de itt vannak az ígért képek.

Image
Image
Image
Image
Image

Imádom!!! :D
terror

Post by terror »

Üdvözlök mindenkit!
Én vagyok a 123.
Itt terror néven jegyzem magam (anno a BCC-ben (Budai Capri Club) ragasztották rám, s bár nem örültem neki, futótűz ként elterjedt).
A nevem Czirkos János Szilveszter, 38 éves vagyok, Budapest és Pécs között élem zaklatott életem.
Több mint 20 esztendeje foglalkozom veterán járművekkel, különösen Ford modellekkel: Capri, Taunus, stb...
Bejártam és belaktam szinte egész Európát és közben a veteránautózásra nemzetközi rálátást szereztem.
Pillanatnyilag is rendelkezem néhány járművel, de ami a számotokra is érdekes lehet az az "OSI 20m TS 2.3 V6" 1968-ból, amelyet sokan, akik ismerik, egyszerűen csak az "ős"Capri-nak neveznek. Ez az autó lassan 8-9 éve már hivatalosan is az enyém.
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Hi!

Tudnal kepet linkelni errol az os Caprirol? Sosem hallottam meg errol,kivancsi vagyok.thx
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Nem is tudtam, hogy van köze az OSI-nak a caprihoz. ( úgy tudom talán tau az alapja).

Image
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

taunus váz valóban, Officiale Stampagge Industriale (ez közel sem biztos, hogy helyesen van írva) ebből jön az O.S.I. egy olasz cég, akik a kasznit építették.
caprihoz annyi köze van, mint a Consul Caprinak, előfutár, igényfelmérés.
Post Reply