Épülő CAPRI-k

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150
Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:

Post by taunus73sw »

Na most már eléggé pattogósan műkszik a fórum:)) :lol:
1973 TAUNUS SW 1600 XL
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

taunus73sw wrote:Na most már eléggé pattogósan műkszik a fórum:)) :lol:
Na igen. Remélem ez már a végleges hely, nem szeretnék többet költözködni :D ha ez megy rendesen, lehet fejleszteni magát az oldalt is, végre legyen EGY, tartalmas oldalunk! 8)
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

driver írta (még az előző helyre):

Emlititek a citroen féktárcsákat,tényleg nagyon jók és minimális átalakitással beépithetők.(Köszönet érte bogyonak)Egyetlen gond volt vele,csak a granada féknyereg fér el és 10mm -t hézagolni kellet ehez pedig hosszabb csavarokat kellet gyártani.Azt viszont sajnálom,hogy miután megvettem a tárcsákat utána tudtam meg Mániátol,hogy létezik ugyanilyen féktárcsa rallykivitelben nemsokkal többért.A hátsofék átalakitás engem is érdekelne Mástéma:tudna valaki ajánlani valamilyen hathengeres osztofejet ami kisebb méretü mint az eredeti? a meghajtása nem érdekes mert azt ugyis átalakitom a lényeg a fejrész nemlehet magasabb 10-12cm nél 8) 8)
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

taunus73sw wrote:Na most már eléggé pattogósan műkszik a fórum:)) :lol:
Üdv! Hogy áll a Zöld Szörny? Vártalak, kerestelek vasárnap, de nem jöttél... :cry: hallottam a vízpumpát, meg olajfolyást...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150
Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:

Post by taunus73sw »

gizmo wrote:
taunus73sw wrote:Na most már eléggé pattogósan műkszik a fórum:)) :lol:
Üdv! Hogy áll a Zöld Szörny? Vártalak, kerestelek vasárnap, de nem jöttél... :cry: hallottam a vízpumpát, meg olajfolyást...
Szia!

Bár Mánia mindent megtett, azért sajna lemaradtam. Két vízcső megadta magát, aztán következett 1 benzincső is , ami spriccelt. Elötte volt a vizpumpa, meg még ki tudja mik:))
Inkább úgy döntöttem, akkor megcsinálok még rajta pár dolgot, aztán biztos monden OK!
És végre, tegnap este CAPRIZTAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Megy mint állat!!!!Szépen muzsikál, már nem rezeg a kormány, csak egy baja maradt, dobálja a seggét! :D
Egyébként a 2,8 EFI nincs elfelejtve, ősszel belerakjuk, az biztos!!
A tények: M0-on hazafelé 80-nál vissza 3asba,és úgy "katapultált" 170-ig, hogy csak lestem!!És mindezt micsoda hanggal!
Szóval mégegyszer mindent köszönök CAPRIMÁNIÁNAK!, és ősszel fojtatódik a menet.
1973 TAUNUS SW 1600 XL
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

:-))

De jó ezt hallani! Nagyon gratulálok! Teljék benne sok örömöd! Bár már én is itt tartanék. Remélem nyáron már én is repeszthetek a caprimmal.
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

taunus73sw wrote:Szia!

Bár Mánia mindent megtett, azért sajna lemaradtam. Két vízcső megadta magát, aztán következett 1 benzincső is , ami spriccelt. Elötte volt a vizpumpa, meg még ki tudja mik:))
Inkább úgy döntöttem, akkor megcsinálok még rajta pár dolgot, aztán biztos monden OK!
És végre, tegnap este CAPRIZTAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Megy mint állat!!!!Szépen muzsikál, már nem rezeg a kormány, csak egy baja maradt, dobálja a seggét! :D
Egyébként a 2,8 EFI nincs elfelejtve, ősszel belerakjuk, az biztos!!
A tények: M0-on hazafelé 80-nál vissza 3asba,és úgy "katapultált" 170-ig, hogy csak lestem!!És mindezt micsoda hanggal!
Szóval mégegyszer mindent köszönök CAPRIMÁNIÁNAK!, és ősszel fojtatódik a menet.
Üdv! Gratula! Jó érzés lehet! :ba: :burn:
A kormány nekem is ráz, bizonyos sebességnél/fékezésnél már zavaróan... neked mi volt a gond? Tavaly volt lengőkar/gátló/féktárcsa cserém. Amint jó idő lesz, összefuthatnánk, kiváncsi vagyok jobb-e a 2.3 mint a 2.8am :?
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

streetracer21 wrote::-))

De jó ezt hallani! Nagyon gratulálok! Teljék benne sok örömöd! Bár már én is itt tartanék. Remélem nyáron már én is repeszthetek a caprimmal.
Hogy állsz? Sajnálom hogy nem jött össze a szombat, és vasárnap sem találkoztunk... egyszer csak eljutok hozzád meg az Aranyos vashoz :twisted:
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Gizmo!!

Általában a lengőkartól szokott rázni a kormány.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150
Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:

Post by taunus73sw »

Nálam a lengőkar is rossz volt, de főképp a Stabilizátor kar gumiszilentjei voltak rosszak. Nekem ettől rázott.Ford Orion gumikat vettem bele, Mánia szerint ez jobb mert van benne acélmerevítés, csak a stabkar felerősítő bakon kellet 1 kicsit alakítani, mert 1 dimenziója kissebb volt mint az eredeti.
Nekem is főképp fékezésnél jött ki, és kb 40 nél és 100 körül. Ezek szerint neked is hasonló a megoldás:)
1973 TAUNUS SW 1600 XL
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Hmm... ezek szerint sokáig bírták a lengőkarjaim a bp-i "utakat" :evil:
szilentek helyett ezekről mi a véleményetek:
http://www.superflex.co.uk/
van Capri-hoz is, és nem is egetrengetően drága...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
CAPRiMANiA

Post by CAPRiMANiA »

Örömmel hallom, hogy a futóműved is jól sikerült. Meglátjuk, hogy ezek az Orion szilentek hogy vizsgáznak hosszú távon, de valóban jobbnak tűnnek technikailag. A grínmonsztának nem a motor az erőssége, hanem a karbi, ilyen jól belőtt darabot ritkán látni. Hidegben-melegben gáz nélkül indul, és szépen fut vele a kocsi. Sajnos a motor nem az igazi, de úgysem lesz benne örökké... 8)

Ja, a Zorion szilentnek 1600 párja, tehát a töredéke a PU-nak.
User avatar
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150
Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:

Post by taunus73sw »

A futómű tök jó:))
Most éppen a féklámpa nem világít, és a motorháztetó fogadott szüzességi fogadalmat( nem akar beengedni a melegbe :D ).

Azért ma este is mentem vele, és NAGYON TECCIK
1973 TAUNUS SW 1600 XL
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Lehet ,hogy drága, de ennél csak a bronzperselyes megoldás a jobb, persze nem közútra.
Egyébként az anyaga miatt keresik sokan.(Polyurethane)
Ha tud valaki ilyet , megyek veszek egy készletet.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Nitrobuster wrote:Lehet ,hogy drága, de ennél csak a bronzperselyes megoldás a jobb, persze nem közútra.
Egyébként az anyaga miatt keresik sokan.(Polyurethane)
Ha tud valaki ilyet , megyek veszek egy készletet.
Kintről lehet rendelni... ha benne vagy, rendelhetünk közösen -> postaköltség/2, vagy akár mások is.
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
Locked