stpetya wrote:A racionális gondolkodáshoz szokott elmének lehet sokkolólag hat a felelőtlenségem,de mivel úgylátom bármelyik pillanat lehet az utolsó,addig az ember csinálja azt amit szeretne,ahogy szeretné és akkor amikor csak akarja,mert ha nem,elvesztegeti az életét és csak az marad halála idején hogy "de jó lett volna ha"...Ez az "élj a mának" fa**ság szelleme
Ezt jól leirtad, csak nekem ott sántított a dolog, hogy alig egy hónapja úgy adtad elő, mintha már az alsógatyádat is zaciba kéne adnod, annyira szarul állsz... Mondom magamban...hmmm.. szegény kolléga...én biztos megőrülnék, ha ilyen szépre megcsinált akármimet muszáj lenne ennyire áron alul eladni :(
Aztán mutatod büszkén az új szerzeményt és említést se teszel arról, hogy úúú srácok de sajnálom hogy odalett a szép autóm... Csak nekem abszurd ez?
Igazad van teljes mértékben,amúgy a helyzet változatlan,csak az autóm más.
A volt Caprimnak meg kb. ugyanúgy örül a Laci mint én a Firenak,tehát él tovább és jár talikra vele a gazdi és szereti,becsüli,nem veszett oda 8) .Nem volt az áron alul,ennyit ért,az mindegy mennyiben volt.Mondjuk 5 ft-ot sem engedtem
De annak ellenére hogy aztmondta Laci egyre több kijavítani valót talál rajta,nem bánta meg Ő sem.Happy people everywhere
Oszinten orulok neki hogy Stpetya baratunknak sikerult venni egy ilyen ultra mega brutal autot.
Szerintem egy igazi AMERIKAI nagyvasnal nem azt kell nezni hogy "baaaaaaa. 6,6 es csak 220HP, hanem azt hogy ellentetben az kis
2000 - 2,2 europai tarsaival ez a motor nincs vegre jaratva hanem ebben tartalekok vannak a tuningolasra. Itt mar nem kell 5-10 loero
novekedesert mindenfele tuning "kromozott" legszurot bbeepiteni, ebbol a motorbol korantsincs kihozva a teljesitmenye.
Eppen ezert aki szereti az autokat tuningolni, szerelgetni, az jobbat nem is valaszthat mint egy igzi V8-at.
Mi is tuningolgathatjuk a Capri-kat, de azert szerintem mindenki belatja hogy egy ilyennek a kozelebe sem erhetunk vele.
Esetleg ha szarra huzzuk a legnagyobb motorjainkat, annyira hogy mar a hozzakapcsolt szamitogep is megizzad a gyujtas meg a kurva
pontosan osszekevert keverek minden pillanatban valo kiszamitasaval, elerhetjuk a firebird gyari teljesitmenyet.
De ha belegondolunk abba hogy ehhez a kocsihoz kb 100.000 forintbol megvesszuk a 8 uj dugot fotengelyt meg hajtokarokat, ha egy kicsit is hajlandoak vagyunk
rakolteni mar mindjart megduplaztuk a HP's szamat (Persze nem a dugocserevel). De ha nekunk ez is eleg meg akkor is egy olyan autonk lessz
amirol szerintem mar minden autobuzi almodott (en is).
A v8 az V8
Az Amerikai kocsi az meg Ameri........
Ja
Teljesen egyetértek veled... a 220le nem leszólás volt, csak arra céloztam hogy gyári állapotban nem egy versenygép azzal a motorral. Olcsóbb hozzá minden alkatrész (és van új mindenből, mert gyártanak hozzá mindent!!!), és tényleg hatalmas tartalékok vannak a hajtásláncban, futóműben...
gizmo wrote:Teljesen egyetértek veled... a 220le nem leszólás volt, csak arra céloztam hogy gyári állapotban nem egy versenygép azzal a motorral. Olcsóbb hozzá minden alkatrész (és van új mindenből, mert gyártanak hozzá mindent!!!), és tényleg hatalmas tartalékok vannak a hajtásláncban, futóműben...
még usa talin volt egy 6.6-os abban csakvalami 160 körülit mondott a tulaj,persze már neki is mókolva volt azért nem a soros 1.6 hoz kellene hasonlítgatni a bird-öt Mako v8-at minden Capriba
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
azért egy régi Camarót én is elfogadnék,na nem a műanyagkasznist
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
gigford wrote:Aztán mutatod büszkén az új szerzeményt és említést se teszel arról, hogy úúú srácok de sajnálom hogy odalett a szép autóm... Csak nekem abszurd ez?
nem csak neked, de mint sokszor máskor itt is igaz az hogy nem vagyunk egyformák. és amit írt Petya azt is meg tudom érteni, még ha csinálni nem is tudnám. mindenki máshogy éli az életét, de ettől kerek a világ... reméljük egyszer lesz moci a nagyvasban és boldogan gurul vele petya, és nem csak ő de mi is élünk még akkor... :D
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Nagy nehezen, sok várakozás után végre sikerült felpattintani a 7-es RS-eket a verdára a 205-ös gumikkal!!!
Annyira tetszik, h alig bírom levenni róla a szemem... Iszonyat kemény így nekem az enyémen!! :D 8) http://kepfeltoltes.hu/view/080420/saj_ ... es.hu_.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
levelboss wrote:Nagy nehezen, sok várakozás után végre sikerült felpattintani a 7-es RS-eket a verdára a 205-ös gumikkal!!!
Annyira tetszik, h alig bírom levenni róla a szemem... Iszonyat kemény így nekem az enyémen!! :D 8) http://kepfeltoltes.hu/view/080420/saj_ ... es.hu_.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;