Mondj közülük egy olyat akit ismerünk... (műkorcsolyázó az talán akadhat )TomiCaPri wrote:És a szertorna, a toronyugrás, a műkorcsolyázás, stb? :)
2,8i tuning
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: 2,8i tuning
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
Re: 2,8i tuning
Szertornában pedig jobbak vagyunk...
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: 2,8i tuning
OK, ez volt a reklám helye. Túl sok közöm mondjuk nincs semmilyen sporthoz sem.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: 2,8i tuning
gigford wrote:Gondolom te is csiszoltal mar le varratot,nem?CAPRI-3 wrote:
akkor mi lenne, ha elmondanád?
mert így ocsmány, akármennyire is alakul.
látom, szélesebb a közös csatorna, de ezért tákolsz?
inkább tettél volna rá MFI szívósort.
Lecsiszolva is ocsmany lesz? Nem.
Mielott takolasnak nevezel vmit, elmondom, hogy hasonlo "takolast" elkovettek mar idekinn ilyen szivosoron es bevalt...
- Attachments
-
- P1010956.JPG (151.13 KiB) Viewed 6114 times
-
- P1010957.JPG (152.03 KiB) Viewed 6111 times
Ford Capri MkI Essex
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: 2,8i tuning
Ez itt a technikai részleg urak, ne essen már egyik capris a másiknak. Az hogy kinek melyik autós versenyszakág jön be, az körülbelül olyan mint hogy ki milyen zenét szeret, kár rajta vitatkozni. Akik itt vannak a forumon, mind hangyásak egy kicsit, vagy inkább nagyon, mert hát ugye olyan dolgokat teszünk a majd 30 éves vasakkal, amiknek az átlag emberek szerint semmi értelme. Némelyiket már utcán alig lehet használni, de a gazdájának a szeme fénye. És ami még nagyon fontos, TISZTELNI KELL A MÁSIK HOZZÁNK HASONLO MOKUS NÜNÜKÉIT!!! hiszen én sem tudok sok érvet felhozni a melett, hogy miért kellett a frissen felujítot, bitang jó 2.8 karbis mocit lecserélni egy kozéra, ami rengeteg pénz, de valljuk be elég ritkán tudom kihasználni, főleg ha bele is vesszük a vezetői (nem)tudásomat. Gigford a k-jetet fogja a végtelenségik hegyezni, Nitronak sohasem lesz V6-osa, Capri-3 még pár évig biztos keresztben akar majd közlekedni, és még sorolhatnánk ugyanezt. A legtöbbször az ember nem is a loerőkért csinálja, hanem hogy saját magának bebizonyítsa, hogy meg tudta csinálni. Aki csinált már bármit is maga az autóján, tudja milyen érzés az amikor elkészül, beindul, megy pöfög stb. És lehet hogy lehetne olcsobbat, jobbat, de azt mégis csak te csináltad, a te munkád, amit nem vehetnek el tőled. És ezt tisztelni kell a másikban, még akkor is ha a másik szerintünk olyan dolgot csinál aminek semmi értelme. Az érzés ugyanaz a végén. Arról meg nem is beszélve, hogy nem szanaszét kellene huznia a csapatnak, hanem ha nem is oltári nagy összetartást, de legalább némi megértést lehetne tanusítani a másik felé, hiszen ugyanazokat az öreg vasakat reszeljük, még ha ki-ki máshogy/más céllal is....
UFF, én beszéltem...
UFF, én beszéltem...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 270
- Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest - Csepel
Re: 2,8i tuning
Egyik haverom küldte msn-en. Asszem a carstylingon találta, de nem biztosPudva wrote:http://www.fordcapri.dsys.hu/forford3/d ... php?id=117" onclick="window.open(this.href);return false;TomiCaPri wrote:
Ott a pont!
(ez honnan van TomiCapri?)
"Nagy célhoz hosszan visz az út"
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: 2,8i tuning
A doboz is majdnem kész, a régi csavar lyukat kell még befoltozni, meg tömitést vágni hozzá.
Szabinak a munkáért.
Szabinak a munkáért.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: 2,8i tuning
Na ilyen lett.
- Attachments
-
- P1010968.JPG (150.57 KiB) Viewed 5884 times
-
- P1010970.JPG (154.03 KiB) Viewed 5883 times
Ford Capri MkI Essex
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2,8i tuning
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: 2,8i tuning
Némi nyalánkság
Alu, 3 kipuffos hengerfej...
http://cgi.ebay.co.uk/Ford-cologne-2-8- ... dZViewItem" onclick="window.open(this.href);return false;
Ez se rossz...
http://cgi.ebay.co.uk/Jenvey-TC-throttl ... dZViewItem" onclick="window.open(this.href);return false;
Alu, 3 kipuffos hengerfej...
http://cgi.ebay.co.uk/Ford-cologne-2-8- ... dZViewItem" onclick="window.open(this.href);return false;
Ez se rossz...
http://cgi.ebay.co.uk/Jenvey-TC-throttl ... dZViewItem" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: 2,8i tuning
Ez ott van a szerengigford wrote:Némi nyalánkság
Ez se rossz...
http://cgi.ebay.co.uk/Jenvey-TC-throttl ... dZViewItem" onclick="window.open(this.href);return false;
Durva!!
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: 2,8i tuning
Bocsánat, de tanulni szeretnék, ez mire jó?gigford wrote:Némi nyalánkság
Alu, 3 kipuffos hengerfej...
http://cgi.ebay.co.uk/Ford-cologne-2-8- ... dZViewItem" onclick="window.open(this.href);return false;
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
Re: 2,8i tuning
A kétkiömlős rendszer elrontja a gázlengéseket, így hiába csinálsz akármilyen frankó kipuffot nem tudja a maximumot nyújtani, ha minden henger külön leömlőt tud kapni akkor ki lehet használni a gázlengéseket arra hogy kvázi kiszippantsák a kipuffgázokat a hengerből minek okán a következő töltési fázisban több benzin levegő keveréket tud beszívni a moci ami által némileg növelhető a teljesítmény és a nyomaték....
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: 2,8i tuning
Akkor jó dologra tippeltemDozer wrote:A kétkiömlős rendszer elrontja a gázlengéseket, így hiába csinálsz akármilyen frankó kipuffot nem tudja a maximumot nyújtani, ha minden henger külön leömlőt tud kapni akkor ki lehet használni a gázlengéseket arra hogy kvázi kiszippantsák a kipuffgázokat a hengerből minek okán a következő töltési fázisban több benzin levegő keveréket tud beszívni a moci ami által némileg növelhető a teljesítmény és a nyomaték....
Csak inkább megvártam hogy valaki okosabb megmondja,nem akartam beégni :D
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!