érdekes dolgok a nagyvilágból:)

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
kuzsi
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sat Jan 20, 2007 5:06 pm

Post by kuzsi »

stpetya wrote:
levelboss wrote:Ha nekem volna rá lehetőségem minden téren, akkor nem hagynám ott! Akkor se ha állnia kell.
Az tutkó ,jó az a 2 kiló kicsit húzós érte a leírtak alapján de gondolom a mostani tulajnak is lehet már annyiban ha elkezdte csinálni...Meg tényleg marha szép autók a Tau coupék :wink:
hát lehet hogy még többen is van neki..ha lehet hinni a srácnak akkor csak a fényezés volt anno 60
ha minden igaz akkor most szombaton megnézzük mégegyszer meg kipakoljuk a sráccal a sufnyit :lol: hogy mi minden rejtőzik ott bent az autóhoz

de nem volna gyerekjáték mondjuk ilyenre kihozni:
Image
nyami :)
Capri 4ever!
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
User avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765
Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak

Post by nyujoe »

...ez a kép a hátterem kb egy éve:lol:
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Post by DavidMolnar »

Baba ez a járgány!
Image
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Nagyon szép ezzel a kétszinű fényezéssel.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Átlagvásárlónak szánt sorszámozott kivitel..... ha meg tudja fizetni.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

A dupla színű fényezés nagyon szép :wink:
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.

A Capri egy különleges autó!!!!!
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Ford wrc élménybeszámoló: http://totalcar.hu/magazin/kozelet/benikwrc/
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Dozer wrote:Ez egy nagyon csúnyán megmókolt motor, ahhoz hogy egy 2.8i ből kipréseljék a 260 lovat a gyári dugók édes kevesek, amik voltak turbós mocik egy finom turbónyomással üzemeltek és kb 190 pacisak voltak emlékeim szerint.

A 260 lóhoz vastagon kell költeni a mocira....erre ránézésre semmit nem költöttek csak nyakonbaszkák egy turbóval megy amíg megy alapon.
Az F16os TurboTechnics szett 230 lo korulre hozta a 2.8it. Suritest csokkentettek, upgradelt olajpumpa, gyujtaseloszto mokolas, k-jet hangolasa. Nem nyultak a dugokhoz. Sot, a dugobol szedtek le surites csokkentes miatt, ami ugye biztos nem erositette.
Szamos pelda van, hogy az eredeti telj ketszereset birja a gyari belso, relative hosszu tavon (lasd itthoni dragracing mezony), de ha el is patkol vmi a mociban, legtobbszor nem a dugo tehet rola, rossz vezerles, keverek szegenyedik stb.
Mindemellett telleg nem vmi bizalomgerjeszto ez a moci...
User avatar
Dozer
nemleszgondhasegítis
Posts: 181
Joined: Fri Mar 10, 2006 5:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Post by Dozer »

Az én első és egyetlen turbósítási próbálkozásom az első hosszú úton elégette a dugókat, amíg városban jártam vele addig semmi gond nem volt vele...de autópályán 60 kilóméterig sem jutottam és zselé lett a dugókból..:.-)
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Dozer wrote:Az én első és egyetlen turbósítási próbálkozásom az első hosszú úton elégette a dugókat, amíg városban jártam vele addig semmi gond nem volt vele...de autópályán 60 kilóméterig sem jutottam és zselé lett a dugókból..:.-)
Telleg, Lackonal keszul vmi Ford mocid esetleg? Hatha erdekes es belefer ebbe a topikba :wink:
User avatar
Dozer
nemleszgondhasegítis
Posts: 181
Joined: Fri Mar 10, 2006 5:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Post by Dozer »

most haverom porsche utánzata (924) készülget nála....:-)

Én meg nem tudom eldönteni mit akarjak...építsek egy v6 cossi-t durvára, vagy csak építsek egyet és kapjon egy nitrót szükség esetére, de a legnagyobb problémám hogy bármelyik verziót valósítom meg valahonnan keríteni kéne egy váltót (automatát) ami bírni fogja a jócskán megnövelt nyomatékot és még jól is vált, mert az a vacak amit gyárilag utánuk akasztottak az halál szar.
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Post by FEFE »

CAPRI-3 wrote:ez egy ótvar kókány lavorvas... némi werksturbo alkatrésszel... érdemesebb a semmiből elkezdeni építeni, mint ennek nekifogni...
Nemtudom te hol látsz ebben werksturbo alkatrészt mer én semmit, főlleg magyarországon mikor az egyik topicban már kitárgyaltuk hogy magyarországon nincs és nem is volt werksturbo.
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Egy norveg(talan) twinturbos cosworth mogott type 5 van, allitolag hihetetlen mit elbirnak.
Lehet idekinn kapni hozzajuk felujitokeszletet, az enyemet pont Lacko ujitotta fel vele. Majd meglatjuk mit szol jovore a 100as shothoz...
User avatar
Dozer
nemleszgondhasegítis
Posts: 181
Joined: Fri Mar 10, 2006 5:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Post by Dozer »

Kézi nem is lenne gond de nekem automata kell
Post Reply