a T9 nem lesz ráirva. T9 az vas váltó, az MT75 meg alu. az MT75 nem jó, tul nagy...Szelei Szilard wrote:Holnap megnézem van e valami szám vagy betű a váltón, egy nagy E betű van az oldalán az biztos, de az jelent e valamit azt nem tudom!Mad Max wrote:Attól fög, hogy azon T9 v. az újabb van e, de szerintem az már az újabb.
Én csak a T9-et ismerem és szerintem jó az!
szorított difi
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Szelei Szilard
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 133
- Joined: Mon Mar 12, 2007 8:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Simontornya
Akkor király mert ez vas!!! :D :D :Dbogyo28 wrote:a T9 nem lesz ráirva. T9 az vas váltó, az MT75 meg alu. az MT75 nem jó, tul nagy...Szelei Szilard wrote:Holnap megnézem van e valami szám vagy betű a váltón, egy nagy E betű van az oldalán az biztos, de az jelent e valamit azt nem tudom!Mad Max wrote:Attól fög, hogy azon T9 v. az újabb van e, de szerintem az már az újabb.
Én csak a T9-et ismerem és szerintem jó az!
'76 Capri MK II 2.9 V6
'92 Scorpio 2.9 V6
'92 Scorpio 2.9 V6
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
csak azt nézd meg, hogy milyen a kilométeróra kihajtás, mert lehet hogy elektromos, és akkor kell mokolni egy kicsit...Szelei Szilard wrote:Akkor király mert ez vas!!! :D :D :Dbogyo28 wrote:a T9 nem lesz ráirva. T9 az vas váltó, az MT75 meg alu. az MT75 nem jó, tul nagy...Szelei Szilard wrote: Holnap megnézem van e valami szám vagy betű a váltón, egy nagy E betű van az oldalán az biztos, de az jelent e valamit azt nem tudom!
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Szelei Szilard
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 133
- Joined: Mon Mar 12, 2007 8:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Simontornya
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
ezt fényképezd már le nekem légyszives!!!! keresek olyan megoldást, amikor a váltoban nincs VSS szenzor, hanem külön a bovdenen van megoldva, de még nem sikerült találnom. a VSS a 3 lábu háromszög alaku csati....Szelei Szilard wrote:Szerintem már mókolva is van. A váltóbol megy ki egy kábel egy 3vagy4 pólusu stekkerel, de ebbe is szig.szalaggal vannak rögzítve a kábelek.Ez a skórpió gyárilag ótómata vólt.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Szelei Szilard
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 133
- Joined: Mon Mar 12, 2007 8:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Simontornya
- Szelei Szilard
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 133
- Joined: Mon Mar 12, 2007 8:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Simontornya
A stekkerbe szigszalagozott kábelek bemennek az utastérba de bóvdent nem láttam sehol. lehet hogy a régi váltó is elektromos km-órás volt csak más stekkerrel, ezért vannak a kábelek mókolva! De azért lefényképezem a dolgokat.bogyo28 wrote:ezt fényképezd már le nekem légyszives!!!! keresek olyan megoldást, amikor a váltoban nincs VSS szenzor, hanem külön a bovdenen van megoldva, de még nem sikerült találnom. a VSS a 3 lábu háromszög alaku csati....Szelei Szilard wrote:Szerintem már mókolva is van. A váltóbol megy ki egy kábel egy 3vagy4 pólusu stekkerel, de ebbe is szig.szalaggal vannak rögzítve a kábelek.Ez a skórpió gyárilag ótómata vólt.
'76 Capri MK II 2.9 V6
'92 Scorpio 2.9 V6
'92 Scorpio 2.9 V6
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
az elektromos kihajtás és a VSS két külön dologra való, ezért jobb is ha lefényképezed, legalább meglátjuk hogy milyen a kihajtás a váltón...Szelei Szilard wrote:A stekkerbe szigszalagozott kábelek bemennek az utastérba de bóvdent nem láttam sehol. lehet hogy a régi váltó is elektromos km-órás volt csak más stekkerrel, ezért vannak a kábelek mókolva! De azért lefényképezem a dolgokat.bogyo28 wrote:ezt fényképezd már le nekem légyszives!!!! keresek olyan megoldást, amikor a váltoban nincs VSS szenzor, hanem külön a bovdenen van megoldva, de még nem sikerült találnom. a VSS a 3 lábu háromszög alaku csati....Szelei Szilard wrote:Szerintem már mókolva is van. A váltóbol megy ki egy kábel egy 3vagy4 pólusu stekkerel, de ebbe is szig.szalaggal vannak rögzítve a kábelek.Ez a skórpió gyárilag ótómata vólt.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Szelei Szilard
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 133
- Joined: Mon Mar 12, 2007 8:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Simontornya
- Jatis
- márokosanistudnézni
- Posts: 60
- Joined: Sat Sep 09, 2006 2:14 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Escort MKV-ben van ilyen, csak kell közdarab.bogyo28 wrote:ezt fényképezd már le nekem légyszives!!!! keresek olyan megoldást, amikor a váltoban nincs VSS szenzor, hanem külön a bovdenen van megoldva, de még nem sikerült találnom. a VSS a 3 lábu háromszög alaku csati....Szelei Szilard wrote:Szerintem már mókolva is van. A váltóbol megy ki egy kábel egy 3vagy4 pólusu stekkerel, de ebbe is szig.szalaggal vannak rögzítve a kábelek.Ez a skórpió gyárilag ótómata vólt.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
és van is neked? me kéne...Jatis wrote:Escort MKV-ben van ilyen, csak kell közdarab.bogyo28 wrote:ezt fényképezd már le nekem légyszives!!!! keresek olyan megoldást, amikor a váltoban nincs VSS szenzor, hanem külön a bovdenen van megoldva, de még nem sikerült találnom. a VSS a 3 lábu háromszög alaku csati....Szelei Szilard wrote:Szerintem már mókolva is van. A váltóbol megy ki egy kábel egy 3vagy4 pólusu stekkerel, de ebbe is szig.szalaggal vannak rögzítve a kábelek.Ez a skórpió gyárilag ótómata vólt.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Póóóntosan ahogy a főnök mondja. Nagyon rossz. Sőt, GONOSZ ! Ha van fölösben én elhozom dísznek a szobámba. Úgyis van itt annyi lom ;) :D:Dbogyo28 wrote:a T9 nem lesz ráirva. T9 az vas váltó, az MT75 meg alu. az MT75 nem jó, tul nagy...Szelei Szilard wrote:Holnap megnézem van e valami szám vagy betű a váltón, egy nagy E betű van az oldalán az biztos, de az jelent e valamit azt nem tudom!Mad Max wrote:Attól fög, hogy azon T9 v. az újabb van e, de szerintem az már az újabb.
Én csak a T9-et ismerem és szerintem jó az!
1980 Capri MK3
- paniperda
- márokosanistudnézni
- Posts: 68
- Joined: Mon Nov 11, 2013 2:30 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: szorított difi
Féloff kérdés.
Volt itt szó a difi áttételekről. Ha nem tévedek 3.54es áttétele van az 1.6 sor4nek, és 3.09 a V6 2.0nak. Ha 1.6ról 2.0ra cserélték a motort, lehet a difinek csak a belsejét cserélni, vagy ha már difi csere, legyen inkább sperr/félsperr?
Mit tanácsolnak a szakértők? Mi milyen költség ma?
Köszönet!
Volt itt szó a difi áttételekről. Ha nem tévedek 3.54es áttétele van az 1.6 sor4nek, és 3.09 a V6 2.0nak. Ha 1.6ról 2.0ra cserélték a motort, lehet a difinek csak a belsejét cserélni, vagy ha már difi csere, legyen inkább sperr/félsperr?
Mit tanácsolnak a szakértők? Mi milyen költség ma?
Köszönet!
- SONI
- T.O.C.B.
- Posts: 908
- Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: PÁKOZD
Re: szorított difi
Ha jól tudompaniperda wrote:Féloff kérdés.
Volt itt szó a difi áttételekről. Ha nem tévedek 3.54es áttétele van az 1.6 sor4nek, és 3.09 a V6 2.0nak. Ha 1.6ról 2.0ra cserélték a motort, lehet a difinek csak a belsejét cserélni, vagy ha már difi csere, legyen inkább sperr/félsperr?
Mit tanácsolnak a szakértők? Mi milyen költség ma?
Köszönet!
1.6 = 3,75
2.0 = 3,44
2.8= 3.09
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
- paniperda
- márokosanistudnézni
- Posts: 68
- Joined: Mon Nov 11, 2013 2:30 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: szorított difi
Most elbizonytalanítottál. Úgy olvastam, hogy a Pinto motoros 2.0-nak volt 3.44 és az összes V6os alá a 3.09 kerül.
Minden esetre difi csere kellene, a kérdés, mit éri meg beletenni, vagy mi megtalálható?
Minden esetre difi csere kellene, a kérdés, mit éri meg beletenni, vagy mi megtalálható?