cosworth

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Így könnyű szerelni amikor zsír új a moci. :wink:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Tibi wrote:
Bogyó, ez abból van amit majdnem elhoztál a múltkor? :D
igen, ez van meg kompletten a dvd-n!
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

szszaby wrote:
Így könnyű szerelni amikor zsír új a moci. :wink:
le kell szépen takarítani meg festeni hogy igy nézzen ki! :lol: az az eső lépés asztán lehet szerelni.. bár a motortartó is elég profi, nem az a gagyi ami nekem is van, igy könnyű
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

bogyo28 wrote:
szszaby wrote:
Így könnyű szerelni amikor zsír új a moci. :wink:
le kell szépen takarítani meg festeni hogy igy nézzen ki! :lol: az az eső lépés asztán lehet szerelni.. bár a motortartó is elég profi, nem az a gagyi ami nekem is van, igy könnyű
Motortartót Én is csináltam a mocinak,azon könnyebb javitani, igaz nehzen forog benne a motor mert alulméreteztem a csőtengelyt,(kicsit meghajlott a másik csőben) de használni lehet. :lol:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

szszaby wrote:
bogyo28 wrote:
szszaby wrote: Így könnyű szerelni amikor zsír új a moci. :wink:
le kell szépen takarítani meg festeni hogy igy nézzen ki! :lol: az az eső lépés asztán lehet szerelni.. bár a motortartó is elég profi, nem az a gagyi ami nekem is van, igy könnyű
Motortartót Én is csináltam a mocinak,azon könnyebb javitani, igaz nehzen forog benne a motor mert alulméreteztem a csőtengelyt,(kicsit meghajlott a másik csőben) de használni lehet. :lol:
Én vettem bótban, mert annyiért adták amiért nem kaptam volna meg a vasat meg a 4 kereket ami elbírja a sulyt, csak sajna a sor4 mocik csak 3 helyen fogathatók fel rajta, a negyedik "lába" nem jó, de V6-al tök szupi a tartóbak..
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

bogyo28 wrote:
szszaby wrote:
bogyo28 wrote: le kell szépen takarítani meg festeni hogy igy nézzen ki! :lol: az az eső lépés asztán lehet szerelni.. bár a motortartó is elég profi, nem az a gagyi ami nekem is van, igy könnyű
Motortartót Én is csináltam a mocinak,azon könnyebb javitani, igaz nehzen forog benne a motor mert alulméreteztem a csőtengelyt,(kicsit meghajlott a másik csőben) de használni lehet. :lol:
Én vettem bótban, mert annyiért adták amiért nem kaptam volna meg a vasat meg a 4 kereket ami elbírja a sulyt, csak sajna a sor4 mocik csak 3 helyen fogathatók fel rajta, a negyedik "lába" nem jó, de V6-al tök szupi a tartóbak..
Én annyit spóroltam a dolgon, hogy vasam volt és kereke meg nincs. 8)
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

szszaby wrote:
bogyo28 wrote:
szszaby wrote: Motortartót Én is csináltam a mocinak,azon könnyebb javitani, igaz nehzen forog benne a motor mert alulméreteztem a csőtengelyt,(kicsit meghajlott a másik csőben) de használni lehet. :lol:
Én vettem bótban, mert annyiért adták amiért nem kaptam volna meg a vasat meg a 4 kereket ami elbírja a sulyt, csak sajna a sor4 mocik csak 3 helyen fogathatók fel rajta, a negyedik "lába" nem jó, de V6-al tök szupi a tartóbak..
Én annyit spóroltam a dolgon, hogy vasam volt és kereke meg nincs. 8)
a vasat nállunk már elhordta a kissebbség, és az összes kerekemet se találom, hiába vettem plusz felniket :roll: :shock: :lol:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Sziasztok Cossisok.

Cossie alja az egy sima cologne blokk nem? A cossinál kiküszöbölték a sima Capris V6ok állandó alacsony olajnyomás problémáját? Ha igen, akkor rá lehet tenni a cossie olajpumpáját pl egy 2,8EFIre? Hát a 2,9EFI-vel mi a helyzet ugyanezen kérdés tekintetében? Ha van valakinek képe az ominózus alkatrészről azt is szivesen veszem. :-)
Ha hülyeséget kérdeztem, akkor meg nevessetek ki gyorsan :-)

Üdv!

Bence
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Én úgy olvastam, hogy egy kicsit más. "The pushrod holes are blanked off, not cast through..... The block also has extra webbing around the main bearing areas..." , hogy pontosan idézzem. Egyébként majd az okosok megmondják érthetően ;)
1980 Capri MK3
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Blant wrote: sima Capris V6ok állandó alacsony olajnyomás problémáját?
:shock: bar en nem vagyok koszis, de tessek :lol: ezt honnan vetted?
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

Nem alacsony az olajnyomás a v6 ban.Az tény hogyha mergkopik a veztengely csapágya akkor a hengerfejbe nem jut elég olaj de ehhez csillió kilóméter kell és húsz év.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Hát én ezt hallottam és ezért kérdeztem. Azért kössz, hogy őszintén kiröhögtetek :-) Akkor ez sor4 mániás agyszülemény lenne? Ugye Nitro. Én se tapasztaltam még, csak gondoltam az új mocit lehet akkor már bikább pumpával raknám össze, de akkor nem :-)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Blant wrote:Sziasztok Cossisok.

Cossie alja az egy sima cologne blokk nem? A cossinál kiküszöbölték a sima Capris V6ok állandó alacsony olajnyomás problémáját? Ha igen, akkor rá lehet tenni a cossie olajpumpáját pl egy 2,8EFIre? Hát a 2,9EFI-vel mi a helyzet ugyanezen kérdés tekintetében? Ha van valakinek képe az ominózus alkatrészről azt is szivesen veszem. :-)
Ha hülyeséget kérdeztem, akkor meg nevessetek ki gyorsan :-)

Üdv!

Bence
Szerintem inkább egy jó vagy uj pumpával hozd rendbe az olajnyomást...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Blant wrote:Hát én ezt hallottam és ezért kérdeztem. Azért kössz, hogy őszintén kiröhögtetek :-) Akkor ez sor4 mániás agyszülemény lenne? Ugye Nitro. Én se tapasztaltam még, csak gondoltam az új mocit lehet akkor már bikább pumpával raknám össze, de akkor nem :-)
Nem csak a pumpatol es annak allapotatol fugg az olajnyomas. Ha nagy a resveszteseg a csapagyaknal, baszhatod az uj vagy bika pumpat. Persze aki mar ujat rak be, ott mar elvileg motorfelujitas is van, uj csapagyak lesznek benn. Nem tudnal kihasznalni egy nagyobb nyomasut.

Meg ha tul is forgatod a motort a gyarilag javasolt max ford szam fole, nem a gyari pumpa teljesitmenye miatt kell aggodnod...
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Peti »

:)
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
Post Reply