Mad Max wrote:Össza gyűlt pár mégválaszolásra váró kérdés, amiben a tapasztalt Caprisok segítségét kérem!
- A 2.8 T (188Le)-hoz való sport gyertya jó e a 2.3-hoz?
-A 2.8-as leömlő nagyobb e a 2.3-nál és csere szabatossak e?
-Van e külömbség a Capri, Granada, Sierra V motorok leömlöi között, csere szabatossak e?
-Használ e valaki teljessen nyilt kipufogórendszert, mik a tapasztalatok?
-Középső dobot cserét e valaki gázgyorsító dobra?
-a gyertyánk ellenőrizd a hőérték kódjait, így tudja a fene.
-fene tudja, 2.8ason szinte már csak csőleömlőt használtunk. (mellesleg csereszaVatos helyesen)
-leömlők egyformák, inkább évjáratban külömböznek.
-nincs nyitott kipuffrendszer, ha kihagyod a dobokat, az nem nyitás hanem hülyeség. a gyári 42-45 helyett 50-es átmérőjű rendszereket építettünk és azok jól muzsikáltak.
-nincs gázgyorsító dob, mint ahogy nincs Mikulás és nem a Jézuska hozza az ajándékot... és a fogtündér sem létezik
elnézést ha gúnyos vagyok, de már sokadszorra próbálom elmagyarázni, hogy ez mind vakítás, V6-okra kell egy kellemesen dörmögő 50-es redszer oldalanként 3 dobbal (lángfogó- közép- és átmenő hátsódob) és szép véggel, de a teljesítményt ne a kipufogóban keressük, ha egyszer a motorban nincs benne.