érdekes dolgok a nagyvilágból:)

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

gizmo wrote:valamit valamiért :twisted: :burn:
Sikerült az alapjárati gondot orvosolni?
azóta még nem volt időm sajna foglalkozni vele, és jövő héten is külföldön leszek fejtágításon, ezért kicsit most szük az időm a projectre. még be kell kötni pár dolgot rendesen (fékpedál érzékelö, vákum csövek stb), aztán majd megnézzük mi lesz...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

bogyo28 wrote: a váltót meg a difit meg hetente cserélem? :lol:
Tán nem érné meg...? :twisted:

Viccet félretéve, milyen váltót tesznek a 400 le feletti turbós sierrák alá?
Nem létezik, hogy hogy akármelyik is hosszú távon bírná, leszámítva persze egy Borg-Warner T5-öt (dehát kinek van olyan?). :smt017
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

Dartonit wrote:
bogyo28 wrote: a váltót meg a difit meg hetente cserélem? :lol:
Tán nem érné meg...? :twisted:

Viccet félretéve, milyen váltót tesznek a 400 le feletti turbós sierrák alá?
Nem létezik, hogy hogy akármelyik is hosszú távon bírná, leszámítva persze egy Borg-Warner T5-öt (dehát kinek van olyan?). :smt017
Lastinak.
400 ló felett T5, Tremec 6, Quaiffe DB,
BW T5 pedig messze nem olyan ritka, mint hiszed, inkább drága :(
de V6-ra 300 lóig jó a Type5 és az MT-k is elég jól muzsikálnak.
300 fölé a Type5-höz van egy átépítő szett, Bullett2000 fantázianévvel.
de angol oldalakon mindenre találsz választ.
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

BW T5 pedig messze nem olyan ritka, mint hiszed, inkább drága
Mennyi az a draga kb?
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Dartonit wrote:
bogyo28 wrote: a váltót meg a difit meg hetente cserélem? :lol:
Tán nem érné meg...? :twisted:

Viccet félretéve, milyen váltót tesznek a 400 le feletti turbós sierrák alá?
Nem létezik, hogy hogy akármelyik is hosszú távon bírná, leszámítva persze egy Borg-Warner T5-öt (dehát kinek van olyan?). :smt017
sierra cossi-kban az van, meg a v8 mustangon is. de 80-350 e forintig láttam hirdetni, tehát nem olcsó....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

Ez Magyarország. Én már semmin nem tudok meglepődni.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Pudva wrote:Szerintem nekünk ez jó ?!
http://index.hu/gazdasag/magyar/sulya060615/
Gépjárműadóról van szó ami nekem 12 000 magyar pénz egy évre. Ha jól értelmezem akkor:16 évnél öregebb autómra 120 Ft/kW -ot fizetek. Ami 11880 Ft. Tehát 120 Ft-t nyertem vele. Akinek meg van pénze 0éves 400 lovas gépre az ki bírja csengetni majd szerintem. Ha esetleg valamit félreérelmeztem volna kéretik szólni ;)
Bár én nem találtam a cikkben, hogy évente vagy naponta kell fizetni az új adót. :D
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Szerintem jól értelmezed Én is ezt vettem ki belőle.
Az enyém akkor sokkal kevesebb lesz kb 4700 ft.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

bogyo28 wrote:
Dartonit wrote:
bogyo28 wrote: a váltót meg a difit meg hetente cserélem? :lol:
Tán nem érné meg...? :twisted:

Viccet félretéve, milyen váltót tesznek a 400 le feletti turbós sierrák alá?
Nem létezik, hogy hogy akármelyik is hosszú távon bírná, leszámítva persze egy Borg-Warner T5-öt (dehát kinek van olyan?). :smt017
sierra cossi-kban az van, meg a v8 mustangon is. de 80-350 e forintig láttam hirdetni, tehát nem olcsó....

Borg Warner T5 gearbox applications
Tuesday, February 21st, 2006
The TREMEC T-5 is a 5-speed manual transmission for longitudinal engine automobiles. It includes one overdrive gear, a light-weight aluminum housing, and is adaptable for four wheel drive use. It is manufactured by Transmission Technologies Corporation. The T-5 was designed by Borg-Warner and was sold as the Borg-Warner T-5.

Applications

1979-1993 Ford Mustang
Chevrolet Blazer
1982-1992 Chevrolet Camaro
Chevrolet S-10
Nissan 280ZX
1982-1992 Pontiac Firebird
Ssangyong Musso
Ssangyong Korando
TVR Cerbera
TVR Tuscan
Ford Sierra
Ford Sierra Sapphire
Ford Sierra Cosworth (2wd)

Construction and Fluids

All alloy case construction
ATF standard grade oil
Oil capacity 2.55 litres

Forrás : http://www.cosworth.hu
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Remélem nem untat senkit....
Image
Image
Image
Image
User avatar
Geec MKII
márokosanistudnézni
Posts: 63
Joined: Fri Dec 10, 2004 6:21 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Geec MKII »

Tibi wrote:Remélem nem untat senkit....
Image
Image
Image
Image
Nagyon komoly képek :w:
1977 Ford Capri MKII 2.0Weber
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

Ma néztem a Tv-ben a Kojakot és ott láttam egy I-es Caprit. Először csak néztem hogy miért ismerős, azt rájöttem.
User avatar
FehérCapri Sanca
márokosanistudnézni
Posts: 81
Joined: Tue Dec 07, 2004 8:48 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by FehérCapri Sanca »

Tegnap meg láttam Újpesten a Rózsa-Munkásotthon kereszteződésben egy álomszép, piros mkI-est. Valami BUB volt a rendszáma, legyökerezett a lábam, szemtelenül szép volt az a kocsi! :ru: :smt109
BOSS MK III
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

akinek kell a capris dvd az szoljon...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Post Reply