Hengerfej,szelepek.....

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Post Reply
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Hengerfej,szelepek.....

Post by holecz »

Most jutott eszembe a 2.8-as hengerfejről amit Gaboca árul,hogy mi történne ha a 2,3-as motoromra feltennék egy ilyen Zylinderkopf-ot??Elvileg 1 az 1-be rámegy,csak a szelepek nagyobbak és ezáltal jobb lesz az öblítés.Nem-de????Van valakinek tapasztalata????Köszi :ru:
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Hengerfej,szelepek.....

Post by Nitrobuster »

holecz wrote:Most jutott eszembe a 2.8-as hengerfejről amit Gaboca árul,hogy mi történne ha a 2,3-as motoromra feltennék egy ilyen Zylinderkopf-ot??Elvileg 1 az 1-be rámegy,csak a szelepek nagyobbak és ezáltal jobb lesz az öblítés.Nem-de????Van valakinek tapasztalata????Köszi :ru:
De az égéstér is nagyobb, tehát a sűrítés meg alacsonyabb lesz.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
CapriTurbo
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 310
Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am

Re: Hengerfej,szelepek.....

Post by CapriTurbo »

Nitrobuster wrote:
holecz wrote:Most jutott eszembe a 2.8-as hengerfejről amit Gaboca árul,hogy mi történne ha a 2,3-as motoromra feltennék egy ilyen Zylinderkopf-ot??Elvileg 1 az 1-be rámegy,csak a szelepek nagyobbak és ezáltal jobb lesz az öblítés.Nem-de????Van valakinek tapasztalata????Köszi :ru:
De az égéstér is nagyobb, tehát a sűrítés meg alacsonyabb lesz.
De jobban lehet turbózni is! :twisted:
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Konnyen lehet segiteni, hogy ne legyen nagyobb az egester. Sikolni kell a hfejbol, nem draga es olyan suritest csinalnak neked amilyet akarsz.

Persze ha nem akarsz turbozni...
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Nem megy rá egy az egyben. Máshol vannak a víz járatok, meg olajjáratok kicsit.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

egyszerübb a 2.3 hengerfejbe átrakatni a nagyobb szelepeket, Pudva 2.3-as mociján is ilyen HF volt...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

bogyo28 wrote:egyszerübb a 2.3 hengerfejbe átrakatni a nagyobb szelepeket, Pudva 2.3-as mociján is ilyen HF volt...
Érezhetően nyomatékosabb is volt a motor
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

A szívó és a kipufogó szelepeket egyaránt? Szelep rugókat is cserélni 2.8-ból van e értelme?
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.

A Capri egy különleges autó!!!!!
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Mad Max wrote:A szívó és a kipufogó szelepeket egyaránt? Szelep rugókat is cserélni 2.8-ból van e értelme?
én ugy tudom igy volt, de a HF-et Driver kolléga csináltatta anno, mi csak megvettük tőle amikor már nem hsználta...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Abban csak a szívószelepek 2,8asak :-) Nekem is olyanok vannak:-)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

A Sunya régi motorján hogyan volt?
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by levelboss »

Lehet szerezni hengerenkénti leömlős hengerfejet a 2.8-as motorhoz? Létezik ilyen?
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Post by Hattyu »

levelboss wrote:Lehet szerezni hengerenkénti leömlős hengerfejet a 2.8-as motorhoz? Létezik ilyen?
Most ha jól értelmezem iylet szeretnél?
Így érted a hengerenkénti leömlőt?
Mert ez 2.9 Efi és azon van a 3 leömlős változat, a karbis cologne az mind 2 leömlős,az EFIs már 3.
Image
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Hattyu wrote:
levelboss wrote:Lehet szerezni hengerenkénti leömlős hengerfejet a 2.8-as motorhoz? Létezik ilyen?
Most ha jól értelmezem iylet szeretnél?
Így érted a hengerenkénti leömlőt?
Mert ez 2.9 Efi és azon van a 3 leömlős változat, a karbis cologne az mind 2 leömlős,az EFIs már 3.
Image
a 2.8 az mind 2 leömlős, a 2.4 és 2.9 az 3 leömlős. én ugy tudom a hengerfejek nem csereszabatosak, tehát a 2.8-ra nem tudsz 3 lemömlős hengerfejet tenni...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

Hattyu wrote:
levelboss wrote:Lehet szerezni hengerenkénti leömlős hengerfejet a 2.8-as motorhoz? Létezik ilyen?
Most ha jól értelmezem iylet szeretnél?
Így érted a hengerenkénti leömlőt?
Mert ez 2.9 Efi és azon van a 3 leömlős változat, a karbis cologne az mind 2 leömlős,az EFIs már 3.
Image
Ez mitől hengerenkénti ??
Post Reply