Üvegszálas elemek

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Mehtelepen 1125 kgot mertek nekem 2.8as mocival,potkerek,szerszamok,osszes ules benne + kb 10liter benya.
Ha ki van pakolva meg a konnyebb koszi moci, minden erolkodes nelkul megvan az 1tonna...
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

gigford wrote:Mehtelepen 1125 kgot mertek nekem 2.8as mocival,potkerek,szerszamok,osszes ules benne + kb 10liter benya.
Ha ki van pakolva meg a konnyebb koszi moci, minden erolkodes nelkul megvan az 1tonna...
Akkor itt hibádzik. Ugyanis én eleve több mint 1200 kg-al számoltam, ugyanis ez van a forgalmiban is. (ezek szerint ennek nem lehet hinni)
Így már értem.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by German Capri »

Méhtelepi méréshez nehogy viszonyítsatok az akkora humbuk mint egy állat!!!!!!!!Jóval kevesebbet mérnek!!!!!!!!!
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

German Capri wrote:Méhtelepi méréshez nehogy viszonyítsatok az akkora humbuk mint egy állat!!!!!!!!Jóval kevesebbet mérnek!!!!!!!!!
Mikor merettem, mondtam miert akarom tudni a sulyat, rendesek voltak, nem allt erdekukben kevesebbet vagy tobbet merni, aztan attol meg lehet nem hiteles...

Elbizonytalanodtam amugy, http://www.uniquecarsandparts.com.au/ca ... _mkiii.htm ezen 1230kilot mondanak 2.8ire, fene se tudja mi igaz...
ha viszont tenyleg 1200kilo korul van egy 2.8i, akkor a timeslippes meresnel 100kiloval adtam meg kevesebbet, mint a realis :?
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

gigford wrote:
German Capri wrote:Méhtelepi méréshez nehogy viszonyítsatok az akkora humbuk mint egy állat!!!!!!!!Jóval kevesebbet mérnek!!!!!!!!!
Mikor merettem, mondtam miert akarom tudni a sulyat, rendesek voltak, nem allt erdekukben kevesebbet vagy tobbet merni, aztan attol meg lehet nem hiteles...

Elbizonytalanodtam amugy, http://www.uniquecarsandparts.com.au/ca ... _mkiii.htm ezen 1230kilot mondanak 2.8ire, fene se tudja mi igaz...
ha viszont tenyleg 1200kilo korul van egy 2.8i, akkor a timeslippes meresnel 100kiloval adtam meg kevesebbet, mint a realis :?
Van nekem egy ilyen könyvem:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... &rd=1&rd=1

ebben a 2.8i sulya 1230kg. ha kell be tudom scannelni
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Van valakinek mk1 szerű hátsó szárnyhoz sablonja ? Kölcsönbe.
1980 Capri MK3
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Tibi wrote:Van valakinek mk1 szerű hátsó szárnyhoz sablonja ? Kölcsönbe.
Szabó Zoli árul készen 10 papírért, csak a Ford-Klub forumjára irta le...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

bogyo28 wrote:
Tibi wrote:Van valakinek mk1 szerű hátsó szárnyhoz sablonja ? Kölcsönbe.
Szabó Zoli árul készen 10 papírért, csak a Ford-Klub forumjára irta le...
Arról jutott eszembe, ezek szerint ismered a srácot. Esetleg a terméket is? Érdekes lehet a dolog ha jó mk3-ra. Sunya mondta, hogy neki is mk1 koppintás van ha jól emlékszem.
1980 Capri MK3
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Tibi wrote:
bogyo28 wrote:
Tibi wrote:Van valakinek mk1 szerű hátsó szárnyhoz sablonja ? Kölcsönbe.
Szabó Zoli árul készen 10 papírért, csak a Ford-Klub forumjára irta le...
Arról jutott eszembe, ezek szerint ismered a srácot. Esetleg a terméket is? Érdekes lehet a dolog ha jó mk3-ra. Sunya mondta, hogy neki is mk1 koppintás van ha jól emlékszem.
Amit a Szabó Zoli árul ,azt anno mi csináltattuk a Sunyával, Fekete Lacinak, Sunyának van belőle, nekem még nincs felrakva. Egy-az-egyben felrakható az MK3 hátsó ajtóra...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

bogyo28 wrote: Amit a Szabó Zoli árul ,azt anno mi csináltattuk a Sunyával, Fekete Lacinak, Sunyának van belőle, nekem még nincs felrakva. Egy-az-egyben felrakható az MK3 hátsó ajtóra...
köszi, akkor holnap felcsörgetem a srácot, ma már egyeseknek késő lehet, nem zaklatom.
1980 Capri MK3
Bubor
nemleszgondhasegítis
Posts: 175
Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re:

Post by Bubor »

AZ ikerlámpásítás kérdése nem hagy nyugodni... :roll:
Arra gondoltam, ha már mókolom, ne az MK3 kerete legyen beépítve,hanem kicsit mélyítve, megsüllyesztve ülnének a lámpák.
Agyagból, a 3-as keretéből állna sablon, erről csinálnék gipsz sablont.
Szerintetek gipszforma alkalmas műgyanta elem készítéséhez?
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Re:

Post by Bogyo28 »

Bubor wrote:AZ ikerlámpásítás kérdése nem hagy nyugodni... :roll:
Arra gondoltam, ha már mókolom, ne az MK3 kerete legyen beépítve,hanem kicsit mélyítve, megsüllyesztve ülnének a lámpák.
Agyagból, a 3-as keretéből állna sablon, erről csinálnék gipsz sablont.
Szerintetek gipszforma alkalmas műgyanta elem készítéséhez?
nem. legalábbis amikor nekem gipsz sablonnal akartak csinálni másolatot pont az mk1 gyári dupla lámpás takarójáról, akkor a kapott végterméket nem vettem át annyira szar lett. az ember szerint egy kicsit dolgozni kell vele, gittelni meg egyebek, de olyan szarul nézett ki, hogy egyszerübb let volna gittből kifaragni. szóval szerintem a gipsz erre nem alkalmas. rendes sablon anyagokból olyan késztermék lesz, amit már csak festeni kell, nem kell vele szarozni....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Bubor
nemleszgondhasegítis
Posts: 175
Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Üvegszálas elemek

Post by Bubor »

Köszönöm szépen. :ru:
Akkor most megspóroltam egy zsák gipszet ;-)
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Üvegszálas elemek

Post by levelboss »

Sziasztok!

Ahogy említettem, gondolkodom X-Pack beruházásban.

Itt van pár link, ahol látható, h hogyan szokás felrakni:
Itt úgy tűnik, mintha baromi egyszerű lenne:
http://retrorides.proboards.com/thread/67318" onclick="window.open(this.href);return false;

Itt csak a hátsót kell faragni, az első az komplett sárvédő. Látszik, hogy először rá van szegecselve a lemezre:
http://www.andysautobody.co.uk/blue-x-p" onclick="window.open(this.href);return false; ... ySUR_l5NqU


Itt egy MKII szélesítést tesznek föl hátulra. Lehet látni, h hogy hozza össze a kerékjárati ívet belül. De ez jóval nagyobb szélesítés, mint amire én gondolok.
http://www.capriracing.co.uk/forum/viewtopic.php?t=166" onclick="window.open(this.href);return false;

Arról tudna valaki valamilyen adatot, hogy a gyakorlatban a gyári X-Pack mennyivel volt szélesebb a gyárinál? Mondjuk a 7,5 RS felnihez lehet valamennyire igazodni a képek alapján, de jó lenne pontosabban.

Köszi!
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Üvegszálas elemek

Post by Bogyo28 »

levelboss wrote:Sziasztok!

Ahogy említettem, gondolkodom X-Pack beruházásban.

Itt van pár link, ahol látható, h hogyan szokás felrakni:
Itt úgy tűnik, mintha baromi egyszerű lenne:
http://retrorides.proboards.com/thread/67318" onclick="window.open(this.href);return false;

Itt csak a hátsót kell faragni, az első az komplett sárvédő. Látszik, hogy először rá van szegecselve a lemezre:
http://www.andysautobody.co.uk/blue-x-p" onclick="window.open(this.href);return false; ... ySUR_l5NqU


Itt egy MKII szélesítést tesznek föl hátulra. Lehet látni, h hogy hozza össze a kerékjárati ívet belül. De ez jóval nagyobb szélesítés, mint amire én gondolok.
http://www.capriracing.co.uk/forum/viewtopic.php?t=166" onclick="window.open(this.href);return false;

Arról tudna valaki valamilyen adatot, hogy a gyakorlatban a gyári X-Pack mennyivel volt szélesebb a gyárinál? Mondjuk a 7,5 RS felnihez lehet valamennyire igazodni a képek alapján, de jó lenne pontosabban.

Köszi!
az első linken az nem a turbó szélesítés? mert az keskenyebb mint az X pack. a második link meg nem jó...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Post Reply