karburátor

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: karburátor

Post by Nitrobuster »

Natalie Driver Gabe wrote:
gigford wrote:Nem érdemes 2.3/2.8 mocit tuningolni...erre egy idő után mindenki rájön, sajnos nem arra lettek tervezve. Ha jól megvan csinálva, világból is kimegy, de pénzt beleölni nem éri meg.

Ha már klasszikus mocit akarsz, akkor kezdjél 3.0-val, abban van potenciál.
De olyat meg honnan tudnék keríteni.?
Értem amiot a bogyó mond.
A járt útért a járatlanért el ne hagyd !! :fcp57:
De attól még az embernek pörög az agya a témán.
:fcp49:

Ha ragaszkodsz a klasszik mocihoz. Akkor k-jet meg turbo bele. Igaz az már kb egy 24V ára. De hát csodák nincsenek a powerhez pénz kell! Egyébként, hogy 2,8 vagy 3 liter teljesen mindegy mindegyik gyenge. Ráadásul 3 limát, vagy pintot megépítek egy cologne árából az meg egy kicsit röhelyes.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Natalie Driver Gabe

Re: karburátor

Post by Natalie Driver Gabe »

Tiszteletem az uraknak !!

Olyan kérdésem lenne hogy szert tudnék tenni egy WEBWER 36 DCNVA Tipusú olasz karburátorra.
Ami azért lenne jó mert nem lenne olyan magas mint ami elvileg menne a v6 ra.
Ráadásul úgyfest hogy a talpa megyegyezik a Solexel.
Tehát esélyes hogy a helyére tudom tenni.
A kérdés az lenne hogy elég lenne -e a motornak.
1db ról beszélünk természetesen.
Elég jó állapotban van .
Ígéretesnek tartom de előtte gondoltam puhatolózom kicsit.
Tudom itt mindenki innyektál ! Én még sajnos nem.
S egyenlőre nem is akarok.
Úgyhogy ne fussunk felesleges köröket .

Vagyis !!!
Szerintetek ??????
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: karburátor

Post by Süni »

Tekintve, hogy gyárilag 1.4-es, illetve 1.6-os autón volt, én nem nagyon foglalkoznék vele.... :roll:
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: karburátor

Post by Bogyo28 »

Natalie Driver Gabe wrote:Tiszteletem az uraknak !!

Olyan kérdésem lenne hogy szert tudnék tenni egy WEBWER 36 DCNVA Tipusú olasz karburátorra.
Ami azért lenne jó mert nem lenne olyan magas mint ami elvileg menne a v6 ra.
Ráadásul úgyfest hogy a talpa megyegyezik a Solexel.
Tehát esélyes hogy a helyére tudom tenni.
A kérdés az lenne hogy elég lenne -e a motornak.
1db ról beszélünk természetesen.
Elég jó állapotban van .
Ígéretesnek tartom de előtte gondoltam puhatolózom kicsit.
Tudom itt mindenki innyektál ! Én még sajnos nem.
S egyenlőre nem is akarok.
Úgyhogy ne fussunk felesleges köröket .

Vagyis !!!
Szerintetek ??????
ha már maradsz karbinál, akkor a rá valót tedd rá, ne mindenféle más szart vegyél meg amit ocsoé odaadnak valamiről... vegyél egy olyan karbit, ami jó, és 2.8 v6-ra való, vagy ne vegyél semmit. vagy ha mindenképpen vásárolni akarsz akkor vehetsz, nem sok értelme lenne....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: karburátor

Post by German Capri »

Natalie Driver Gabe wrote:
gigford wrote:Nem érdemes 2.3/2.8 mocit tuningolni...erre egy idő után mindenki rájön, sajnos nem arra lettek tervezve. Ha jól megvan csinálva, világból is kimegy, de pénzt beleölni nem éri meg.

Ha már klasszikus mocit akarsz, akkor kezdjél 3.0-val, abban van potenciál.
De olyat meg honnan tudnék keríteni.?
Értem amiot a bogyó mond.
A járt útért a járatlanért el ne hagyd !! :fcp57:
De attól még az embernek pörög az agya a témán.
:fcp49:
http://www.youtube.com/watch?v=0Vzjh4u3jnQ" onclick="window.open(this.href);return false;
itt egy gyenge V6 igaz nem karbis :-D
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Natalie Driver Gabe

Re: karburátor

Post by Natalie Driver Gabe »

Sajna nem stimmel a talp.

De attól még nagyon jó szolgálatot fog tenni öcsém Cortinájában.

1.6 R4
oda való
Lacóka
márokosanistudnézni
Posts: 50
Joined: Thu Feb 10, 2005 9:28 pm

Re: karburátor

Post by Lacóka »

http://weberkarburator.hu/karburatorok/ ... arlistaja/" onclick="window.open(this.href);return false;

A 38DGMS egész elfogadható áron van, és ráadásul itthon. Én erre gyüjtök,
mert hát ragaszkodok a karbihoz............
Új, alkatrész is van hozzá, egy darabig tuti nem lesz vele gond.
Amennyi pénzt, meg energiát elpocsékoltam, 20-30 éves karbikra, már lehet, hogy kiadott volna egy újat.
Lehet, hogy nem ép elmére valló dolog, de hát lehet, hogy eleve "beteges" dolog Caprizni. /de sokat hallottam már ezt/
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: karburátor

Post by Pudva »

1893008600 38 DGMS 52 499 Ft 65 623 Ft
Ez jó a 2.8 V6-hoz is?
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: karburátor

Post by Bogyo28 »

Pudva wrote:1893008600 38 DGMS 52 499 Ft 65 623 Ft
Ez jó a 2.8 V6-hoz is?
asszem igen...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Lacóka
márokosanistudnézni
Posts: 50
Joined: Thu Feb 10, 2005 9:28 pm

Re: karburátor

Post by Lacóka »

Pudva wrote:1893008600 38 DGMS 52 499 Ft 65 623 Ft
Ez jó a 2.8 V6-hoz is?
Én szakértő nem vagyok, de utánaérdeklődve nekem azt mondták, illetve több weboldalon is irják /külföldön-itthon/, hogy a ford V6 motorokra/elsősorban 2.8-3.0/ ideális.
Végül is a 3.0V6 on 38DGAS volt. Ahogy a weberkarburator.hu-n kérdésemre elmondták, a 38 DGAS, DGES, DGMS csak a szívató tipusában tér el, vizes, elektronikus, manuális.
Daytona úr a 2.3 mocijára tett ugyan ezt.
Én ezen előzmények után döntöttem el, hogy az első, adandó lehetőségkor veszek egyet. /vagyis mihelyt lesz rá lovetta/
A másik alternatívát számomra, egy új 35-ös solex jelentené, de azt csak az oldcars-on találtam, és hát cakli-pakli /ha jól emlékszem/ 415 EUR lenne az ára. Az már sztem horrorisztikus.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: karburátor

Post by Süni »

Mivel a DG(akármi)S talpa egyezik a DG(A)V-vel, ezért előszeretettel teszik Pintora is (meg Zsigulira is, de ez más tészta.)
Ennek megfelelően lehet rendelni kétféle fúvókázással, 2.8-3.0-hoz, illetve 2.0-hoz. Erre mindenképp figyeljetek rendelésnél, különben cumi lesz!
Lacóka
márokosanistudnézni
Posts: 50
Joined: Thu Feb 10, 2005 9:28 pm

Re: karburátor

Post by Lacóka »

Igazad van Süni ezt az info-t tényleg kihagytam! Pótlólag a paletta:

http://www.burtonpower.com/parts-by-cat ... l_carb=537" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: karburátor

Post by Tibi »

Natalie Driver Gabe wrote:...öcsém Cortinájában...
Mikor lesz bemutatkozás ? :-)
1980 Capri MK3
Natalie Driver Gabe

Re: karburátor

Post by Natalie Driver Gabe »

Tibi wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:...öcsém Cortinájában...
Mikor lesz bemutatkozás ? :-)
Hááááát ez rajta múlik meg az anyagiakon leginkább.
Egész héten a karbiját bujtam.
holnap lesz a próba.
Nem sokára itt a sziltent szett is meg a szélvédő .
Aztán szét szed összerak .
gittel, csiszoo, fest.
Ha minde ok akkor vizsga .
És aztán.
Szeretnénk az utolsó talin ha másképp nem megy legalább útvonalengedéllyel ott lenni.
De addig még sokminden lehet.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: karburátor

Post by Tibi »

Natalie Driver Gabe wrote:Hááááát ez rajta múlik meg az anyagiakon leginkább.
most éppen csak pár mondatra meg fényképre gondoltam :-) épülősbe csak befér ...
1980 Capri MK3
Post Reply