injektor

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Re: injektor

Post by DavidMolnar »

WARIS wrote:Sziasztok!

Segítséget kérnék.
2.0-ás karbis taum van, váltanék EFI-re. Itt nálatok már egészen kiokosodtam, hogy mit is kellene tennem. Ha valakinek van valami eladó motyója vagy csak tanácsa, hogy hogyan érdemes elkezdi, kérem írjon.
10 éve van nálam az autó, 8 évig 1.6, azóta 2.0.
Most megint tél, reggel köszörülés, egy percig nincs rendes alapjárat.
Volt néhány karbim, néhány szerelőm, de soha nem volt tökéletes.

Előre is köszönöm: WARIS
ami kell:
-tankmókolás és takarítás
-ac, szűrő
-benzincső + visszafolyó, ha eddig nem let volna
-injektoros szívócső + tömítés, elosztó, gyújtás modul(ez létezik elosztóval integráltban is), kábelköteg, komputer, relék, légszűrőokosítás, hogy beférjen
-2 raklap türelem
-mindenhol megfelelő földelés

ami jó ha van: multiméter, nyomásmérő, bandázs szalag, kábelkötegelő

Amúgy milyen típusú a karbi amivel gondod van?
Image
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: injektor

Post by holecz »

daniv6 wrote:Üdw
Sztem tegyél rá addig is egy Sierra külső elektromos benzinpumpát, nekem bejött.

(-2.9efi, 20é nem kellett senkinek :arrow: MÉH
-2.0dohc 20é ez es kellett senkinek :arrow: MÉH
-2.3 hengerenkénti inj-os motor az se kellett senkinek :arrow: MÉH)
Nagyon gyorsan megváltál tőlük Dani!Nem fért volna el a pincében vagy valahol???
Sztem pár év múlva öltek volna érte...... :roll:

Egyébként a 2.3 injektorost hol hirdetted???Nem emlékszem rá pajti. :smt017
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: injektor

Post by Süni »

WARIS wrote:Sziasztok!

Segítséget kérnék.
2.0-ás karbis taum van, váltanék EFI-re. Itt nálatok már egészen kiokosodtam, hogy mit is kellene tennem. Ha valakinek van valami eladó motyója vagy csak tanácsa, hogy hogyan érdemes elkezdi, kérem írjon.
10 éve van nálam az autó, 8 évig 1.6, azóta 2.0.
Most megint tél, reggel köszörülés, egy percig nincs rendes alapjárat.
Volt néhány karbim, néhány szerelőm, de soha nem volt tökéletes.

Előre is köszönöm: WARIS
2.0 EFi komplett mocim van motorkábelköteggel, generátorral, ECU-val. 40péz.
WARIS

Re: injektor

Post by WARIS »

Köszönöm!

DavidMolnar!

A tankmókolás mindenképpen kell? Nem elég visszafolyót csinálni?
A HF-en nem kell ügyeskedni (injektorok nem lógnak be?)
A gyújtásom az induktív jeladós Motorckaft, azt cserélni kell?
Az integrált az rotor nélküli?
A drótokkal elboldogulok, ha valaki megmondja mit-hova kell kötni.
Türelem is van, ha van értelme.



Süni!

Árakat még nem tudok, de még egy motor tuti nem kell.
Milyen áron szokott menni EFI, komputer?


Köszönöm: WARIS
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: injektor

Post by Bogyo28 »

neked komplett pinto efi kábelköteg és ECU kell, azon rajta van minden, és nem kell azon okoskodnod hogy milyen gyujtás legyen (az álltalad felsoroltak egyike sem), a gyári Ford EEC-IV EFI a Pinton TFI gyujtással működik. komplett EFI cucc szerintem olyan 25-30 pénz, tehát ha 40-ért egy mocit is kapsz max megmarad a HF meg a block tartalékba...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
WARIS

Re: injektor

Post by WARIS »

Köszönöm Bogyo28!

Megfontolom az általad leírtakat. Csak azt nem tudom, hogy lambda szonda, sebesség szenzor kell-e hozzá?


Süni!

Meddig érvényes az ajánlatod? Nagy meló átépíteni, hogy a motor maradjon?
Az eladó motor papiros?

Köszönöm: WARIS
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: injektor

Post by Süni »

WARIS wrote: Süni!

Meddig érvényes az ajánlatod?Nem tom... Nagy meló átépíteni, hogy a motor maradjon?Igen, mert hengerfejet kell cserélni.
Az eladó motor papiros? Nem.

Köszönöm: WARIS
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: injektor

Post by daniv6 »

holecz wrote:
daniv6 wrote:Üdw
Sztem tegyél rá addig is egy Sierra külső elektromos benzinpumpát, nekem bejött.

(-2.9efi, 20é nem kellett senkinek :arrow: MÉH
-2.0dohc 20é ez es kellett senkinek :arrow: MÉH
-2.3 hengerenkénti inj-os motor az se kellett senkinek :arrow: MÉH)
Nagyon gyorsan megváltál tőlük Dani!Nem fért volna el a pincében vagy valahol???
Sztem pár év múlva öltek volna érte...... :roll:

Egyébként a 2.3 injektorost hol hirdetted???Nem emlékszem rá pajti. :smt017
Szerencsére nem én voltam a tettes, a haver még átvette tőlem jelképes összegekért, de nem igazán tudta hasznosítani, eladni sem tudta a pénz kellett begőzölt. A 2.3as egy korábbi időszakban tünt föl, sztem nem is neten hírdettük, mert valami Audi inj volt rajta, és mivel off, úgyse lett volna rá itt kereslet. Nem is tudom, hogy került hozzá.

(Egyébként én sem tudnék eladni semmit, esetleg 3ad vagy 4ed áron a vételárhoz képest. Ezért nem is üzletelek.)
csak azért is......batman
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: injektor

Post by Bogyo28 »

WARIS wrote:Köszönöm Bogyo28!

Megfontolom az általad leírtakat. Csak azt nem tudom, hogy lambda szonda, sebesség szenzor kell-e hozzá?
lambda kell hozzá, VSS nem nagyon van pinto EFI-n, de ha lenne gyárilag akkor sem gond ha kihagyod...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Re: injektor

Post by DavidMolnar »

WARIS wrote:Köszönöm!
...A tankmókolás mindenképpen kell? Nem elég visszafolyót csinálni?
A HF-en nem kell ügyeskedni (injektorok nem lógnak be?)
A gyújtásom az induktív jeladós Motorckaft, azt cserélni kell?
Az integrált az rotor nélküli?
A drótokkal elboldogulok, ha valaki megmondja mit-hova kell kötni.
Türelem is van, ha van értelme.
....
Köszönöm: WARIS
Tankmókolás nem muszály, csak amint luftot szív kanyarban/fékezéskor az AC, mondjuk 15-20lityi üzemanyag mellett, vagy elkezd köhögni, vagy megáll a gép.
Injektorok még nem is annyira lógnak be, inkább a befecskendezett sugár útjában van a hf szívócsatorna.
Gyújtás csere, ugyanis a comp mondja meg az előgyújtást. Az integrált gyufa is rotoros, csak rajta van a gyújtás muodul(TFI) és a fedél kb. 15 ccm átmérőjű.

Kihagytam a gázbowdent a listából...
Image
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: injektor

Post by Nitrobuster »

Bogyo28 wrote:
WARIS wrote:Köszönöm Bogyo28!

Megfontolom az általad leírtakat. Csak azt nem tudom, hogy lambda szonda, sebesség szenzor kell-e hozzá?
lambda kell hozzá, VSS nem nagyon van pinto EFI-n, de ha lenne gyárilag akkor sem gond ha kihagyod...
Ha IS pintoból van a kompi abba nincs lambda meg egr.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: injektor

Post by Süni »

Nitrobuster wrote: Ha IS pintoból van a kompi abba nincs lambda meg egr.
Abból van az egész moci (Sierra 2.0 iS).
noko01
márokosanistudnézni
Posts: 57
Joined: Sat Nov 08, 2008 3:03 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Békéscsaba

Re: injektor

Post by noko01 »

Sziasztok! 2.9 EFI motorhoz jó a hagymányos trafó? Lásd a képen!
Üdv: F
Attachments
f76_1_big.jpg
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: injektor

Post by Bogyo28 »

megszakítós trafó nem jo az elektromoshoz és fordítva. müködni müködik vele, de a megszakítós gyujtás el tudja pukkantani az elektomos trafót, ellentétes esetben meg kicsi lesz a fesz és a szikra...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
noko01
márokosanistudnézni
Posts: 57
Joined: Sat Nov 08, 2008 3:03 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Békéscsaba

Re: injektor

Post by noko01 »

Végül is bementem a bontóba és kibuheráltam egy 2,9 i scorpióból . Így biztosan jó lesz. Azt hittem hasba akasztanak valami nagy összeggel, de egyszerűen annyit mondtak, hogy nyugati trafó 1000, keleti trafó 500. Nincs alku.
Post Reply