Page 18 of 20

Re: Fékhatás

Posted: Fri Dec 07, 2012 9:53 am
by proteus
A kép csak szemléltetés miatt került ide, egyébként Escort Mk I. A porvédő viszont ilyen Mk III Caprin is.

Re: Fékhatás

Posted: Fri Dec 07, 2012 10:35 am
by Bogyo28
proteus wrote:Ötleteket várnék a képen látható porvédő pótlására. Eddigi kereséseim során az UAZ porvédője tűnt a legalkalmasabbnak.

http://www.lublin.hu/index.php?page=sho ... 1&Itemid=5" onclick="window.open(this.href);return false;
én még nem találtam rá megoldást, de érdekelne hogy az UAZ cucc mennyire jó bele. nekem a porvédő hiányzik az enyémről, sajnos porrá lett az évek alatt...

Re: Fékhatás

Posted: Fri Dec 07, 2012 11:08 am
by adam
proteus wrote:A kép csak szemléltetés miatt került ide, egyébként Escort Mk I. A porvédő viszont ilyen Mk III Caprin is.
Ha mk2 escort és van fölösben a bázison adok Neked ;-)

Re: Fékhatás

Posted: Fri Dec 07, 2012 11:28 am
by proteus
Bogyo28 wrote:
proteus wrote:Ötleteket várnék a képen látható porvédő pótlására. Eddigi kereséseim során az UAZ porvédője tűnt a legalkalmasabbnak.

http://www.lublin.hu/index.php?page=sho ... 1&Itemid=5" onclick="window.open(this.href);return false;
én még nem találtam rá megoldást, de érdekelne hogy az UAZ cucc mennyire jó bele. nekem a porvédő hiányzik az enyémről, sajnos porrá lett az évek alatt...
Még egy kép: http://bolthely.hu/autoalkatresz/id/002 ... GUMIHARANG_____" onclick="window.open(this.href);return false;

Keríteni kell valahonnan aztán meglátjuk, hogy jó-e.

Re: Fékhatás

Posted: Fri Dec 07, 2012 9:56 pm
by Tibi
proteus wrote:Ötleteket várnék a képen látható porvédő pótlására. Eddigi kereséseim során az UAZ porvédője tűnt a legalkalmasabbnak.

http://www.lublin.hu/index.php?page=sho ... 1&Itemid=5" onclick="window.open(this.href);return false;
szarjál, rá !

Nálam bejött, hisz én sem megyek vele egy métert sem :mrgreen:

Re: Fékhatás

Posted: Fri Dec 07, 2012 10:21 pm
by proteus
Tibi wrote:
proteus wrote:Ötleteket várnék a képen látható porvédő pótlására. Eddigi kereséseim során az UAZ porvédője tűnt a legalkalmasabbnak.

http://www.lublin.hu/index.php?page=sho ... 1&Itemid=5" onclick="window.open(this.href);return false;
szarjál, rá !

Nálam bejött, hisz én sem megyek vele egy métert sem :mrgreen:
Jogos... :roll:

Re: Fékhatás

Posted: Fri Dec 07, 2012 10:29 pm
by Tibi
proteus wrote:Jogos... :roll:
félig volt csak tréfa. Én is szétneteztem a kurveget is, aztán inkább...

szerintem te is...

https://www.youtube.com/watch?v=lMeGwdhOQFg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Fékhatás

Posted: Fri Dec 07, 2012 10:36 pm
by proteus
:pia: :metla:

Re: Fékhatás

Posted: Sun Jan 13, 2013 1:24 pm
by proteus
Aki gyártatott fékdugattyút a gyári nyereghez az miből/hol/mennyiért csináltatta? Régebben mintha néhányan említettetek volna ilyet.

Re: Fékhatás

Posted: Sun Jan 13, 2013 10:08 pm
by szszaby
Lehet kapni újat is akkor minek gyártatni? Unixnál van 54-es ha kell és át lehet alakítani a magasságát ha szükséges.

Re: Fékhatás

Posted: Sun Jan 13, 2013 11:51 pm
by proteus
Csak pusztán felvetésként, de főleg a miből kérdés lenne érdekes.

Re: Fékhatás

Posted: Mon Jan 14, 2013 10:37 am
by Süni
Miért kéne átalakítani? Van Caprihoz való. Cikkszáma: 958279 ára: 4837,-

Igaz, most csak 3db van, de lehet rendelni, kis várakozással érkezik.

Re: Fékhatás

Posted: Mon Jan 14, 2013 10:48 am
by Bogyo28
proteus wrote:Csak pusztán felvetésként, de főleg a miből kérdés lenne érdekes.
nálunk már felmerült a kérdés, mert a transit 4 dugattyus nyeregbe mind be van rohadva, baromi egyszerü forma, mert még a porvédőnek sincs rajta bemarás, szinte csak egy rúd egy zsákfurattal, de nem nagyon van vagy baromi drága. én ha csinálnám, rozsdamentesből esztergáltatnám ki, és az esztergályossal megbeszélném, hogy igen finom felület kell, egy jó esztergályos ezt meg tudja oldani.

Re: Fékhatás

Posted: Thu Jan 24, 2013 7:04 pm
by daytona
Akkor viszont esztergalas utan biztos koszorulni kell.

Re: Fékhatás

Posted: Thu Jan 24, 2013 11:58 pm
by Bogyo28
daytona wrote:Akkor viszont esztergalas utan biztos koszorulni kell.
miért is?