szorított difi

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Szelei Szilard wrote:
Mad Max wrote:Attól fög, hogy azon T9 v. az újabb van e, de szerintem az már az újabb.
Én csak a T9-et ismerem és szerintem jó az!
Holnap megnézem van e valami szám vagy betű a váltón, egy nagy E betű van az oldalán az biztos, de az jelent e valamit azt nem tudom! :idea:
a T9 nem lesz ráirva. T9 az vas váltó, az MT75 meg alu. az MT75 nem jó, tul nagy...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Szelei Szilard
nemleszgondhasegítis
Posts: 133
Joined: Mon Mar 12, 2007 8:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Simontornya

Post by Szelei Szilard »

bogyo28 wrote:
Szelei Szilard wrote:
Mad Max wrote:Attól fög, hogy azon T9 v. az újabb van e, de szerintem az már az újabb.
Én csak a T9-et ismerem és szerintem jó az!
Holnap megnézem van e valami szám vagy betű a váltón, egy nagy E betű van az oldalán az biztos, de az jelent e valamit azt nem tudom! :idea:
a T9 nem lesz ráirva. T9 az vas váltó, az MT75 meg alu. az MT75 nem jó, tul nagy...
Akkor király mert ez vas!!! :D :D :D
'76 Capri MK II 2.9 V6
'92 Scorpio 2.9 V6
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Szelei Szilard wrote:
bogyo28 wrote:
Szelei Szilard wrote: Holnap megnézem van e valami szám vagy betű a váltón, egy nagy E betű van az oldalán az biztos, de az jelent e valamit azt nem tudom! :idea:
a T9 nem lesz ráirva. T9 az vas váltó, az MT75 meg alu. az MT75 nem jó, tul nagy...
Akkor király mert ez vas!!! :D :D :D
csak azt nézd meg, hogy milyen a kilométeróra kihajtás, mert lehet hogy elektromos, és akkor kell mokolni egy kicsit...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Szelei Szilard
nemleszgondhasegítis
Posts: 133
Joined: Mon Mar 12, 2007 8:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Simontornya

Post by Szelei Szilard »

Szerintem már mókolva is van. A váltóbol megy ki egy kábel egy 3vagy4 pólusu stekkerel, de ebbe is szig.szalaggal vannak rögzítve a kábelek.Ez a skórpió gyárilag ótómata vólt.
'76 Capri MK II 2.9 V6
'92 Scorpio 2.9 V6
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Szelei Szilard wrote:Szerintem már mókolva is van. A váltóbol megy ki egy kábel egy 3vagy4 pólusu stekkerel, de ebbe is szig.szalaggal vannak rögzítve a kábelek.Ez a skórpió gyárilag ótómata vólt.
ezt fényképezd már le nekem légyszives!!!! keresek olyan megoldást, amikor a váltoban nincs VSS szenzor, hanem külön a bovdenen van megoldva, de még nem sikerült találnom. a VSS a 3 lábu háromszög alaku csati....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Szelei Szilard
nemleszgondhasegítis
Posts: 133
Joined: Mon Mar 12, 2007 8:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Simontornya

Post by Szelei Szilard »

Holnap aknára álok és lefényképezgetem! Köszi a tel.számot :ru:
'76 Capri MK II 2.9 V6
'92 Scorpio 2.9 V6
User avatar
Szelei Szilard
nemleszgondhasegítis
Posts: 133
Joined: Mon Mar 12, 2007 8:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Simontornya

Post by Szelei Szilard »

bogyo28 wrote:
Szelei Szilard wrote:Szerintem már mókolva is van. A váltóbol megy ki egy kábel egy 3vagy4 pólusu stekkerel, de ebbe is szig.szalaggal vannak rögzítve a kábelek.Ez a skórpió gyárilag ótómata vólt.
ezt fényképezd már le nekem légyszives!!!! keresek olyan megoldást, amikor a váltoban nincs VSS szenzor, hanem külön a bovdenen van megoldva, de még nem sikerült találnom. a VSS a 3 lábu háromszög alaku csati....
A stekkerbe szigszalagozott kábelek bemennek az utastérba de bóvdent nem láttam sehol. lehet hogy a régi váltó is elektromos km-órás volt csak más stekkerrel, ezért vannak a kábelek mókolva! De azért lefényképezem a dolgokat.
'76 Capri MK II 2.9 V6
'92 Scorpio 2.9 V6
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Szelei Szilard wrote:
bogyo28 wrote:
Szelei Szilard wrote:Szerintem már mókolva is van. A váltóbol megy ki egy kábel egy 3vagy4 pólusu stekkerel, de ebbe is szig.szalaggal vannak rögzítve a kábelek.Ez a skórpió gyárilag ótómata vólt.
ezt fényképezd már le nekem légyszives!!!! keresek olyan megoldást, amikor a váltoban nincs VSS szenzor, hanem külön a bovdenen van megoldva, de még nem sikerült találnom. a VSS a 3 lábu háromszög alaku csati....
A stekkerbe szigszalagozott kábelek bemennek az utastérba de bóvdent nem láttam sehol. lehet hogy a régi váltó is elektromos km-órás volt csak más stekkerrel, ezért vannak a kábelek mókolva! De azért lefényképezem a dolgokat.
az elektromos kihajtás és a VSS két külön dologra való, ezért jobb is ha lefényképezed, legalább meglátjuk hogy milyen a kihajtás a váltón...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Szelei Szilard
nemleszgondhasegítis
Posts: 133
Joined: Mon Mar 12, 2007 8:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Simontornya

Post by Szelei Szilard »

Ok. :smt119 Ja! és a kocsi fedélzetis de csak azt irta ki mennyit tudok még megtenni, a pill. és az átlag fogyi helyett 99.9-et mutatott!!??
'76 Capri MK II 2.9 V6
'92 Scorpio 2.9 V6
User avatar
Jatis
márokosanistudnézni
Posts: 60
Joined: Sat Sep 09, 2006 2:14 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Jatis »

bogyo28 wrote:
Szelei Szilard wrote:Szerintem már mókolva is van. A váltóbol megy ki egy kábel egy 3vagy4 pólusu stekkerel, de ebbe is szig.szalaggal vannak rögzítve a kábelek.Ez a skórpió gyárilag ótómata vólt.
ezt fényképezd már le nekem légyszives!!!! keresek olyan megoldást, amikor a váltoban nincs VSS szenzor, hanem külön a bovdenen van megoldva, de még nem sikerült találnom. a VSS a 3 lábu háromszög alaku csati....
Escort MKV-ben van ilyen, csak kell közdarab.
PFB-k előre!!!

http://www.pfb.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Jatis wrote:
bogyo28 wrote:
Szelei Szilard wrote:Szerintem már mókolva is van. A váltóbol megy ki egy kábel egy 3vagy4 pólusu stekkerel, de ebbe is szig.szalaggal vannak rögzítve a kábelek.Ez a skórpió gyárilag ótómata vólt.
ezt fényképezd már le nekem légyszives!!!! keresek olyan megoldást, amikor a váltoban nincs VSS szenzor, hanem külön a bovdenen van megoldva, de még nem sikerült találnom. a VSS a 3 lábu háromszög alaku csati....
Escort MKV-ben van ilyen, csak kell közdarab.
és van is neked? me kéne...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

bogyo28 wrote:
Szelei Szilard wrote:
Mad Max wrote:Attól fög, hogy azon T9 v. az újabb van e, de szerintem az már az újabb.
Én csak a T9-et ismerem és szerintem jó az!
Holnap megnézem van e valami szám vagy betű a váltón, egy nagy E betű van az oldalán az biztos, de az jelent e valamit azt nem tudom! :idea:
a T9 nem lesz ráirva. T9 az vas váltó, az MT75 meg alu. az MT75 nem jó, tul nagy...
Póóóntosan ahogy a főnök mondja. Nagyon rossz. Sőt, GONOSZ ! Ha van fölösben én elhozom dísznek a szobámba. Úgyis van itt annyi lom ;) :D:D
1980 Capri MK3
User avatar
paniperda
márokosanistudnézni
Posts: 68
Joined: Mon Nov 11, 2013 2:30 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: szorított difi

Post by paniperda »

Féloff kérdés.

Volt itt szó a difi áttételekről. Ha nem tévedek 3.54es áttétele van az 1.6 sor4nek, és 3.09 a V6 2.0nak. Ha 1.6ról 2.0ra cserélték a motort, lehet a difinek csak a belsejét cserélni, vagy ha már difi csere, legyen inkább sperr/félsperr?

Mit tanácsolnak a szakértők? Mi milyen költség ma?

Köszönet!
User avatar
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908
Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD

Re: szorított difi

Post by SONI »

paniperda wrote:Féloff kérdés.

Volt itt szó a difi áttételekről. Ha nem tévedek 3.54es áttétele van az 1.6 sor4nek, és 3.09 a V6 2.0nak. Ha 1.6ról 2.0ra cserélték a motort, lehet a difinek csak a belsejét cserélni, vagy ha már difi csere, legyen inkább sperr/félsperr?

Mit tanácsolnak a szakértők? Mi milyen költség ma?

Köszönet!
Ha jól tudom

1.6 = 3,75
2.0 = 3,44
2.8= 3.09
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
paniperda
márokosanistudnézni
Posts: 68
Joined: Mon Nov 11, 2013 2:30 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: szorított difi

Post by paniperda »

Most elbizonytalanítottál. Úgy olvastam, hogy a Pinto motoros 2.0-nak volt 3.44 és az összes V6os alá a 3.09 kerül.

Minden esetre difi csere kellene, a kérdés, mit éri meg beletenni, vagy mi megtalálható?
Post Reply