Szerintetek???

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Szerintetek???

Post by Bogyo28 »

tomtom wrote:köszi a felajánlást, de nem hiszem, hogy postaköltséggel olcsóbb lenne, mintha mezítlábasan bemegyek a bótba és megveszem. igazából a jelenség érdekes. még cserélek egy trafót, mert nem normális, hogy az intermotorosnak elég volt 120 km, hogy elfossa magát. valamiért nagyon melegszik a cucc. most betettem egy használt boscht, de most sem az igazi. gázra kis fordulaton rángat, szerintem a trafó menetzárlatos lehet... du. kiderül
én inkább kondenzátort cserélnék, ha az szar akkor szokott szétégni...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
domi600
csúcsnigger
Posts: 19
Joined: Tue Aug 12, 2008 8:50 pm

Re: Szerintetek???

Post by domi600 »

tomtom wrote:köszi a felajánlást, de nem hiszem, hogy postaköltséggel olcsóbb lenne, mintha mezítlábasan bemegyek a bótba és megveszem. igazából a jelenség érdekes. még cserélek egy trafót, mert nem normális, hogy az intermotorosnak elég volt 120 km, hogy elfossa magát. valamiért nagyon melegszik a cucc. most betettem egy használt boscht, de most sem az igazi. gázra kis fordulaton rángat, szerintem a trafó menetzárlatos lehet... du. kiderül
Ez Kaposvári bosch szervíz ár ha kell ki is szállítom 4 óra után
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: Szerintetek???

Post by tomtom »

Bogyo28 wrote:
tomtom wrote:köszi a felajánlást, de nem hiszem, hogy postaköltséggel olcsóbb lenne, mintha mezítlábasan bemegyek a bótba és megveszem. igazából a jelenség érdekes. még cserélek egy trafót, mert nem normális, hogy az intermotorosnak elég volt 120 km, hogy elfossa magát. valamiért nagyon melegszik a cucc. most betettem egy használt boscht, de most sem az igazi. gázra kis fordulaton rángat, szerintem a trafó menetzárlatos lehet... du. kiderül
én inkább kondenzátort cserélnék, ha az szar akkor szokott szétégni...
csak a trafó nem volt kicserélve egyedül. kicseréltem, jó lett. erre gondoltam a legkevésbé...
apropó:
megtudja valaki mondani milyen a sor4 dgav fúvóka méretei, ill. az úszószint? van egy sierrás könyvből másolt verzióm, van egy capris könyvből másolt, van egy a weber oldaláról lehúzott. mindegyik eltér a fúvókák és az úszószint tekintetében, de egy közös van bennük: mindegyikkel szar a co. konkrétan nem megy 6,5 alá fordulaton. ha jó a co, akkor meg nem megy az ótó, rángat, nincs nyomaték. igazán kíváncsi lennék, hogy egy jószagú pintoban milyen beállítások vannak, már nagyon unom a pöcsölést a karbival.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: Szerintetek???

Post by tomtom »

domi600 wrote:
tomtom wrote:köszi a felajánlást, de nem hiszem, hogy postaköltséggel olcsóbb lenne, mintha mezítlábasan bemegyek a bótba és megveszem. igazából a jelenség érdekes. még cserélek egy trafót, mert nem normális, hogy az intermotorosnak elég volt 120 km, hogy elfossa magát. valamiért nagyon melegszik a cucc. most betettem egy használt boscht, de most sem az igazi. gázra kis fordulaton rángat, szerintem a trafó menetzárlatos lehet... du. kiderül
Ez Kaposvári bosch szervíz ár ha kell ki is szállítom 4 óra után
zsííííír!!! ki is ment a buksimból, hogy helybeli vagy.
küldj egy számot!
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: Szerintetek???

Post by Gáborka »

nagyon értelmes kérdés következik:
MK1 v4 szervó dobból kijövő nagy vákumcső?-nek a másik vége hova megy?( ha a légszűrőn valahova akkor remek,ha nem fogalmam sincs...) :ru:
Attachments
Másolat - IMG_1503.JPG
Másolat - IMG_1503.JPG (71.2 KiB) Viewed 9972 times
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Szerintetek???

Post by szszaby »

A karbi talpa alatt van egy adapter arra megy, persze ha van ilyened.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: Szerintetek???

Post by Gáborka »

szszaby wrote:A karbi talpa alatt van egy adapter arra megy, persze ha van ilyened.
Igen van :-D
köszönöm a segítséget :ru:
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Szerintetek???

Post by Blant »

tomtom wrote: megtudja valaki mondani milyen a sor4 dgav fúvóka méretei, ill. az úszószint?
Anno Lant autójához Bogyó v.melyik könyvéből kinyomoztuk. Árva Bandi bácsi állította be. Onnantól 8,5, jó értékek, menni meg láttátok. A 2.1-es motorhoz is hibátlanok voltak a gyári fúvókák és a beállítások!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: Szerintetek???

Post by tomtom »

közben rájöttem, hogy ez a moci egy kukaszökevény, szóval befejeztem a bajlódást vele...
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: Szerintetek???

Post by Gáborka »

mk1-en milyen ablaktörlővel lehet a gyárit helyettesíteni ?(már ez sem gyári viszont ugyanaz a ricnis része csak szétkopott...nem tudom milyen volt :-( (azt azért hozzátenném ,hogy ilyen kretén megoldással még nem találkoztam,elkopik az ablaktörlő belső háza és atomjaira hullik az egész.Az ablaktörlő leesik a szerkezet rudazata meg megy a műszerfal háta mögé :h: jó kis móka,egy nyamvadt zégert rávarázsolhattak volna)
ha Valaki elárulná azt boldogan venném :ru:
Attachments
img_2819_k.jpg
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Szerintetek???

Post by Bogyo28 »

Gáborka wrote:mk1-en milyen ablaktörlővel lehet a gyárit helyettesíteni ?(már ez sem gyári viszont ugyanaz a ricnis része csak szétkopott...nem tudom milyen volt :-( (azt azért hozzátenném ,hogy ilyen kretén megoldással még nem találkoztam,elkopik az ablaktörlő belső háza és atomjaira hullik az egész.Az ablaktörlő leesik a szerkezet rudazata meg megy a műszerfal háta mögé :h: jó kis móka,egy nyamvadt zégert rávarázsolhattak volna)
ha Valaki elárulná azt boldogan venném :ru:
belső mechanikám az van nem kevés, azt tudok adni 2 fagyiért ha kell. én még szétesni nem láttam ilyet, de hát 40 éves korára már elkophat valami.... a kölső kar az azt hiszem ua mint az MK1 fiesta....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: Szerintetek???

Post by Gáborka »

Bogyo28 wrote:
Gáborka wrote:mk1-en milyen ablaktörlővel lehet a gyárit helyettesíteni ?(már ez sem gyári viszont ugyanaz a ricnis része csak szétkopott...nem tudom milyen volt :-( (azt azért hozzátenném ,hogy ilyen kretén megoldással még nem találkoztam,elkopik az ablaktörlő belső háza és atomjaira hullik az egész.Az ablaktörlő leesik a szerkezet rudazata meg megy a műszerfal háta mögé :h: jó kis móka,egy nyamvadt zégert rávarázsolhattak volna)
ha Valaki elárulná azt boldogan venném :ru:
belső mechanikám az van nem kevés, azt tudok adni 2 fagyiért ha kell. én még szétesni nem láttam ilyet, de hát 40 éves korára már elkophat valami.... a kölső kar az azt hiszem ua mint az MK1 fiesta....
Köszönöm nekem is van kettő a csonkra húztam egy jobb spiáter ricnis vackot és a csoda pillatatragasztóval olyan mint 40 éve volt ,akkor megnézem a fiestát :ru: ...esteleg megvan még az a szép műszerfalad?Ha igen mennyi lenne az ára?(az enyémről lehetetlen leszedni a kib..körömlakott vagy mit jön vele minden...)
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Szerintetek???

Post by szszaby »

A kar az gyári mert az enyém ugyanígy néz ki és nekem is folyton leesett. Én úgy oldottam meg, hogy a végét megfúrtam és vágtam bele egy M6-os menetet és bele egy csavar. Így odaszorítja a kart a mechanika tengelyéhez. Meghúzva és nincs gond vele, kb 8 éve így van.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Szerintetek???

Post by TÉCSÉ »

szszaby wrote:A kar az gyári mert az enyém ugyanígy néz ki és nekem is folyton leesett. Én úgy oldottam meg, hogy a végét megfúrtam és vágtam bele egy M6-os menetet és bele egy csavar. Így odaszorítja a kart a mechanika tengelyéhez. Meghúzva és nincs gond vele, kb 8 éve így van.
Kéretik a No Moking-ban dukumentálni :twisted:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: Szerintetek???

Post by Gáborka »

szszaby wrote:A kar az gyári mert az enyém ugyanígy néz ki és nekem is folyton leesett. Én úgy oldottam meg, hogy a végét megfúrtam és vágtam bele egy M6-os menetet és bele egy csavar. Így odaszorítja a kart a mechanika tengelyéhez. Meghúzva és nincs gond vele, kb 8 éve így van.
ez remek megoldás :metla: követem a leírtakat (ez vajon nekik miért nem jutott az eszükbe?)
köszönet :pia:
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
Post Reply