Szerintetek???

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: Szerintetek???

Post by Gáborka »

Tiszteletem az urakanak
azt szeretném megtudni,hogy az mk1 escort hátsó lámpa búra és az mk1 capri hátsó lámpa búra csont egyforma vagy van valami különbség köztük? :ru:
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765
Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak

Re: Szerintetek???

Post by nyujoe »

Gáborka wrote:Tiszteletem az urakanak
azt szeretném megtudni,hogy az mk1 escort hátsó lámpa búra és az mk1 capri hátsó lámpa búra csont egyforma vagy van valami különbség köztük? :ru:
Gondolom a kislámpásra gondolsz, csont egyforma, csereszabatosak de volt belőle 2-3 változat, van műanyag és fém keretes csak kézből látszik a különbség...
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Szerintetek???

Post by White Shark »

nyujoe wrote:
Gáborka wrote:Tiszteletem az urakanak
azt szeretném megtudni,hogy az mk1 escort hátsó lámpa búra és az mk1 capri hátsó lámpa búra csont egyforma vagy van valami különbség köztük? :ru:
Gondolom a kislámpásra gondolsz, csont egyforma, csereszabatosak de volt belőle 2-3 változat, van műanyag és fém keretes csak kézből látszik a különbség...
Ez pontosan így van ,és az sem mindegy hogy angol ,vagy német ,és cserélgetni sem tudod még a búrákat sem ,mert az egyik oldala nem derékszögű. Balos csak balra feltehető ,jobbos csak jobbra ,( nyíl kifele mutat ) de ha kézbe fogod is érzed, az angol háromszor olyan súlyú krómozott spiáter a német műanyag .Az angol szétszedhető ( csavaros ) a német egybeolvasztott .Nekem szét kellett szednem ,spiátert tettem fel ,kitisztítani ,és beragasztani a fényvisszaverő lemezt ,ez mindíg kiesik .Apropó ha valakinek kell bele égőfoglalat cserélnék .Fémfoglalatosért adok műanyag foglalatost .Az angolban fém van a németben műanyag ,nekem két fém hiányzik. Cserebere is lehet ,német lámpáim is vannak.
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: Szerintetek???

Post by Gáborka »

köszönöm a részletes válaszokat az uraknak,pont ez volt a félelmem a dologgal kapcsolatban...a jobbos burám szállt el de ezt a vatérián balos escort burának hirdetik ,gondoltam összeforgatom ,de akkor meg sem próbálom... :pia: :ru:
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Szerintetek???

Post by White Shark »

Gáborka wrote:köszönöm a részletes válaszokat az uraknak,pont ez volt a félelmem a dologgal kapcsolatban...a jobbos burám szállt el de ezt a vatérián balos escort burának hirdetik ,gondoltam összeforgatom ,de akkor meg sem próbálom... :pia: :ru:
Ha a búra szállt el akkor csavaros volt ? Vagy kettétört a műanyagházas ? Vedd meg a vaterás balost ,adok érte jobbos komplettet ,nem csavarost ,ami egybe van nem szétszedhető.Mert ha búrának hirdetik az csavaros lesz ,az nekem épp nem olyan szép.
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: Szerintetek???

Post by Gáborka »

köszönöm a lehetőséget de nem élek vele,mert nekem szétszedhetős fém van és olyan is kellett volna ,de ha kell valakinek itt a link:
http://auto-motor.vatera.hu/veteran_jar ... 86286.html" onclick="window.open(this.href);return false;
:pia:
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Szerintetek???

Post by White Shark »

Gáborka wrote:köszönöm a lehetőséget de nem élek vele,mert nekem szétszedhetős fém van és olyan is kellett volna ,de ha kell valakinek itt a link:
http://auto-motor.vatera.hu/veteran_jar ... 86286.html" onclick="window.open(this.href);return false;
:pia:
Igen ez az egybeforrasztott ,német , balos de szép állapotú .Ha nem találsz azért műanyaggal szívesen kisegítlek ,semminél több !
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Szerintetek???

Post by White Shark »

Gáborka wrote:köszönöm a részletes válaszokat az uraknak,pont ez volt a félelmem a dologgal kapcsolatban...a jobbos burám szállt el de ezt a vatérián balos escort burának hirdetik ,gondoltam összeforgatom ,de akkor meg sem próbálom... :pia: :ru:
Ha nagyon közlekedni akarsz ezt is megveheted ,csak gyakorlott szem mondja meg közelről hogy ez balos ,annyi lesz a különbség ,amit csak te tudsz ,hogy lefele néznek a foglalatok ,na de ki nézi a csomagtartódat rajtad kívül ? :burn:
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: Szerintetek???

Post by Gáborka »

Tisztelet az uraknak
Valaki le tudná írni,hogy a képen szereplő dolog hogyan illeszkedik és működik?
(nem 2 turbónak kéne lennie 1-1 oldalanként?)
:ru:
http://www.ebay.de/itm/Turbolader-Satz- ... 3ce8210ed2" onclick="window.open(this.href);return false;
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Szerintetek???

Post by Tibi »

Gáborka wrote:Tisztelet az uraknak
Valaki le tudná írni,hogy a képen szereplő dolog hogyan illeszkedik és működik?
(nem 2 turbónak kéne lennie 1-1 oldalanként?)
:ru:
http://www.ebay.de/itm/Turbolader-Satz- ... 3ce8210ed2" onclick="window.open(this.href);return false;
ahol látod a két lyukat a csonkon az megy a fejre egyből. Mögötte látszik egy rövid csővég, oda megy be a másik oldali fejből a cső.
1980 Capri MK3
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Szerintetek???

Post by Bogyo28 »

azért azt a szegény V4-et megfujni, nem semmi elborulás...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Szerintetek???

Post by szszaby »

Én simán megfújnám. 8-) Bár nem turbóval hanem kompresszorral.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Szerintetek???

Post by German Capri »

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=3" onclick="window.open(this.href);return false;
szerintetek ez a légszűrőház milyen karbit rejt ?
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
User avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765
Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak

Re: Szerintetek???

Post by nyujoe »

German Capri wrote:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=3
szerintetek ez a légszűrőház milyen karbit rejt ?
1 torkút...
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
Post Reply