Gyanítom , hogy önindító problémám van. Beindítás után szokott olyat csinálni,hogy
nem indul be csak kattanást hallok a motor térből, aztán egyszer csak beindul . Azért gondolom az önindítót
mert akksi az új. De gondolom más is lehet bőven.....ezért érdeklődök mi lehet, vagy jó
fele tapogatózok?
nagyon valószínű, hogy az önindító tré. de ha már hozzányúlsz, érdemes kicserélni a vastag kábeleket is, 3x éves korukra már tudnak érdekességeket csinálni. ha kicseréled mind a kettőt 35 quadrátos kábelre, meg fogsz lepődni a különbségre. Soni se hitte el annó, de kérdezd meg róla, biztos elmondja...
Szerintem több mint valószínű ,hogy megfogadom a tanácsokat :) Hát én az elektromossághoz nem sokat értek úgyhogy lehet majd segítséget kérek ,mert nem szeretném még jobban elrontani. Már csak az a kérdés, hogy érdemes-e felújíttatni az önindítót vagy használtan venni. Nem tudom mik a tarifák ezen a téren.
Köszi srácok a válaszokat!
Én úgy emlékszek egy önindító felújítás kb 30ezres móka volt nekünk az egyik kisbusznál meg haverom is valami 27-et fizetett ha jók az emlékeim...ha csak a fele igaz akkor is érdemes megnézni a kábel csatlakozásakat, saruknál, ilyesmik.
Marcocapri wrote:Szerintem több mint valószínű ,hogy megfogadom a tanácsokat :) Hát én az elektromossághoz nem sokat értek úgyhogy lehet majd segítséget kérek ,mert nem szeretném még jobban elrontani. Már csak az a kérdés, hogy érdemes-e felújíttatni az önindítót vagy használtan venni. Nem tudom mik a tarifák ezen a téren.
Köszi srácok a válaszokat!
ha te csinálod meg magadnak akkor olcsobb, ha megcsináltatod akkor attól függ mennyire szar a tied, mit kell kicserélni benne, elérheti akár a 30 pénzt is. Machine kolléga jobban képben van az árakkal, lehet ő tud nyilatkozni a témában. ha csak a bronzperselyeket kell cserélni meg beégett az érintkezőpogácsa az nem nagy gond, de ha a bendixet is meg minde szart cserélni kell az már több is lehet. a használtról én is lebeszélnélek, mert ugyan van jópár darab nekem is, de senki nem garantálja hogy nem lesz két hét mulva ugyanilyen az is. megoldás lehet még az, hogy ha most abszolut nem indít és kell az autó, ekkor venni egy használt cuccot, és amikor lesz pénz, akkor megcsinálni a régit, és azt visszatenni. ez költségesebb, de kevesebb indulópénzzel kivitelezhető.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Bogyo28 wrote:Szerintem több mint valószínű ,hogy ha te csinálod meg magadnak akkor olcsobb, ha megcsináltatod akkor attól függ mennyire szar a tied, mit kell kicserélni benne, elérheti akár a 30 pénzt is. Machine kolléga jobban képben van az árakkal, lehet ő tud nyilatkozni a témában. ha csak a bronzperselyeket kell cserélni meg beégett az érintkezőpogácsa az nem nagy gond, de ha a bendixet is meg minde szart cserélni kell az már több is lehet. a használtról én is lebeszélnélek, mert ugyan van jópár darab nekem is, de senki nem garantálja hogy nem lesz két hét mulva ugyanilyen az is. megoldás lehet még az, hogy ha most abszolut nem indít és kell az autó, ekkor venni egy használt cuccot, és amikor lesz pénz, akkor megcsinálni a régit, és azt visszatenni. ez költségesebb, de kevesebb indulópénzzel kivitelezhető.
Ha te szeretnéd megcsinálni, akkor írd meg az indítómotor Bosch számát,
és összeírom, hogy mennyi lenne a kopó alkatrész anyagár.
Bogyo28 wrote:Szerintem több mint valószínű ,hogy ha te csinálod meg magadnak akkor olcsobb, ha megcsináltatod akkor attól függ mennyire szar a tied, mit kell kicserélni benne, elérheti akár a 30 pénzt is. Machine kolléga jobban képben van az árakkal, lehet ő tud nyilatkozni a témában. ha csak a bronzperselyeket kell cserélni meg beégett az érintkezőpogácsa az nem nagy gond, de ha a bendixet is meg minde szart cserélni kell az már több is lehet. a használtról én is lebeszélnélek, mert ugyan van jópár darab nekem is, de senki nem garantálja hogy nem lesz két hét mulva ugyanilyen az is. megoldás lehet még az, hogy ha most abszolut nem indít és kell az autó, ekkor venni egy használt cuccot, és amikor lesz pénz, akkor megcsinálni a régit, és azt visszatenni. ez költségesebb, de kevesebb indulópénzzel kivitelezhető.
Ha te szeretnéd megcsinálni, akkor írd meg az indítómotor Bosch számát,
és összeírom, hogy mennyi lenne a kopó alkatrész anyagár.
Hát én nem állnék neki megcsinálni inkább, majd rábíznám másra... Amit Bogyó mondott inkább azt jelölném most meg.
Most menne kéne majd vele és annyi lovetta nem lesz, szóval ha van valakinek egy akkor érdekelne. Akár Bogyó úré is, ha beszarik beszarik...... Köszi Machine azért! :)
Bogyo28 wrote:Szerintem több mint valószínű ,hogy ha te csinálod meg magadnak akkor olcsobb, ha megcsináltatod akkor attól függ mennyire szar a tied, mit kell kicserélni benne, elérheti akár a 30 pénzt is. Machine kolléga jobban képben van az árakkal, lehet ő tud nyilatkozni a témában. ha csak a bronzperselyeket kell cserélni meg beégett az érintkezőpogácsa az nem nagy gond, de ha a bendixet is meg minde szart cserélni kell az már több is lehet. a használtról én is lebeszélnélek, mert ugyan van jópár darab nekem is, de senki nem garantálja hogy nem lesz két hét mulva ugyanilyen az is. megoldás lehet még az, hogy ha most abszolut nem indít és kell az autó, ekkor venni egy használt cuccot, és amikor lesz pénz, akkor megcsinálni a régit, és azt visszatenni. ez költségesebb, de kevesebb indulópénzzel kivitelezhető.
Ha te szeretnéd megcsinálni, akkor írd meg az indítómotor Bosch számát,
és összeírom, hogy mennyi lenne a kopó alkatrész anyagár.
Hát én nem állnék neki megcsinálni inkább, majd rábíznám másra... Amit Bogyó mondott inkább azt jelölném most meg.
Most menne kéne majd vele és annyi lovetta nem lesz, szóval ha van valakinek egy akkor érdekelne. Akár Bogyó úré is, ha beszarik beszarik...... Köszi Machine azért! :)
én szerdán megyek legközelebb az alkatrészek közelébe, ha akkor este rámszolsz, akkor nagy esélye van annak hogy magamhoz tudjak venni egy szimpatikus darabot, és utánna pesten tudunk valahol találkozni. 6 pénz jó lesz?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Modernizáltam
A bimetálos indexrelé helyett ( oly bágyatag volt, hogy jóindulat kellett hozzá, hogy észrevegye az ember, hogy indexel egyáltalán) az alábbit szereltem be:
- persze a csatlakozókat is megpucoltam...
Bubor wrote:Modernizáltam
A bimetálos indexrelé helyett ( oly bágyatag volt, hogy jóindulat kellett hozzá, hogy észrevegye az ember, hogy indexel egyáltalán) az alábbit szereltem be:
- persze a csatlakozókat is megpucoltam...
ha nem ledes izzókat tettél bele akkor felesleges volt a jóval drágább ledes relét beletenni, de persze attól még ez is teljesen jó, csak drágább mint egy egyszerü nem bimetálos.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Sajnos nekem a gyari ora nem muxik.
Egy kulon homasitas ora van beépítve.
Azt szeretném ujra munkara bírni.
Valaki mintha emlitette volna hogy az ecurol is lehet jelet venni
.