Page 2 of 3

Re: Világítás relé

Posted: Tue Sep 17, 2013 7:57 pm
by White Shark
Tibi wrote:géptető íve kiadja ?

Úgy értem kiadja-e az eredeti dupla körlámpás kinézetet, mert nem az a kérdés, hogy befér-e.
Bőven ,neki nagylámpás motorházteteje van ,az szélesebb ,nekünk keskeny tető alá is befért ,és jól áll .

Re: Világítás relé

Posted: Tue Sep 17, 2013 10:27 pm
by szszaby
A nagylámpás és a kislámpás gépteteje azonos. A dupla lámpásé volt szélesebb. Viszont gyárilag a lámpatök része más volt a dupla lámpásnak mert több helyet foglalnak el a lámpák. Meg lehet nézni ez enyémet, kis lámpás széles géptetővel és a géptető íve bőven elhagyja a lámpákat.

Re: Világítás relé

Posted: Tue Sep 17, 2013 11:49 pm
by Bogyo28
Bubor wrote:Azt szeretném megtudni, hogy az a megoldás, hogy az ikerlámpa mind a négy lámpateste egyszerre világítson az kivitelezhető és szabályos, vagy kivitelezhető ugyan ( a fenti rajz alapján + 2 relé) , de szabálytalan...
nem kell hozzá plusz 2 relé.
lada lámpát meg inkább add oda valami ladásnak, lehet venni belevalót is, azzal nem fogunk kiröhögni. csak refinél jó, ha mind világít, mert ha tompitotton megy mind, akkor a refid is világít közbe, mert a refis lámpa nem tud tompitottan viálgítani, mert más.

Re: Világítás relé

Posted: Wed Sep 18, 2013 8:57 am
by Bubor
Köszönöm szépen!
Élnék a lehetőséggel, hogy kölcsönkapjam a sablont :ru:
A lada lámpa csak ötlet volt( kis átmérő), mert láttam olyat ahol ráfedett a géptető a belső lámpatestre ( ezek szerint nem a nagy átmérő miatt...)

"a refis lámpa nem tud tompitottan viálgítani, mert más."- nem lehet mind a négy refis? :shock:

Tehát kis helyzetjelző, tompítot fény refletor X 4

Re: Világítás relé

Posted: Wed Sep 18, 2013 10:48 am
by Tibi
Bubor wrote:Köszönöm szépen!
Élnék a lehetőséggel, hogy kölcsönkapjam a sablont :ru:
A lada lámpa csak ötlet volt( kis átmérő), mert láttam olyat ahol ráfedett a géptető a belső lámpatestre ( ezek szerint nem a nagy átmérő miatt...)

"a refis lámpa nem tud tompitottan viálgítani, mert más."- nem lehet mind a négy refis? :shock:

Tehát kis helyzetjelző, tompítot fény refletor X 4
a ráfedett a belső lámpára azért van amit fentebb kérdeztem.

Re: Világítás relé

Posted: Wed Sep 18, 2013 11:01 am
by White Shark
Mivel a két izzó foglalata különbözik,csak egyedi átalakítással ,foncsor tuninggal működik ,de semmi értelme ,minek 4 refi ,ha nincs tompitott,vagy négy kombinált izzó beaplikálása a foncsorba lehet a járható út .

Re: Világítás relé

Posted: Wed Sep 18, 2013 11:49 am
by tomtom
vagy, mivel az átmérők egyformák, a belsők helyére is külsőket tenni.

Re: Világítás relé

Posted: Wed Sep 18, 2013 2:07 pm
by Bubor
Egyszerűségben van a nagyszerűség :-D

Re: Világítás relé

Posted: Thu Sep 19, 2013 9:28 am
by Bogyo28
tomtom wrote:vagy, mivel az átmérők egyformák, a belsők helyére is külsőket tenni.
az hogy végig refivel mész, mert nincs tompított, és mindenkit 4 lámpával vakítasz, az gondolom nem baj, csak egyszerű legyen a megoldás. valamint a rendőr is díjazná az ötletet, szó szerint. :h: :h: :h:

Re: Világítás relé

Posted: Thu Sep 19, 2013 10:40 am
by tomtom
Bogyo28 wrote:
tomtom wrote:vagy, mivel az átmérők egyformák, a belsők helyére is külsőket tenni.
az hogy végig refivel mész, mert nincs tompított, és mindenkit 4 lámpával vakítasz, az gondolom nem baj, csak egyszerű legyen a megoldás. valamint a rendőr is díjazná az ötletet, szó szerint. :h: :h: :h:
lehet hogy rosszul emlékezek :-? , de szerintem a külső lámpák a tompítottak, a belsők a refik.
(mindazonáltal szerintem tök fölös ezt a kört lefutni bubor sporttársnak :arrow: a capri lámpája úgy jó, ahogy van.)

Re: Világítás relé

Posted: Thu Sep 19, 2013 10:52 pm
by Bogyo28
tomtom wrote:
Bogyo28 wrote:
tomtom wrote:vagy, mivel az átmérők egyformák, a belsők helyére is külsőket tenni.
az hogy végig refivel mész, mert nincs tompított, és mindenkit 4 lámpával vakítasz, az gondolom nem baj, csak egyszerű legyen a megoldás. valamint a rendőr is díjazná az ötletet, szó szerint. :h: :h: :h:
lehet hogy rosszul emlékezek :-? , de szerintem a külső lámpák a tompítottak, a belsők a refik.
(mindazonáltal szerintem tök fölös ezt a kört lefutni bubor sporttársnak :arrow: a capri lámpája úgy jó, ahogy van.)
az utolsó mondattal értek egyet én is. ha a fonalat továbbviszem, akkor 4 tompitottal sem fog jobban járni. mert akkor meg soha nem lesz refije. van ilyen méretben olyan lámpa, ami nem H1-es izzóval bír hanem H4-el, azzal megoldható lenne hogy egyszerre 4 világítson, hol tompitott hol refi, de évekkel ezelőtt vettem 2-t Sünitől, azóta nem nagyon lehetett venni hiába volt meg a cikkszám...

Re: Világítás relé

Posted: Sun Sep 22, 2013 6:58 pm
by Bubor
tomtom wrote:vagy, mivel az átmérők egyformák, a belsők helyére is külsőket tenni.
Tehát akkor az a kérdés, hogy a III Capriban mekkora a lámpatest átmérője, mert akkor már csak olyat kell keresnem amibe berakható a H4 izzó.
Megnyugtatásként nem az a cél, hogy 4 refivel üldözzem az autóstársakat ;-) ( néha egy sz*rul beállított tompított van olyan zavaró)
A III alaptesten megvan az állítási lehetőség (ahogy én fényképen látom) és nem a komplett egységet -lámpatesttartót - állítom a kasznihoz, hanem egyenként a tököket.

Re: Világítás relé

Posted: Mon Sep 23, 2013 12:19 pm
by Bogyo28
Bubor wrote:
tomtom wrote:vagy, mivel az átmérők egyformák, a belsők helyére is külsőket tenni.
Tehát akkor az a kérdés, hogy a III Capriban mekkora a lámpatest átmérője, mert akkor már csak olyat kell keresnem amibe berakható a H4 izzó.
Megnyugtatásként nem az a cél, hogy 4 refivel üldözzem az autóstársakat ;-) ( néha egy sz*rul beállított tompított van olyan zavaró)
A III alaptesten megvan az állítási lehetőség (ahogy én fényképen látom) és nem a komplett egységet -lámpatesttartót - állítom a kasznihoz, hanem egyenként a tököket.
forumon volt kép a cikkszámmal , keresd vissza valahol. a gyári alkalmatlan bármilyen beállítással hogy egyszerre refi is meg tompitott is tudjon lenni.

Re: Világítás relé

Posted: Mon Sep 23, 2013 12:43 pm
by Bubor
Köszönöm. Megkeresem.

Re: Világítás relé

Posted: Tue Sep 24, 2013 11:47 am
by tomtom
zsiguli 1500 vagy tlx-es dacia