Hasznos címek

Otthoni szerelési tippek minden más témában...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Hasznos címek

Post by Bogyo28 »

Ide jöhetnek azok a hasznos címek, amelyek nem illenek a többi DIY topikba...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Hasznos címek

Post by holecz »

http://alugyula.hu/bemutatkozas.html" onclick="window.open(this.href);return false;
A Corneren lőttem...Úgygondolom sokunknak segíthet bármilyen hekkelős témában.
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
vasparipa
egyedülisszerelhet
Posts: 521
Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Főd

Re: Hasznos címek

Post by vasparipa »

holecz wrote:http://alugyula.hu/bemutatkozas.html
A Corneren lőttem...Úgygondolom sokunknak segíthet bármilyen hekkelős témában.
Hát, ha tudnának önteni egy pohárkával!!! :smt030 :ba: :ba:
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Hasznos címek

Post by daniv6 »

polírozás.lapunk.hu
Nekem nagyon sokat segítettek, sok év tapasztalat áll a Főnök mögött, és segítségükkel gyönyörű polírozást tudtam végrehajtani otthon a kis JonasGarage-ban kb nulla gyakorlattal ezen a téren. Csak ajánlani tudom.
csak azért is......batman
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: Hasznos címek

Post by Pudva »

Őket ismerjük?
http://injektor.hu/" onclick="window.open(this.href);return false;
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Hasznos címek

Post by Peti »

Igen. 2004-ben itt akartak minket Sunyával lehúzni 10 rugóval... Meg azt állapították meg, hogy generálozni kell a motort... Elmondanám, hogy csak szelepet kellett állítani.. Igaz, talán a motorokhoz nem is kell érteniük..
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: Hasznos címek

Post by Pudva »

DVZS kollégám /XR2 Fiesta/ is azt mesélte, hogy elvitte hozzájuk a vasat, mert kicsit gyengének érezte a motort
mértek ezt-azt korrektül fel volt szerelve.. de érzése szerint megpróbálták csőbehúzni azzal, hogy a szelepfészekcsiszolás és társai aprólékos lassú munka, és árban is sokat mondtak, végül is Szabyk Bobó megcsinálta neki az autót...

http://fiestaklub.hu/forum/index.php?to ... n#msg25641" onclick="window.open(this.href);return false;

Na mind1 a cikkeik jók....
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Hasznos címek

Post by Süni »

Pudva wrote:DVZS kollégám /XR2 Fiesta/ is azt mesélte, hogy elvitte hozzájuk a vasat, mert kicsit gyengének érezte a motort
mértek ezt-azt korrektül fel volt szerelve.. de érzése szerint megpróbálták csőbehúzni azzal, hogy a szelepfészekcsiszolás és társai aprólékos lassú munka, és árban is sokat mondtak, végül is Szabyk Bobó megcsinálta neki az autót...

http://fiestaklub.hu/forum/index.php?to ... n#msg25641" onclick="window.open(this.href);return false;

Na mind1 a cikkeik jók....
Mi van a linken? (reg kell hozzá.... :-? )
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: Hasznos címek

Post by Pudva »

Ez egy nagyon régi hozzászólás:
DVZs (1993 MK3 XR2i)
Dátum: 2009 Március 13, 10:31:47 »

Szakemberek és hozzáértők! Véleményeket keresek, most van az amikor két majdnem egyformán autentikus szakember a szöges ellentétét mondja nekem, én meg nem tudom eldönteni kinek lehet igaza.

Rövid a sztori: elmentem ma reggel http://www.injektor.hu" onclick="window.open(this.href);return false; -hoz egy kompressziómérésre. Ez régóta esedékes, csak egyik másik szerelő sem tudott ilyen hosszúszárú mérőt szerezni. A tulajdonos mexikói kávéval kínált és körbevitt a műhelyben , látszik rajta és a hozzáállásán, hogy nem ma kezdte és sokmindent látott már. Közben 3 méterrel kijjebb srácok nekiestek a kocsinak és mértek. Első hengernél 4x fordult a motor, többinél 3x...

Végeredmény: 11-8-7-8, veszteségmérés 3as hengerben 60%.

Az ő diagnózisa: a 8-7-8 siralmas eredmény, hosszú útra nem ajánlja az autó használatát, valamint a 3as hengerben a veszteségmérést lehet hallani a 2es hengerben, szte hengerfejtömítéstől (augusztusban lett belerakva) szelepeken át gyűrű/hengerfejkopásig bármi lehet, de ezeket alaposan végignézni, megkeresni és cserélni elérheti a 100ast, és akkor baráti árat mond (szelepek becsiszolása, stb). Ajánlása: picit tegyem rendbe (tömítéscsere, stb.) és adjam el mielőtt teljesen szétmegy. Merthogy a benne lévő 145e km az 300nak fele meg, mert biztos hajtva volt.

Szomorúan hazafele felhívtam másik autószerelőmet, elmeséltem ezeket, majd közölte hogy ő kedvel engem, de hülye vagyok. Smiley Merthogy 11et mérni vadiúj TT coupéban lehet max mérni, azt is csak első 1000km után amikor már beáll. Szerinte a 8-7-8 a jó, és a 11 lett rosszul mérve (és a 60%os veszteség se lehet jó) - ugyanis ha annyira kopva lenne a 2-3-4henger, akkor enné az olajat és füstölne, stb. (1 deci olaj nem tűnt el, pedig holtponti jeladónál még folyt is kicsit). Szerinte már csak 2 bajom van, egyik hogy túl dús a keverék, de erre még nem jött rá hogy mitől, másik hogy rövid utakra van használva, kéne kicsit autópályázzak hogy kiégessem. És ne hagyjam hogy hülyére vegyenek.

Na most kérdem én (miután egyiket ismerem és megcsinál mindent, a másik meg friss ismeretség de profinak tűnik): melyiknek higyjek?
Aztán a harmadik ember /Stefan Szabyk Bobo :-D / megcsinálta ahogy kelett...
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
patuha
szerszámadogató
Posts: 34
Joined: Wed Nov 18, 2009 4:14 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Ercsi

Re: Hasznos címek

Post by patuha »

Ez a faszi szerintem mindenkinek azt mondja, hogy a motor szar, de nem érdemes felújítani, el kell adni.....
Nekem is :)
Csak egy Sierra 2.0i ami 92-ben született.
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: Hasznos címek

Post by tomtom »

patuha wrote:Ez a faszi szerintem mindenkinek azt mondja, hogy a motor szar, de nem érdemes felújítani, el kell adni.....
Nekem is :)

akkor mi nekik ebben az üzlet? (az is lehet, hogy drogdílerek, és a műhely a fedőcég, de munkát nem vállalnak, nehogy kiderüljön, hogy nem értenek annyira hozzá...)
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
User avatar
patuha
szerszámadogató
Posts: 34
Joined: Wed Nov 18, 2009 4:14 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Ercsi

Re: Hasznos címek

Post by patuha »

tomtom wrote:
patuha wrote:Ez a faszi szerintem mindenkinek azt mondja, hogy a motor szar, de nem érdemes felújítani, el kell adni.....
Nekem is :)

akkor mi nekik ebben az üzlet? (az is lehet, hogy drogdílerek, és a műhely a fedőcég, de munkát nem vállalnak, nehogy kiderüljön, hogy nem értenek annyira hozzá...)
Na még annyit azért hozzátennék, hogy amikor én voltam, akkor ez nagyjából úgy zajlott, hogy az arc belefújt az egyik hengerbe (veszteségmérés) megállapította, hogy nem szabad generálozni, kuka, de tud egy jó kezelést rá, épp van ott egy autó, aminek a kompressziója emelkedett, mindezt hatezerért. Mondom jól van, ám legyen. Időpont egyeztetés közben megjött a másik delikvens és büszkén újságolta neki, hogy milyen fasza lett a gépe és két flakon Rimetet töltött bele. Erre én gondoltam azt én is meg tudom csinálni feleannyiból és érzékeny búcsút vettünk egymástól :)
Csak egy Sierra 2.0i ami 92-ben született.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Hasznos címek

Post by Bogyo28 »

RobertGyda wrote:.

Akinek van saját Weboldala az írja meg a fórumom linktárjába egy rövid leírással mellékelve a megfelelő kategóriába ! mindenkinek kell egy kis reklám (:

.
hol van ebben a reklám? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: Hasznos címek

Post by tomtom »

hűtőjavítók:

http://goldschmied.hu/
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Hasznos címek

Post by Süni »

Talán hátha kellhet:

http://www.chromedesign.hu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply