Milyen motor és hogyan?

Otthoni szerelési tippek motor témában...

Moderátorok: SONI, Pudva, Bogyo28

adren
márokosanistudnézni
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: szomb. márc. 01, 2014 1:30 am

Re: Milyen motor és hogyan?

Hozzászólás Szerző: adren » szomb. márc. 08, 2014 1:13 pm

Utálok rajzolni. Nem is tudok jol.
Nekem kell hogy körbejárhassam, lássam a tömegarányokat,
Szinte mindig egy gipsztömbböl indulok ki, azt faragom, csiszolom vissza, látom mi van benne, látom benne a kész szobrot.
Persze most nem ez lesz, mert egyböl a héjat rakom föl, majd csinálok doksit meg filmet rola.
A Pintér aukciós ház, és galéria akarja hogy ott legyen a sajto közremüködésèvel a premier,
Közèpen az auto körben a szobraim. Meghivó az eddigi összes vásárlojának,
Kögazdag réteg, komoly mütárgy, és autógyüjteménnyel.
Nekik presztizs, és reklám, nekem hirnév és eladás...

Avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Hozzászólások: 4408
Csatlakozott: kedd máj. 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Miskolc - Bp
Kapcsolat:

Re: Milyen motor és hogyan?

Hozzászólás Szerző: Tibi » szomb. márc. 08, 2014 2:28 pm

Mondhatjuk, hogy nincs konkrét megjelenés elképzelve hanem menet közben alakul majd ? Valami csak van amit be tudsz dobni a közösbe vagy korai volna még ?

Nekem a soha el nem készülő projektek csarnokában egy ilyesmi autócska foglal helyet.
4be85377bb1c8.jpg
4be85377bb1c8.jpg (24.49 KiB) Megtekintve 4081 alkalommal
és ilyen rohadtul lehet majd vele száguldani :
vintage_car_posters_TR247.jpg
vintage_car_posters_TR247.jpg (27.31 KiB) Megtekintve 4081 alkalommal
1980 Capri MK3

adren
márokosanistudnézni
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: szomb. márc. 01, 2014 1:30 am

Re: Milyen motor és hogyan?

Hozzászólás Szerző: adren » szomb. márc. 08, 2014 7:36 pm

ja akkor persze hogy van.

de már írtam, Mercer Cobra, de szárnyak nélkül, amúgy meg bármelyik szivarautó jó példa, ezek nem a nagy csicsáról hiresek, max a Mercer, mert az nagyon csicsa de tetszik nagyon..
Ferrari 166 a Maserati prewar F1 autói, az autó union aluminium autói.
nekem ezekről csak hatalmas képeim vannak ide azokat nem engedi berakni.

nna megproszáltam egyet berakni de a 450x500 is sok volt neki, és nekem 1200x2400 asok vannak inkább elmentve.

szóval én kitalálom, hogy csinálok egy ezüst fogyó hold sarlót, amibe belecsapódott egy fénylő arany meteor, és feketére rohasztotta a holdsarlót maga körött, vagyis kivül selyemfényű ezüst a hold, benne az amortizáció fekete matt pudva, és abban fénylik az arany meteorit golyó.
nna ekkor már látom magam elött a szobrom, és keresek egy megfelelő méretű, kiszárított gipsz tömböt, ezesetben egy 30x30x10 cm es darabot, és elkezdem csiszolni marni fogorvosi marókkal, és megyek befele, lebontom a "felesleget" a szoborrol. nincs rajz, nincs előtanulmány, már ott van benne, csak ki kell szabaditani. valahogy igy lesz az autó, és raknék én régebbi középmotorosaimról fotót de nem engedi a nagyokat.

ja, aztán persze ez még csak gipsz, arról veszek egy szilikon negativot, abba kiforgatok egy viaszt pozitivot, mint a csolinyuszi, csak egy viasz fal, és azt beágyazom samott-víz- gipsz keverékbe, ha megköt, kiégetem 770 fokon, elillan az elemi viz , és a viasz, és a helyére az üregbe öntöm a 1250 fokos bronzt. leverem a samotto és megmunkálom a nyers öntvényt, aztán megy az ezüstözőhöz, meg aranyozni, és patinázni, meg követ alá oszt annyi... :-)

Avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Hozzászólások: 2546
Csatlakozott: hétf. feb. 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Nyóc + a Tizenhárom
Kapcsolat:

Re: Milyen motor és hogyan?

Hozzászólás Szerző: Pudva » szomb. márc. 08, 2014 9:09 pm

adren írta:...mi az a huzalozás?...
Vezetékezés, kábelezés, ilyesmi!

De most már tényleg nyiss egy saját topikot az Épülősbe, és ott folytassuk!
Vagy nyissak neked? Szívesen nyitok! :-)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.

Avatar
Dozer
nemleszgondhasegítis
Hozzászólások: 181
Csatlakozott: pén. márc. 10, 2006 5:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Milyen motor és hogyan?

Hozzászólás Szerző: Dozer » szomb. márc. 08, 2014 10:13 pm

Nekem megy a nagy kép is, de átsiklottál a szobraid képi bemutatásán is..:-)
Csatolmányok
INDEN-Design-Mercedes-560SE-W126-1991-Photo-05.jpg
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL

Avatar
proteus
rengetegetirogatide
Hozzászólások: 1629
Csatlakozott: hétf. dec. 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Rákosszentmihály

Re: Milyen motor és hogyan?

Hozzászólás Szerző: proteus » szomb. márc. 08, 2014 11:20 pm

Sanszos, hogy a file méretével lesz gond, tömörítsd át kisebbre.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970

adren
márokosanistudnézni
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: szomb. márc. 01, 2014 1:30 am

Re: Milyen motor és hogyan?

Hozzászólás Szerző: adren » vas. márc. 09, 2014 12:04 am

nna azt nem tudom hogy kell. nincs olyan progim, vagy azt itt is lehet?

Avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Hozzászólások: 4408
Csatlakozott: kedd máj. 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Miskolc - Bp
Kapcsolat:

Re: Milyen motor és hogyan?

Hozzászólás Szerző: Tibi » vas. márc. 09, 2014 8:53 am

adren írta:nna azt nem tudom hogy kell. nincs olyan progim, vagy azt itt is lehet?
irfanview nevű progi jó lehet erre. Egyszerű mint a faék. 300 kbyte a max méret azt hiszem.
1980 Capri MK3

adren
márokosanistudnézni
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: szomb. márc. 01, 2014 1:30 am

Re: Milyen motor és hogyan?

Hozzászólás Szerző: adren » vas. márc. 09, 2014 9:42 am

Köszi megkutatom.

Avatar
proteus
rengetegetirogatide
Hozzászólások: 1629
Csatlakozott: hétf. dec. 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Rákosszentmihály

Re: Milyen motor és hogyan?

Hozzászólás Szerző: proteus » vas. márc. 09, 2014 1:02 pm

adren írta:Köszi megkutatom.
Itt megtalálod: http://www.irfanview.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Én is ezt használom ezer éve. Nyisd meg vele a képet és mentsed el újra jpeg-ben, a tömörítést meg állítsd be 80% körülire, az már elég szokott lenni és még nem rontja le különösebben a képet.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970

Avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Hozzászólások: 798
Csatlakozott: hétf. jan. 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Kapcsolat:

Re: Milyen motor és hogyan?

Hozzászólás Szerző: daytona » vas. márc. 09, 2014 10:39 pm

Egyebkent siman a Windows Paint-je is tud kepmeret-csokkentest, akar szazalekosan is. Egyebkent meg Irfan.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976

Avatar
Bogyo28
Überführer
Hozzászólások: 5484
Csatlakozott: szomb. dec. 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Budapest-Budakalász
Kapcsolat:

Re: Milyen motor és hogyan?

Hozzászólás Szerző: Bogyo28 » hétf. márc. 10, 2014 11:51 am

adren írta:ja akkor persze hogy van.

de már írtam, Mercer Cobra, de szárnyak nélkül, amúgy meg bármelyik szivarautó jó példa, ezek nem a nagy csicsáról hiresek, max a Mercer, mert az nagyon csicsa de tetszik nagyon..
Ferrari 166 a Maserati prewar F1 autói, az autó union aluminium autói.
nekem ezekről csak hatalmas képeim vannak ide azokat nem engedi berakni.

nna megproszáltam egyet berakni de a 450x500 is sok volt neki, és nekem 1200x2400 asok vannak inkább elmentve.

szóval én kitalálom, hogy csinálok egy ezüst fogyó hold sarlót, amibe belecsapódott egy fénylő arany meteor, és feketére rohasztotta a holdsarlót maga körött, vagyis kivül selyemfényű ezüst a hold, benne az amortizáció fekete matt pudva, és abban fénylik az arany meteorit golyó.
nna ekkor már látom magam elött a szobrom, és keresek egy megfelelő méretű, kiszárított gipsz tömböt, ezesetben egy 30x30x10 cm es darabot, és elkezdem csiszolni marni fogorvosi marókkal, és megyek befele, lebontom a "felesleget" a szoborrol. nincs rajz, nincs előtanulmány, már ott van benne, csak ki kell szabaditani. valahogy igy lesz az autó, és raknék én régebbi középmotorosaimról fotót de nem engedi a nagyokat.

ja, aztán persze ez még csak gipsz, arról veszek egy szilikon negativot, abba kiforgatok egy viaszt pozitivot, mint a csolinyuszi, csak egy viasz fal, és azt beágyazom samott-víz- gipsz keverékbe, ha megköt, kiégetem 770 fokon, elillan az elemi viz , és a viasz, és a helyére az üregbe öntöm a 1250 fokos bronzt. leverem a samotto és megmunkálom a nyers öntvényt, aztán megy az ezüstözőhöz, meg aranyozni, és patinázni, meg követ alá oszt annyi... :-)
egy apró megjegyzés: ha leírod 88-szor hogy a nagy képeket nem engedi, attól még nem fogja engedni, főleg hogy nem azzal van a baj. a maximális méret 'kilóbájtban', nem felbontásban van korlátozva, és a feltöltéskor is ezt írja ki a forum, csak el kell olvasni. nem mellékesen van neki külön topikja is, ahol utánna lehet nézni, még az átméretezésről is van útmutató képekkel:

http://www.fordcapri.hu/cjoom/index.php ... p&f=7&t=46" onclick="window.open(this.href);return false;

ha már dolgoztunk vele, legyen értelme. meg vagy már hárman leírták hogy nem az a gond...

olvass is, ne csak írj. béke :laza:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4

Válasz küldése