Page 17 of 18

Re: Blant '78-as V6

Posted: Thu Jul 07, 2011 10:12 am
by Natalie Driver Gabe
Blant wrote:Nem teszem fel, mert van rajta rendszám :-D

TEGNAP LEVIZSGÁZOTT ÉÉÉÉÉÉS mától azzal járok. Isteni, bár 3000 fölé még nem forgatom, de egyesben már 1500nál simán megy az erőcsúsztatás, kettesben ha icipicit rárugok, már 2ezer környékén megy a popsi :-D
A nyomatékot nagyon érezni. Be kell még állítani, mert sokat kap szegény, de elég ígéretes! Nagyon jóóó :twisted:

Köszönöm a segítséget mindenkinek, főleg Bogyónak a sok alkatrészért.
Öröm és Boldogság !!!!
Iten hozott az utakon !! :burnout: :mrgreen:

Re: Blant '78-as V6

Posted: Thu Jul 07, 2011 11:21 am
by Blant
Épp ez a jó, hogy most már a Capri hozott :-)

:twisted: :twisted: :twisted:

Re: Blant '78-as V6

Posted: Thu Jul 07, 2011 12:03 pm
by Bogyo28
Blant wrote:TEGNAP LEVIZSGÁZOTT

GRAT!

ma az enyém is újra 2 évre biztosította magának a jogot az utakra...

Re: Blant '78-as V6

Posted: Thu Jul 07, 2011 1:39 pm
by Blant
Akkor majd kölcsönösen figyelmeztessük egymást, mikor lejár :twisted:

Re: Blant '78-as V6

Posted: Thu Jul 07, 2011 5:27 pm
by SONI
Bogyo28 wrote:
Blant wrote:TEGNAP LEVIZSGÁZOTT

GRAT!

ma az enyém is újra 2 évre biztosította magának a jogot az utakra...
Biztos az új festésnek köszön hető :mrgreen:

Re: Blant '78-as V6

Posted: Thu Jul 07, 2011 8:08 pm
by Gáborka
Gratulálok :ba:
kb 1 év múlva csatlakozom :oops: :pia:

Re: Blant '78-as V6

Posted: Thu Jul 07, 2011 10:48 pm
by szszaby
Gáborka wrote:Gratulálok :ba:
kb 1 év múlva csatlakozom :oops: :pia:
Én is, akkor jár le a mostani. :mrgreen:

Re: Blant '78-as V6

Posted: Fri Jul 08, 2011 8:56 am
by Blant
szszaby wrote:
Gáborka wrote:Gratulálok :ba:
kb 1 év múlva csatlakozom :oops: :pia:
Én is, akkor jár le a mostani. :mrgreen:
:twisted:

Re: Blant '78-as V6

Posted: Thu Jul 21, 2011 10:33 am
by Blant
na így kb 2 hét után a tapasztalatok:

18 literes fogyasztás, bejáratósban. picit benzinszagú olaj. Kb 100-120LE-nek megfelelő teljesítmény.
Ez elég szomorú, így elkezdtem kutatni a hiba okát.
Ki lett mérve a vízjeladó, elvileg jó.
Megmértem a kompressziót:
12,9
12,7
12,5
12,1
11,5
11,3

Ha azt nézem, hogy Marci Caprija 140LE-t pakol 8-9-es Kompresszióval... valószínüleg nem ez az ok...
Kicseréltem a megtört visszafolyó ági gumicsövet, ettől jobb lett kicsit.
Vettem egy AC-t, ami EFI-hez való. Gyanítom, hogy a nyomásszabályzó nem tud eleget elengedni a benne lévő folytófurat miatt.
Reméljük a szivattyúcserével megoldódik minden! Ha nem, akkor sok ötletem nincs, hogy egy ilyen kompressziójú motor mért nem megy és mért eszik 20 litert. Remélem minden oké lesz!
Ha van valakinek ötlete, amire esetleg nem gondoltam, szívesen veszem!

Re: Blant '78-as V6

Posted: Thu Jul 21, 2011 11:48 am
by Machine
Blant wrote:na így kb 2 hét után a tapasztalatok:

18 literes fogyasztás, bejáratósban. picit benzinszagú olaj. Kb 100-120LE-nek megfelelő teljesítmény.
Ez elég szomorú, így elkezdtem kutatni a hiba okát.
Ki lett mérve a vízjeladó, elvileg jó.
Megmértem a kompressziót:
12,9
12,7
12,5
12,1
11,5
11,3

Ha azt nézem, hogy Marci Caprija 140LE-t pakol 8-9-es Kompresszióval... valószínüleg nem ez az ok...
Kicseréltem a megtört visszafolyó ági gumicsövet, ettől jobb lett kicsit.
Vettem egy AC-t, ami EFI-hez való. Gyanítom, hogy a nyomásszabályzó nem tud eleget elengedni a benne lévő folytófurat miatt.
Reméljük a szivattyúcserével megoldódik minden! Ha nem, akkor sok ötletem nincs, hogy egy ilyen kompressziójú motor mért nem megy és mért eszik 20 litert. Remélem minden oké lesz!
Ha van valakinek ötlete, amire esetleg nem gondoltam, szívesen veszem!
Tapasztalat van bőven, pár liter jó bor/sör elfogyna, mire a végére érnék :lol:
Computer-injektor egyeztetés és injektor teszt
Nyomásszabályzó működésének ellenőrzése
EFI- hez való üzemanyag szivattyú

A gyenge teljesítmény oka lehet még a gyújtás is
Gyújtógyertya
Kábelek
Beállítás

Re: Blant '78-as V6

Posted: Thu Jul 21, 2011 1:36 pm
by Blant
Köszönöm a tippeket. Bocsánat nem volt alapos a leírásom.
Szerencsére azért van nékem is némi tapasztalat:
Tehát:
-új NGK gyertyák
-Új fedél
-Új gyertyakábelek (minőségi)
-Az injektorok 12 db kitisztított, bevizsgált és szűrőcserézett darabból lettek összevállogatva, 6 egyforma, jól szór, nem csöpög
-a gyújtás strobival belőve a gyári 12 fokra.a computer és perifériák egyazon autóból származnak
-Az AC-t ma cserélem


Ami viszont kérdés.
Computer/injektor egyeztetésen mit értesz? Fel lehet tanítani a Computert, ha, bár tipusazonos, de nem a gyárilag vele szerelt injektorokkal rakod össze? Elvileg az injetorok 2.8EFI-hez valók, mint minden más is. Ami más, az a 2.9 injektora, de az pont, hogy kisebb (Bogyó tapasztalatából tudom), így a 2.8 EFI-ben a rövidebb befecskendezési idők miatt pont, hogy nem adnának eleget.

Re: Blant '78-as V6

Posted: Thu Jul 21, 2011 2:37 pm
by Tibi
A hamisított NGK gyertya lehet probléma pölö...
Volt már emiatt szopó : http://www.kovacsauto.hu/fs_main.php?fs ... gk_gyertya" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Blant '78-as V6

Posted: Thu Jul 21, 2011 2:40 pm
by Machine
Az NGK gyertyákkal én megszívtam- 6 darab újból 2 működött megfelelően

a gyújtás gyári 12 fokra nem esküszöm, nekem nem jött össze
Blant wrote:Computer/injektor egyeztetésen mit értesz?
pont ezt:
Blant wrote:a computer és perifériák egyazon autóból származnak
Blant wrote:Fel lehet tanítani a Computert, ha, bár tipusazonos, de nem a gyárilag vele szerelt injektorokkal rakod össze?
Nem tudok ennek a lehetőségérő az EEC-IV néll, Bogyó az ECU Specialista :-D

Re: Blant '78-as V6

Posted: Thu Jul 21, 2011 2:43 pm
by Blant
Köszönöm Tibi!

Ismerem a Cikket.
A gyertyákat a Unixnál rendeltem, és bevallom nem ellenőriztem le őket "azért csak nem" alapon. Ha hazamegyek megteszem, bár pl a ferde felirat biztos feltűnt volna.

Re: Blant '78-as V6

Posted: Thu Jul 21, 2011 3:33 pm
by Bogyo28
A gyári EEC-IV elég fakocka ECU, nem tudod tanítani semmire. a 2.8 ECU-hoz 2.8 injector kell, de ez Blant úrnál igy is van...