Blant '78-as V6

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderátorok: SONI, Pudva, Bogyo28

Avatar
Natalie Driver Gabe
élőszövetabelsőfémvázon
Hozzászólások: 1345
Csatlakozott: csüt. máj. 21, 2009 8:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Mindig Úton :)

Re: Blant '78-as V6

Hozzászólás Szerző: Natalie Driver Gabe » csüt. júl. 07, 2011 10:12 am

Blant írta:Nem teszem fel, mert van rajta rendszám :-D

TEGNAP LEVIZSGÁZOTT ÉÉÉÉÉÉS mától azzal járok. Isteni, bár 3000 fölé még nem forgatom, de egyesben már 1500nál simán megy az erőcsúsztatás, kettesben ha icipicit rárugok, már 2ezer környékén megy a popsi :-D
A nyomatékot nagyon érezni. Be kell még állítani, mert sokat kap szegény, de elég ígéretes! Nagyon jóóó :twisted:

Köszönöm a segítséget mindenkinek, főleg Bogyónak a sok alkatrészért.
Öröm és Boldogság !!!!
Iten hozott az utakon !! :burnout: :mrgreen:
"Fordever"
Capri Mk I.
1972
2.9 COSWORTH
24 V
B.O.B
:burnout:

Mert működik.

Ford Focus Mk1 Ghia
Transit coustom (Baby Falcon)

Avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Hozzászólások: 1382
Csatlakozott: vas. dec. 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Blant '78-as V6

Hozzászólás Szerző: Blant » csüt. júl. 07, 2011 11:21 am

Épp ez a jó, hogy most már a Capri hozott :-)

:twisted: :twisted: :twisted:
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.

Avatar
Bogyo28
Überführer
Hozzászólások: 5484
Csatlakozott: szomb. dec. 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Budapest-Budakalász
Kapcsolat:

Re: Blant '78-as V6

Hozzászólás Szerző: Bogyo28 » csüt. júl. 07, 2011 12:03 pm

Blant írta:TEGNAP LEVIZSGÁZOTT

GRAT!

ma az enyém is újra 2 évre biztosította magának a jogot az utakra...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4

Avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Hozzászólások: 1382
Csatlakozott: vas. dec. 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Blant '78-as V6

Hozzászólás Szerző: Blant » csüt. júl. 07, 2011 1:39 pm

Akkor majd kölcsönösen figyelmeztessük egymást, mikor lejár :twisted:
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.

Avatar
SONI
T.O.C.B.
Hozzászólások: 927
Csatlakozott: pén. dec. 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: PÁKOZD

Re: Blant '78-as V6

Hozzászólás Szerző: SONI » csüt. júl. 07, 2011 5:27 pm

Bogyo28 írta:
Blant írta:TEGNAP LEVIZSGÁZOTT

GRAT!

ma az enyém is újra 2 évre biztosította magának a jogot az utakra...
Biztos az új festésnek köszön hető :mrgreen:
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Hozzászólások: 526
Csatlakozott: vas. aug. 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Érd,Budapest

Re: Blant '78-as V6

Hozzászólás Szerző: Gáborka » csüt. júl. 07, 2011 8:08 pm

Gratulálok :ba:
kb 1 év múlva csatlakozom :oops: :pia:
FORD CAPRI MK1 V4 1.7

Avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Hozzászólások: 4631
Csatlakozott: kedd jún. 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Karcag

Re: Blant '78-as V6

Hozzászólás Szerző: szszaby » csüt. júl. 07, 2011 10:48 pm

Gáborka írta:Gratulálok :ba:
kb 1 év múlva csatlakozom :oops: :pia:
Én is, akkor jár le a mostani. :mrgreen:
Ford Capri MkI Essex

Avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Hozzászólások: 1382
Csatlakozott: vas. dec. 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Blant '78-as V6

Hozzászólás Szerző: Blant » pén. júl. 08, 2011 8:56 am

szszaby írta:
Gáborka írta:Gratulálok :ba:
kb 1 év múlva csatlakozom :oops: :pia:
Én is, akkor jár le a mostani. :mrgreen:
:twisted:
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.

Avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Hozzászólások: 1382
Csatlakozott: vas. dec. 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Blant '78-as V6

Hozzászólás Szerző: Blant » csüt. júl. 21, 2011 10:33 am

na így kb 2 hét után a tapasztalatok:

18 literes fogyasztás, bejáratósban. picit benzinszagú olaj. Kb 100-120LE-nek megfelelő teljesítmény.
Ez elég szomorú, így elkezdtem kutatni a hiba okát.
Ki lett mérve a vízjeladó, elvileg jó.
Megmértem a kompressziót:
12,9
12,7
12,5
12,1
11,5
11,3

Ha azt nézem, hogy Marci Caprija 140LE-t pakol 8-9-es Kompresszióval... valószínüleg nem ez az ok...
Kicseréltem a megtört visszafolyó ági gumicsövet, ettől jobb lett kicsit.
Vettem egy AC-t, ami EFI-hez való. Gyanítom, hogy a nyomásszabályzó nem tud eleget elengedni a benne lévő folytófurat miatt.
Reméljük a szivattyúcserével megoldódik minden! Ha nem, akkor sok ötletem nincs, hogy egy ilyen kompressziójú motor mért nem megy és mért eszik 20 litert. Remélem minden oké lesz!
Ha van valakinek ötlete, amire esetleg nem gondoltam, szívesen veszem!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.

Avatar
Machine
nemleszgondhasegítis
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: pén. nov. 16, 2007 11:38 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Dunakeszi

Re: Blant '78-as V6

Hozzászólás Szerző: Machine » csüt. júl. 21, 2011 11:48 am

Blant írta:na így kb 2 hét után a tapasztalatok:

18 literes fogyasztás, bejáratósban. picit benzinszagú olaj. Kb 100-120LE-nek megfelelő teljesítmény.
Ez elég szomorú, így elkezdtem kutatni a hiba okát.
Ki lett mérve a vízjeladó, elvileg jó.
Megmértem a kompressziót:
12,9
12,7
12,5
12,1
11,5
11,3

Ha azt nézem, hogy Marci Caprija 140LE-t pakol 8-9-es Kompresszióval... valószínüleg nem ez az ok...
Kicseréltem a megtört visszafolyó ági gumicsövet, ettől jobb lett kicsit.
Vettem egy AC-t, ami EFI-hez való. Gyanítom, hogy a nyomásszabályzó nem tud eleget elengedni a benne lévő folytófurat miatt.
Reméljük a szivattyúcserével megoldódik minden! Ha nem, akkor sok ötletem nincs, hogy egy ilyen kompressziójú motor mért nem megy és mért eszik 20 litert. Remélem minden oké lesz!
Ha van valakinek ötlete, amire esetleg nem gondoltam, szívesen veszem!
Tapasztalat van bőven, pár liter jó bor/sör elfogyna, mire a végére érnék :lol:
Computer-injektor egyeztetés és injektor teszt
Nyomásszabályzó működésének ellenőrzése
EFI- hez való üzemanyag szivattyú

A gyenge teljesítmény oka lehet még a gyújtás is
Gyújtógyertya
Kábelek
Beállítás
"The highway still leads to hell"

Avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Hozzászólások: 1382
Csatlakozott: vas. dec. 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Blant '78-as V6

Hozzászólás Szerző: Blant » csüt. júl. 21, 2011 1:36 pm

Köszönöm a tippeket. Bocsánat nem volt alapos a leírásom.
Szerencsére azért van nékem is némi tapasztalat:
Tehát:
-új NGK gyertyák
-Új fedél
-Új gyertyakábelek (minőségi)
-Az injektorok 12 db kitisztított, bevizsgált és szűrőcserézett darabból lettek összevállogatva, 6 egyforma, jól szór, nem csöpög
-a gyújtás strobival belőve a gyári 12 fokra.a computer és perifériák egyazon autóból származnak
-Az AC-t ma cserélem


Ami viszont kérdés.
Computer/injektor egyeztetésen mit értesz? Fel lehet tanítani a Computert, ha, bár tipusazonos, de nem a gyárilag vele szerelt injektorokkal rakod össze? Elvileg az injetorok 2.8EFI-hez valók, mint minden más is. Ami más, az a 2.9 injektora, de az pont, hogy kisebb (Bogyó tapasztalatából tudom), így a 2.8 EFI-ben a rövidebb befecskendezési idők miatt pont, hogy nem adnának eleget.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.

Avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Hozzászólások: 4408
Csatlakozott: kedd máj. 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Miskolc - Bp
Kapcsolat:

Re: Blant '78-as V6

Hozzászólás Szerző: Tibi » csüt. júl. 21, 2011 2:37 pm

A hamisított NGK gyertya lehet probléma pölö...
Volt már emiatt szopó : http://www.kovacsauto.hu/fs_main.php?fs ... gk_gyertya" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Capri MK3

Avatar
Machine
nemleszgondhasegítis
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: pén. nov. 16, 2007 11:38 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Dunakeszi

Re: Blant '78-as V6

Hozzászólás Szerző: Machine » csüt. júl. 21, 2011 2:40 pm

Az NGK gyertyákkal én megszívtam- 6 darab újból 2 működött megfelelően

a gyújtás gyári 12 fokra nem esküszöm, nekem nem jött össze
Blant írta:Computer/injektor egyeztetésen mit értesz?
pont ezt:
Blant írta:a computer és perifériák egyazon autóból származnak
Blant írta:Fel lehet tanítani a Computert, ha, bár tipusazonos, de nem a gyárilag vele szerelt injektorokkal rakod össze?
Nem tudok ennek a lehetőségérő az EEC-IV néll, Bogyó az ECU Specialista :-D
"The highway still leads to hell"

Avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Hozzászólások: 1382
Csatlakozott: vas. dec. 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Blant '78-as V6

Hozzászólás Szerző: Blant » csüt. júl. 21, 2011 2:43 pm

Köszönöm Tibi!

Ismerem a Cikket.
A gyertyákat a Unixnál rendeltem, és bevallom nem ellenőriztem le őket "azért csak nem" alapon. Ha hazamegyek megteszem, bár pl a ferde felirat biztos feltűnt volna.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.

Avatar
Bogyo28
Überführer
Hozzászólások: 5484
Csatlakozott: szomb. dec. 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Budapest-Budakalász
Kapcsolat:

Re: Blant '78-as V6

Hozzászólás Szerző: Bogyo28 » csüt. júl. 21, 2011 3:33 pm

A gyári EEC-IV elég fakocka ECU, nem tudod tanítani semmire. a 2.8 ECU-hoz 2.8 injector kell, de ez Blant úrnál igy is van...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4

Válasz küldése