Blant '78-as V6

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Natalie Driver Gabe

Re: Blant '78-as V6

Post by Natalie Driver Gabe »

Blant wrote:Nem teszem fel, mert van rajta rendszám :-D

TEGNAP LEVIZSGÁZOTT ÉÉÉÉÉÉS mától azzal járok. Isteni, bár 3000 fölé még nem forgatom, de egyesben már 1500nál simán megy az erőcsúsztatás, kettesben ha icipicit rárugok, már 2ezer környékén megy a popsi :-D
A nyomatékot nagyon érezni. Be kell még állítani, mert sokat kap szegény, de elég ígéretes! Nagyon jóóó :twisted:

Köszönöm a segítséget mindenkinek, főleg Bogyónak a sok alkatrészért.
Öröm és Boldogság !!!!
Iten hozott az utakon !! :burnout: :mrgreen:
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Blant '78-as V6

Post by Blant »

Épp ez a jó, hogy most már a Capri hozott :-)

:twisted: :twisted: :twisted:
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Blant '78-as V6

Post by Bogyo28 »

Blant wrote:TEGNAP LEVIZSGÁZOTT

GRAT!

ma az enyém is újra 2 évre biztosította magának a jogot az utakra...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Blant '78-as V6

Post by Blant »

Akkor majd kölcsönösen figyelmeztessük egymást, mikor lejár :twisted:
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908
Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD

Re: Blant '78-as V6

Post by SONI »

Bogyo28 wrote:
Blant wrote:TEGNAP LEVIZSGÁZOTT

GRAT!

ma az enyém is újra 2 évre biztosította magának a jogot az utakra...
Biztos az új festésnek köszön hető :mrgreen:
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: Blant '78-as V6

Post by Gáborka »

Gratulálok :ba:
kb 1 év múlva csatlakozom :oops: :pia:
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Blant '78-as V6

Post by szszaby »

Gáborka wrote:Gratulálok :ba:
kb 1 év múlva csatlakozom :oops: :pia:
Én is, akkor jár le a mostani. :mrgreen:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Blant '78-as V6

Post by Blant »

szszaby wrote:
Gáborka wrote:Gratulálok :ba:
kb 1 év múlva csatlakozom :oops: :pia:
Én is, akkor jár le a mostani. :mrgreen:
:twisted:
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Blant '78-as V6

Post by Blant »

na így kb 2 hét után a tapasztalatok:

18 literes fogyasztás, bejáratósban. picit benzinszagú olaj. Kb 100-120LE-nek megfelelő teljesítmény.
Ez elég szomorú, így elkezdtem kutatni a hiba okát.
Ki lett mérve a vízjeladó, elvileg jó.
Megmértem a kompressziót:
12,9
12,7
12,5
12,1
11,5
11,3

Ha azt nézem, hogy Marci Caprija 140LE-t pakol 8-9-es Kompresszióval... valószínüleg nem ez az ok...
Kicseréltem a megtört visszafolyó ági gumicsövet, ettől jobb lett kicsit.
Vettem egy AC-t, ami EFI-hez való. Gyanítom, hogy a nyomásszabályzó nem tud eleget elengedni a benne lévő folytófurat miatt.
Reméljük a szivattyúcserével megoldódik minden! Ha nem, akkor sok ötletem nincs, hogy egy ilyen kompressziójú motor mért nem megy és mért eszik 20 litert. Remélem minden oké lesz!
Ha van valakinek ötlete, amire esetleg nem gondoltam, szívesen veszem!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Machine
nemleszgondhasegítis
Posts: 159
Joined: Fri Nov 16, 2007 11:38 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakeszi

Re: Blant '78-as V6

Post by Machine »

Blant wrote:na így kb 2 hét után a tapasztalatok:

18 literes fogyasztás, bejáratósban. picit benzinszagú olaj. Kb 100-120LE-nek megfelelő teljesítmény.
Ez elég szomorú, így elkezdtem kutatni a hiba okát.
Ki lett mérve a vízjeladó, elvileg jó.
Megmértem a kompressziót:
12,9
12,7
12,5
12,1
11,5
11,3

Ha azt nézem, hogy Marci Caprija 140LE-t pakol 8-9-es Kompresszióval... valószínüleg nem ez az ok...
Kicseréltem a megtört visszafolyó ági gumicsövet, ettől jobb lett kicsit.
Vettem egy AC-t, ami EFI-hez való. Gyanítom, hogy a nyomásszabályzó nem tud eleget elengedni a benne lévő folytófurat miatt.
Reméljük a szivattyúcserével megoldódik minden! Ha nem, akkor sok ötletem nincs, hogy egy ilyen kompressziójú motor mért nem megy és mért eszik 20 litert. Remélem minden oké lesz!
Ha van valakinek ötlete, amire esetleg nem gondoltam, szívesen veszem!
Tapasztalat van bőven, pár liter jó bor/sör elfogyna, mire a végére érnék :lol:
Computer-injektor egyeztetés és injektor teszt
Nyomásszabályzó működésének ellenőrzése
EFI- hez való üzemanyag szivattyú

A gyenge teljesítmény oka lehet még a gyújtás is
Gyújtógyertya
Kábelek
Beállítás
"The highway still leads to hell"
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Blant '78-as V6

Post by Blant »

Köszönöm a tippeket. Bocsánat nem volt alapos a leírásom.
Szerencsére azért van nékem is némi tapasztalat:
Tehát:
-új NGK gyertyák
-Új fedél
-Új gyertyakábelek (minőségi)
-Az injektorok 12 db kitisztított, bevizsgált és szűrőcserézett darabból lettek összevállogatva, 6 egyforma, jól szór, nem csöpög
-a gyújtás strobival belőve a gyári 12 fokra.a computer és perifériák egyazon autóból származnak
-Az AC-t ma cserélem


Ami viszont kérdés.
Computer/injektor egyeztetésen mit értesz? Fel lehet tanítani a Computert, ha, bár tipusazonos, de nem a gyárilag vele szerelt injektorokkal rakod össze? Elvileg az injetorok 2.8EFI-hez valók, mint minden más is. Ami más, az a 2.9 injektora, de az pont, hogy kisebb (Bogyó tapasztalatából tudom), így a 2.8 EFI-ben a rövidebb befecskendezési idők miatt pont, hogy nem adnának eleget.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Blant '78-as V6

Post by Tibi »

A hamisított NGK gyertya lehet probléma pölö...
Volt már emiatt szopó : http://www.kovacsauto.hu/fs_main.php?fs ... gk_gyertya" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Capri MK3
User avatar
Machine
nemleszgondhasegítis
Posts: 159
Joined: Fri Nov 16, 2007 11:38 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakeszi

Re: Blant '78-as V6

Post by Machine »

Az NGK gyertyákkal én megszívtam- 6 darab újból 2 működött megfelelően

a gyújtás gyári 12 fokra nem esküszöm, nekem nem jött össze
Blant wrote:Computer/injektor egyeztetésen mit értesz?
pont ezt:
Blant wrote:a computer és perifériák egyazon autóból származnak
Blant wrote:Fel lehet tanítani a Computert, ha, bár tipusazonos, de nem a gyárilag vele szerelt injektorokkal rakod össze?
Nem tudok ennek a lehetőségérő az EEC-IV néll, Bogyó az ECU Specialista :-D
"The highway still leads to hell"
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Blant '78-as V6

Post by Blant »

Köszönöm Tibi!

Ismerem a Cikket.
A gyertyákat a Unixnál rendeltem, és bevallom nem ellenőriztem le őket "azért csak nem" alapon. Ha hazamegyek megteszem, bár pl a ferde felirat biztos feltűnt volna.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Blant '78-as V6

Post by Bogyo28 »

A gyári EEC-IV elég fakocka ECU, nem tudod tanítani semmire. a 2.8 ECU-hoz 2.8 injector kell, de ez Blant úrnál igy is van...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Post Reply