capriv6 caprija

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderátorok: SONI, Pudva, Bogyo28

Avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Hozzászólások: 1042
Csatlakozott: pén. feb. 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: capriv6 caprija

Hozzászólás Szerző: White Shark » kedd júl. 23, 2013 7:14 pm

Tudtam hogy sok ,de csak kb a felére gondoltam ,egyszer én is összeadtam egy motorgenerált ,és nagyon meglepődtem ,ezen is ! Most már szeretném ,hallani ,látni ,milyen lett ,vagy legalább tőled egy őszinte értékelést ,pró és kontra ,tudom hogy a finomítás ,hangolás folyik ,de már akkor is lehet hozzáfűzni valód az egész projekthez .

Avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Hozzászólások: 532
Csatlakozott: vas. okt. 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Kapcsolat:

Re: capriv6 caprija

Hozzászólás Szerző: capriv6 » kedd júl. 23, 2013 7:48 pm

Hát én sem gondoltam hogy ennyibe fog megállni...de ez van... a vége volt a legnehezebb mert mindig kiderült hogy még kell valami...

Pro és kontra?? Hát.... sok tapasztalatom még nincs de azt szívesen megosztom..
Egyenlőre 260Km van a motorban ami csak arra volt elég hogy kb 15-50kPa és 3000rpm tartományban programoztam fel és igy a VE100% tartományig használom ki 10ms befecskendezési idővel 30% gázpedál állás mellet. (max kihasználtság mellett olyan 260% ig lehet felhúzni)
Tehát még sehol sem járok.....
Viszont szereti ha tul van dúsítva ezt nem értem hogy miért...
Ebben a tartományban tökéletesen működik természetesen szívó üzemben.
Szép alapjárat nem torpan minden rendben van egyszóval használható.
Fogyasztás ennek ellenére sok 14-15L körül van de itt hozzá kell tennem hogy motorfékben még nem vettem el az üzemanyagot ,ezzel is lehet sokat spórolni (most állítottam be).
A 4.0 már itt is érezhető a cossi-val szemben..
Kigyorsítást csak autópályán tettem néhány másodpercig 3000rpm-ig.
Ahogy elindul úgy boldog vagyok mert a cossi sajnos a nyomába sem ér..olyan kb mint egy karbi 2.8 és a cossi között... és ez nem túlzás egyszerűen a vigyor kiül az arcomra mi idáig csak pár sec-ig tarthat..
Jóval lomhább mint a cossi volt nem egy pörgős motor de erre számítottam is....
Remélem ezt majd a nyomaték a turbóval kompenzálja..
De egyébként semmi extra hangja nincsen se turbo sipákolás se semmi....
Viszont ami nem tetszik hogy a víz hőmérséklet a cossi-nál 80-85C volt itt 90-100C között van.. lehet hogy kicsi a hűtő!!!?? autópályán 120Km/h haladva 90C a víz..kicsi a ventillátor is ami rajta van mivel a régi nem fért el és ha bekapcsol 93C nál akkor álló helyzetben dugóban 104C felmegy a víz..... multkor már fűtöttem a kocsiban.... :lol: és izzadtam rendesen hogy ne legyn több a vízhőfok.... de itt megállt.. jó kint a levegő hőfok is volt vagy 40C fok...
Ha felmegy a vízhőfok akkor az olaj már kevés (10W40) hozzá mert lehet hallani hogy csitteg csattognak a dolgok... majd kap 10/60-as olajat bejáratás után mert igényli....
Egyenlőre olajhűtő nincs de tervbe van véve (már kinéztem)...
Egyszóval lomha nyomatékos de erre is számítottam....
Meg vagyok idáig elégedve :pia:









White Shark írta:Tudtam hogy sok ,de csak kb a felére gondoltam ,egyszer én is összeadtam egy motorgenerált ,és nagyon meglepődtem ,ezen is ! Most már szeretném ,hallani ,látni ,milyen lett ,vagy legalább tőled egy őszinte értékelést ,pró és kontra ,tudom hogy a finomítás ,hangolás folyik ,de már akkor is lehet hozzáfűzni valód az egész projekthez .

Avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Hozzászólások: 1042
Csatlakozott: pén. feb. 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: capriv6 caprija

Hozzászólás Szerző: White Shark » kedd júl. 23, 2013 8:49 pm

Olajhűtő fontos ,lehetőségeidhez képest pótold ,víz hőmérsékletre meg első lépcsőben talán a termosztáttal lehetne játszani . Túldúsítást szereti ,ez vagy sok levegőre utal ,vagy az adott injektorokhoz képest ,rövid befecskendezési időre .A turbót már valószínűleg nem cseréled kisebbre ,esetleg nagyobb injektor ,vagy alapból más befecskendezési stratégia.Hajrá!

Avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Hozzászólások: 532
Csatlakozott: vas. okt. 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Kapcsolat:

Re: capriv6 caprija

Hozzászólás Szerző: capriv6 » kedd júl. 23, 2013 9:26 pm

Igen igen....
A túlárusít úgy értem hogy alapjáraton is kel neki a 14-es AFR... akkor jár szápen. Turbo ki van kötve a rendszerből nem tölt még mert a kipufogó gáz kikerüli a turbot...igy annyi levegőt kap amit a motor át tud szívni a turbón
A befecskendezésről még sokat tudnék írni de majd személyesen esetleg 4-én....
White Shark írta:Olajhűtő fontos ,lehetőségeidhez képest pótold ,víz hőmérsékletre meg első lépcsőben talán a termosztáttal lehetne játszani . Túldúsítást szereti ,ez vagy sok levegőre utal ,vagy az adott injektorokhoz képest ,rövid befecskendezési időre .A turbót már valószínűleg nem cseréled kisebbre ,esetleg nagyobb injektor ,vagy alapból más befecskendezési stratégia.Hajrá!

Avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Hozzászólások: 532
Csatlakozott: vas. okt. 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Kapcsolat:

Re: capriv6 caprija

Hozzászólás Szerző: capriv6 » vas. okt. 27, 2013 4:16 pm

Hát igen itt a nyár vége és jelentem hogy jól teljesít a Turbo :)
Mindenkinek köszönöm aki segített céljaim elérésében...

Egy kis videót készítettem , így talán könnyebb szemléltetni hogy hogyan is működik..



Avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Hozzászólások: 798
Csatlakozott: hétf. jan. 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Kapcsolat:

Re: capriv6 caprija

Hozzászólás Szerző: daytona » vas. okt. 27, 2013 5:11 pm

Gratulalok! :-) Nagyon kellemes a huzasa! 8-)
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976

Avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Hozzászólások: 532
Csatlakozott: vas. okt. 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Kapcsolat:

Re: capriv6 caprija

Hozzászólás Szerző: capriv6 » vas. okt. 27, 2013 5:34 pm

Köszönöm..
Mikor vezetem mindig mosolyra fakaszt...
Elképesztő hogy megváltozott az autó :)
daytona írta:Gratulalok! :-) Nagyon kellemes a huzasa! 8-)

Avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Hozzászólások: 4631
Csatlakozott: kedd jún. 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Karcag

Re: capriv6 caprija

Hozzászólás Szerző: szszaby » vas. okt. 27, 2013 10:18 pm

Van benne kraft. :mrgreen:
Grat hozzá.
Ford Capri MkI Essex

Avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Hozzászólások: 4408
Csatlakozott: kedd máj. 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Miskolc - Bp
Kapcsolat:

Re: capriv6 caprija

Hozzászólás Szerző: Tibi » vas. okt. 27, 2013 10:23 pm

:ru:
Gratulalok !
1980 Capri MK3

Avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Hozzászólások: 526
Csatlakozott: vas. aug. 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Érd,Budapest

Re: capriv6 caprija

Hozzászólás Szerző: Gáborka » hétf. okt. 28, 2013 6:11 pm

:ru:
ez zombi :pia:
FORD CAPRI MK1 V4 1.7

Avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Hozzászólások: 736
Csatlakozott: vas. dec. 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: capriv6 caprija

Hozzászólás Szerző: gigford » kedd okt. 29, 2013 8:27 pm

Faszán megy :smt023

Avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Hozzászólások: 532
Csatlakozott: vas. okt. 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Kapcsolat:

Re: capriv6 caprija

Hozzászólás Szerző: capriv6 » szer. okt. 30, 2013 10:34 am

Köszönöm srácok :laza:
:pia:

Avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Hozzászólások: 310
Csatlakozott: vas. dec. 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Szigethalom

Re: capriv6 caprija

Hozzászólás Szerző: driver » szer. okt. 30, 2013 11:23 am

Tudod Krisz, hogy mindig csodáltam a munkásságodat, ami az autódat is jellemzi és a többi dolgot is
amit csinálsz.
Nagyon durván jó lett a caprid,nagyon tetszik és most irigy is vagyok :-D

Megprobálok a nyomodba szegődni :metla:

Avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Hozzászólások: 532
Csatlakozott: vas. okt. 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Kapcsolat:

Re: capriv6 caprija

Hozzászólás Szerző: capriv6 » szer. okt. 30, 2013 1:37 pm

Köszi PAPI :-P
Az a helyzet hogy mindig rengeteget tanultam (tőled) tőletek és ez vezetett el a céljaim eléréséhez.

Remélem neked is összejön, természetesen segítek amiben tudok bár a 23.a nem jött össze de sokat beszélgettünk és így kicsit letisztultak a dolgok a fejemben, hogy mit is akarsz elkövetni a motoroddal :lol:
A Többit PÜ-ben...


driver írta:Tudod Krisz, hogy mindig csodáltam a munkásságodat, ami az autódat is jellemzi és a többi dolgot is
amit csinálsz.
Nagyon durván jó lett a caprid,nagyon tetszik és most irigy is vagyok :-D

Megprobálok a nyomodba szegődni :metla:

Avatar
stpetya
egyedülisszerelhet
Hozzászólások: 525
Csatlakozott: csüt. feb. 22, 2007 7:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Tartózkodási hely: Üllő

Re: capriv6 caprija

Hozzászólás Szerző: stpetya » csüt. okt. 31, 2013 1:02 am

Igy hogy csak neztem is fultol fulig ert a szam es minden szorom egnek allt,elb@szott jo lett apukam :mrgreen: Nyomjad ki a szemit neki,az anyja keservit,aze van.
Pedal To The Metal
Rohadt eszetlen elozeseket meg hanyagolni :shock: :mrgreen:
Minden elismeresem Kliga,nagy vagy.
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.

Válasz küldése