capriv6 caprija

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by capriv6 »

Igen is értettem szŐr :)
Ha itthon leszel akkor megint kinyomjuk a szemét de csak egyenesben v. tökölön a reptéren...
Remélem addigra vezetni is megtanulom :)

stpetya wrote:Igy hogy csak neztem is fultol fulig ert a szam es minden szorom egnek allt,elb@szott jo lett apukam :mrgreen: Nyomjad ki a szemit neki,az anyja keservit,aze van.
Pedal To The Metal
Rohadt eszetlen elozeseket meg hanyagolni :shock: :mrgreen:
Minden elismeresem Kliga,nagy vagy.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by Tibi »

Amikor bejáratós volt a motor, a turbó le volt kötve az olajkörről is ?
1980 Capri MK3
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by capriv6 »

Nem mindene be volt kötve csak ki volt herélve a wesgate :)
Így a használat során sosem érte el a 100Kpa kb 85Kpa volt a szívótérben..
Ami nem is csoda :lol:

Tibi wrote:Amikor bejáratós volt a motor, a turbó le volt kötve az olajkörről is ?
ECHC
szerszámadogató
Posts: 37
Joined: Sat Apr 21, 2012 10:59 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Esztergom

Re: capriv6 caprija

Post by ECHC »

Huhhh...nagyon nagy hangja van, tetszik a "turbósítás"!!!! Atom. :nyal:
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by capriv6 »

Nos ujra itt..

Mostanában használgatom a caprit, és azt kell mondanom meglett elsőként a gyenge pontja a rendszernek.
A jelenség a következő:
Minden sebességet megfelelő fordulaton elváltva elérek a 3-bol 4-be akkor olyan érzés mintha nem tudnám rendesen a sebességet elérni hanem a motor fordulat emelkedi az autó sebesség pedig csak lassan,ezek után tolom az 5.-et és ott ugyanez tapasztalható... :burn:
Nem az jött be amire számítottam hogy a váltóm fogja megadni magát hanem a kuplung lett az áldozat.
Itt az ideje a fejlesztésének mivel nem akarom leégetni ezért a cserét kell eszközölnöm.
Visszaemlékezve amikor a kuplungot csináltattam akkor 350-400Nm-ert mondtak hogy addig birni fogja.
Az anyaga akkor is már kevlárbol készölt ami itt ugy látszik hogy nem elég..
Mikor felraktam a váltót előtte semmi kopást nem láttam a tárcsán tette a dolgát rendesen a cossi alatt de úgy látszik hogy ide már kevés lett.
Tehát kuplung csere...
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: capriv6 caprija

Post by szszaby »

Akkor szinter tárcsát bele az bírja.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: capriv6 caprija

Post by gigford »

Ha már szétszeded, a szerkezetet is elvinném beméretni(szabyk biztosan megnézi neked), tőle tudom, hogy sokan a tárcsára koncentrálnak és sokszor a szerkezettel nem mennek utána.
Persze ha ezen már túl vagy akkor nem szóltam, csak ötletként írom.
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: capriv6 caprija

Post by capriv6 »

Igen, holnap megyek szabyk-hoz és viszek neki alapanyagot az uj kuplungomhoz..
Korábban nem ő készítette a cuccot...
Biztos szinter lesz a vége ahogy telefonon is beszéltük..
A mostani kuplungomat pedig elrakom taralékba mert ez is még tökéletes csak nem birja...
:burnout:
gigford wrote:Ha már szétszeded, a szerkezetet is elvinném beméretni(szabyk biztosan megnézi neked), tőle tudom, hogy sokan a tárcsára koncentrálnak és sokszor a szerkezettel nem mennek utána.
Persze ha ezen már túl vagy akkor nem szóltam, csak ötletként írom.
Post Reply