nyujoe

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: nyujoe

Post by TÉCSÉ »

:metla: :ru: :ru: :ru:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: nyujoe

Post by Pudva »

Remélem bámulták a népek! 8-)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765
Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak

Re: nyujoe

Post by nyujoe »

Extra: Állítható nyomtávszélesség a hátsó tengelyen.
Agárd és Székesfehérvár között 60-as tempónál egy kisebb bummot követően megjelent a tükörben a bal hátsó kerék, lehúzódtam kiszálltam és ez fogadott, meglepődtem:
Kép1878.jpg
Kép1875.jpg
Kép1877.jpg
Kép1879.jpg
A lemez, csapágy roppantógyűrű maradt a hídban minden...csak a féltengely távozott angolosan, kb 10 centit még bent maradt így nem hasalt le az autó, törni nem törött semmi.

Ezúton is köszönet a közép dunántúli lerobbant caprik egyik sárga angyalának, aki egy féltengellyel a segítségemre sietett! :ru: Megállt egy ránézésre szakértő "fiestás srác" is, köszönet neki is, de akkor már úton volt a segítség :mrgreen:
Kép1884.jpg
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: nyujoe

Post by White Shark »

Jólesett egy kis szombati Capri szerelés beszélgetéssel egybekötve , szivesen máskor is ,másnak is ,na és a behűtött söröd sem volt rossz . :burn:
User avatar
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908
Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD

Re: nyujoe

Post by SONI »

nyujoe wrote:Extra: Állítható nyomtávszélesség a hátsó tengelyen.
Agárd és Székesfehérvár között 60-as tempónál egy kisebb bummot követően megjelent a tükörben a bal hátsó kerék, lehúzódtam kiszálltam és ez fogadott, meglepődtem:
Kép1878.jpg
Kép1875.jpg
Kép1877.jpg
Kép1879.jpg
A lemez, csapágy roppantógyűrű maradt a hídban minden...csak a féltengely távozott angolosan, kb 10 centit még bent maradt így nem hasalt le az autó, törni nem törött semmi.

Ezúton is köszönet a közép dunántúli lerobbant caprik egyik sárga angyalának, aki egy féltengellyel a segítségemre sietett! :ru: Megállt egy ránézésre szakértő "fiestás srác" is, köszönet neki is, de akkor már úton volt a segítség :mrgreen:
Kép1884.jpg
Ja :laza: :mrgreen:
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: nyujoe

Post by capriv6 »

Szerencséd volt az biztos....
Nagy galibát okozhetott volna..
Jártam már én is igy ezért ráhegesztettem (megpötyöltem) a zsugor gyürűt a féltengelyen...
Nállam a tárcsa fék fogta meg ami természetesen ráfogott igy nem esett ki a kerék csak befogott a fék..
:burnout:
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: nyujoe

Post by TÉCSÉ »

White Shark wrote:Jólesett egy kis szombati Capri szerelés beszélgetéssel egybekötve , szivesen máskor is ,másnak is ,na és a behűtött söröd sem volt rossz . :burn:
Ugyeugye - a LEGJOBB sárgaangyal :mrgreen: :ba: :pia:
Ezt a mutatványt anno az "ellopott" Tranyómmal sikerült bemutatnom KeTCSkeméten , megrakottan , viszont engem meg is előzött a kerék-féltengely kombó ... dörzsölte is a markát a Zautómentő ... :twisted:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: nyujoe

Post by szszaby »

Szép kis mutatvány volt.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: nyujoe

Post by Blant »

Vazzeh... a csolnakot még az árvíz vitte fel a hegyre Noé idején? Hülye Horváth-ok :-D (értse akire vonatkozik :twisted: )

Ez a féltengelyes téma ez gyakori? Nekem QH csapágyaim vannak, pár éve lett berakva... Szopó lenne, ha mondjuk keresztbe fordulok ki a Dráváról a Vácira teszem azt és a belsőoldalról eltávozik a féltengely...

Krisz, Neked nem húzta el a pöttyözés a tengelyt?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765
Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak

Re: nyujoe

Post by nyujoe »

...én is lehegesztettem már a zsugorgyűrűket, meg ha már úgyis szétkaptam (szétment magától végülis :mrgreen: ) megferodoloztattam a fékpofákat, szabályoztam a dobot aztán mentem műszakira is a múlt héten :burnout:
Last edited by nyujoe on Sun Aug 11, 2013 6:30 pm, edited 1 time in total.
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: nyujoe

Post by Blant »

Ohh, nekem az meg hátra van. Majd csütörtökön. Meg pont időben az induláshoz :)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: nyujoe

Post by Süni »

nyujoe wrote:...én is lehegesztettem már a zsugorgyűrűket, meg ha már úgyis szétkaptam (szétment magától végülis :mrgreen: ) megferodoroztattam a fékbetéteket, szabályoztam a dobot aztán mentem műszakira is a múlt héten :burnout:
OFF:
ferodoloztattam
fékpofákat
;)
User avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765
Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak

Re: nyujoe

Post by nyujoe »

kösz
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
User avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765
Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak

Post by nyujoe »

A hétvégén volt egy kis szlovéniai kirándulás, Bled környéke, Bohinj meg vissza. Gyönyörű táj, jó utak, jó(bb) minőségű üzemanyag?!?
DSC_2953.JPG
DSC_2920.JPG
DSC_2992.JPG
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Re: nyujoe

Post by Dartonit »

Ebből a szögből nagyon mutat a vas.
Ami az üzemanyag minőségét illeti, miben vetted észre?
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
Post Reply