Page 6 of 7

Re: Buborék Kaprija

Posted: Wed Jan 07, 2015 11:57 pm
by proteus
Sanszos, hogy vannak nálam dobfék maradványok, ha egyszer hazajutok megnézem.

Re: Buborék Kaprija

Posted: Tue Jan 13, 2015 6:46 pm
by Bogyo28
pontosan mi kellene egyébként? csak 2 alaplemez vagy több dolog is? mert akkor meg tudnám nézni hogy mim van hozzá..

Re: Buborék Kaprija

Posted: Wed Mar 25, 2015 3:31 pm
by Bubor
DJ Arató Kálmán :mrgreen: szavaival élve: Örülünk Vincent.

Néhány apróság még megoldásra vár, de jelentem összeállt a szerkezet, hála Drivernek és hatalmas köszönet Elnök úr segítségéért!
Motorháztető nyitó bowden ( huzal ) készíthető?

Re: Buborék Kaprija

Posted: Wed Mar 25, 2015 9:58 pm
by nyujoe
Utolsó kép olyan ismerős... 8-) :smt023
Hűtőrácsra mi a terved?

Re: Buborék Kaprija

Posted: Thu Mar 26, 2015 9:04 am
by Bubor
Megvan a gyári :-) , de a nyitó bowdent kell megcsinálni először- előtte

Re: Buborék Kaprija

Posted: Fri Mar 27, 2015 4:02 pm
by Bogyo28
Bubor wrote:Megvan a gyári :-) , de a nyitó bowdent kell megcsinálni először- előtte
bowdenkészítő szerintem tud csinálni, annó én is csináltattam a váci úton a rénó udvarban.

Re: Buborék Kaprija

Posted: Thu Jun 04, 2015 2:27 pm
by Bubor
A géptető bowdent 4.000.- ért csinálták meg. Mindenfélét elkészítenek minta alapján.

A kartegáz kivezető csőcsatlakozóba a meglévő visszacsapószelepemet szeretném kicserélni.A szigszalagozás nem jó hosszú távon...
Esetleg valaki tudna 2.0 pintóhoz valót? Esetleg cikkszámot vagy beszerzés helyet?

Gondolom ide valami visszacsapó szelep és olajleválasztó is kellene?

Re: Buborék Kaprija

Posted: Thu Jun 04, 2015 2:52 pm
by Bogyo28
PVC valve néven szerintem találsz újat is az ebay-en, eléggé univerzális cumo, szinte minden régi ford mociban ilyen van.

Re: Buborék Kaprija

Posted: Mon Mar 21, 2016 10:13 am
by Bubor
Előkerült néhány papír a kocsiról, lehetőség adódott felkeresni az első tulajdonost, aki annak idején zsír újan vásárolta Németországban.
Látogatásom felkavaró volt, mert a felesége azóta sem bocsájtotta meg, hogy eladta...
Nagyon kedvesek voltak, megígértem, hogy mindenképpen jelentkezem majd a Caprival is.

De most éppen a főfékhengerrel bíbelődök...visszalevegősödik ATE típus, ehhez állítólag van felújító garnitúra

Re: Buborék Kaprija

Posted: Mon Mar 21, 2016 9:12 pm
by TÉCSÉ
Az sima lemezfelni + "kutyatál" ;-)

Re: Buborék Kaprija

Posted: Fri Sep 09, 2016 5:37 pm
by Bubor
Nehéz döntést hozva, megváltam immár másodjára a CAPRI-tól. :-(
Ezúton köszönöm a klubtársaim támogatását a CÉL megvalósításának érdekében.
BUB legalább maradt itthon és nem csillaggarázsból fogja szelni további útját........

Re: Buborék Kaprija

Posted: Thu Jan 25, 2018 9:52 pm
by dkari
Na akkor sziasztok!
Ide írom a mondókámat mert úgy gondolom ez a "megfelelő topik".
A lényeg hogy hozzám került a Buborék Caprija. Tavalyelőtt augusztusban vettem meg 700000-ért. Nem tudom Buborék talán el is váltak azóta, akkora vita kerekedett köztük az autó miatt.
Volt vele bőven tenni való, az előzményeket a Bubor által leírtak mutatják.
Az autó eredetileg 1,3-as motorral szerelt. Sajna ez csapágyas volt (még az is). Ezért Bubor rakott bele egy Pinto 2.0-ás motort. Mikor megvettem ez volt benn. Sajna elég betegnek bizonyult de arra jó volt hogy haza hozzam vele. Pár hónapig pihent az autó mivel még a helye sem volt meg.
Aztán mikor kész lett a helye haza hoztam. Majd tüzetes felmérés után nekiálltam alkatrészeket keresni. Télre időzítettem a rendbe rakást mivel akkor nálam holtszezon van. Az volt a terv hogy Fefe felújítja nekem az eredeti motort. Ez végül időhiány miatt nem jött össze, amit most már nem is bánok.
Az autóhoz kaptam még egy Pinto 2.0-ás motort. Végül ezt szétszereltem, át lett nézve furatok dugók mérve. Mivel minden megfelelőnek bizonyult kapott új gyűrűket tömítéseket a hengerfej szintén rendbe lett rakva. Ezután beszereltem és eddig 5000km-t mentünk vele. Remélem továbbra is bírja majd. A váltó egy Typ-9 -es ötsebességes. Ennél szintén tömítés illetve szimering cserére volt szükség. A kormánymű szintén átnézésre került új gumiharangokat kapott. Lengőkarokat szintén cserélni kellett. Első telókat és rugókat szintén. Mind a négy kerékcsapágy új lett ahogyan az első tárcsák betétek is. Kardán csapágy szintén új. A hátsó féknél a féklapokat elforgattam mert mint korábbi képen látszik a kézifék bovden a laprugón csúszott.
Mivel az auto eredetileg L-es azaz alap felszereltségű, a saját igényeim kielégítésére kapott egy Gt műszerfalat és egy Raid kormányt valamint középkonzolt kerek órával. Mikor vettem 6x13-as Rs felnik voltak hozzá. ezeket eladtam és vettem rá 7x13-asakat. Kicsit később vettem két 7,5x13-ast hátra. Kapott új lökhárítókat hátul telit elöl kétrészest. Karbi egy 32/36-os Weber van ra

A szerencse hogy a kasztni elég jó állapotú, legalább ami a főelemeket érinti. Sajna '86-ban csúnyán összetörhették ennek nyomai azért helyenként elég jól látszanak. Többek között ezért ér bele a kerék jobb hátul míg másik oldalt nem. Elméletileg az év végére szintén télre be van tervezve a kasztni rendbe tétele. Ez sem lesz egyszerű mert amennyit csak lehet megszeretnék tartani a mostani fényezésből. Ez nem gyári mert eredetileg narancssárga volt de amikor összetörték át lett fényezve a korábban felrakott régi képen szereplő pirosra. Nem a költségek miatt akarok minél többet megtartani hanem mert így tetszik. És így nem kell annyira félteni nehogy letojja egy madár.

Pár kép a teljesség igénye nélkül. Meg úgy is láttatok már ezermillió felújításos képet.
eredeti műszerfal
eredeti műszerfal
20160116_133708.jpg (51.75 KiB) Viewed 9477 times
most az eleje
most az eleje
kepatmeretezes_hu_IMG_20180109_101527.jpg (60.97 KiB) Viewed 9477 times
motor
motor
kepatmeretezes_hu_P1070522.JPG (12.73 KiB) Viewed 9477 times
váltó
váltó
kepatmeretezes_hu_P1070531.JPG (14.16 KiB) Viewed 9477 times
most a műszerfel
most a műszerfel
kepatmeretezes_hu_P1070617.JPG (11.36 KiB) Viewed 9477 times

Re: Buborék Kaprija

Posted: Thu Jan 25, 2018 10:50 pm
by TÉCSÉ
Grat - Great 8-)

Re: Buborék Kaprija

Posted: Fri Jan 26, 2018 2:25 pm
by Dartonit
Wow! Vonzó darab, tetszik.

Re: Buborék Kaprija

Posted: Sun Jan 28, 2018 7:33 pm
by nyujoe
Fasza! Alapnak se volt rossz, de szépen pofásodik is :)