Page 1 of 7

Buborék Kaprija

Posted: Mon Oct 07, 2013 3:46 pm
by Bubor
Elérkeztem a következő lépéshez ( az első a kifizetése volt ), használható járművet készíteni a "szoborból".
Az alját még a nyáron lepucoltam, két kisebb lyukat leltem :oops: négyet meg én csináltam :lol: , hogy a küszöb át tudjon szellőzni ( ez nem biztos, hogy a legjobb megoldás...) és lealapoztam. Tudom a kavicsfelverődés,stb ellen van kitalálva az alvázvédő, de én megőrülök a "festék" tutymák alatt szétrodhadó részektől.
Így legalább látszik hol kezd a zsizsik dolgozni. :-?

Az összes szilent, csilapító ramaty, úgyhogy kipiszkáltam a futóművet. ( rekeszben várja a felújítást )

A porlasztó felújítása (felújító szettel kitisztítással) után siralmasabb lett a működése, mint előtte volt úgyhogy egy újat rendeltem hozzá (Gabura Motorsport) katalógusban létezik, remélem egyszer be is építhetem :-D ( aug 14 óta várom... :cry: ).

Re: Bubor Kaprija

Posted: Mon Oct 07, 2013 3:51 pm
by daytona
Nagyon szep a kocsi! De ezt az alvazvedos dolgot azert meg gondold at! Nem veletlenul van az ott. Ha igy hagyod, 1 even belul vissza fog rozsdulni azokon a helyeken, ahol kavics eri, nem kell meg esoben sem jarnod vele.

Re: Buborék Kaprija

Posted: Mon Oct 07, 2013 7:36 pm
by Süni
Azt a karbit ha elviszed Geree-hez http://www.geree.hu" onclick="window.open(this.href);return false; , biztos megoldja a gondod.

Re: Buborék Kaprija

Posted: Mon Oct 07, 2013 10:10 pm
by Pudva
Ezaz, csak így tovább! Az alvázvédelmet pedig tessék megcsinálni 8-)

Re: Buborék Kaprija

Posted: Tue Oct 08, 2013 7:17 pm
by Bubor
Köszönöm , ha ismét keréken áll megkeresem.
Vezérműszíj csere, szelepállítás stb, is kellene, de csak szépen sorban :cry:

Re: Bubor Kaprija

Posted: Tue Oct 08, 2013 9:09 pm
by SONI
daytona wrote:Nagyon szep a kocsi! De ezt az alvazvedos dolgot azert meg gondold at! Nem veletlenul van az ott. Ha igy hagyod, 1 even belul vissza fog rozsdulni azokon a helyeken, ahol kavics eri, nem kell meg esoben sem jarnod vele.
Ha jól emlékszem van színtelen alvázvédő.

Re: Bubor Kaprija

Posted: Wed Oct 09, 2013 7:15 pm
by Tibi
SONI wrote:
daytona wrote:Nagyon szep a kocsi! De ezt az alvazvedos dolgot azert meg gondold at! Nem veletlenul van az ott. Ha igy hagyod, 1 even belul vissza fog rozsdulni azokon a helyeken, ahol kavics eri, nem kell meg esoben sem jarnod vele.
Ha jól emlékszem van színtelen alvázvédő.
vagy festhető is nem ?

Re: Bubor Kaprija

Posted: Wed Oct 09, 2013 9:42 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:
SONI wrote:
daytona wrote:Nagyon szep a kocsi! De ezt az alvazvedos dolgot azert meg gondold at! Nem veletlenul van az ott. Ha igy hagyod, 1 even belul vissza fog rozsdulni azokon a helyeken, ahol kavics eri, nem kell meg esoben sem jarnod vele.
Ha jól emlékszem van színtelen alvázvédő.
vagy festhető is nem ?
az biztos van:

http://www.totallux.hu/alvaz-es-uregved ... /index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Buborék Kaprija

Posted: Fri Oct 11, 2013 3:43 pm
by Bubor
Köszönöm a tippet, kipróbálom a szürke " maszatot" az off-on, tavasszal kiderül hogy bírja :idea:

Toronycsapágy ügyben kicsit elakadtam. Az látszódott, hogy az első lengéscsillapítók dugattyúját cserélni kell ( kicsit "megfaragta " valaki), de újat nem szeretnék venni.
Kárászy-ék megcsinálják, de milyen méretre :?:
Ültetni nem szeretném, tehát X típus építési magassága még hozzájön a rudazat hosszához, sajna autósboltban csak cikkszámok vannak,nem engednek próbálgatni :-( -Süni szerint valami Fordé jó lenne, de melyik? -

A motortérben lévő "tököt" lehet -kell? javítani-felújítani? vagy mivel a terhet a csapágyak viszik marad dísznek?

Re: Buborék Kaprija

Posted: Fri Oct 11, 2013 7:06 pm
by Süni
Egész pontosan azt mondtam, hogy Bogyóék MINTHA a Scorpioét építették volna be. ;-)

Re: Buborék Kaprija

Posted: Fri Oct 11, 2013 8:29 pm
by White Shark
A Capri kormányzásnak pont az a gumiágy a lényege amit ki akarsz hagyni ,ha csapágyat építesz be nem fog magától visszaforogni .

Re: Buborék Kaprija

Posted: Sat Oct 12, 2013 1:48 pm
by szszaby
White Shark wrote:A Capri kormányzásnak pont az a gumiágy a lényege amit ki akarsz hagyni ,ha csapágyat építesz be nem fog magától visszaforogni .
Nekem nincs fixre húzva a szár, hogy forogjon a gumiágyban és szépen visszaforog a kormány.

Re: Buborék Kaprija

Posted: Sat Oct 12, 2013 2:33 pm
by White Shark
Az úgy nagyon nem jó ,a gumiágyban fémhüvely van ,akkor neked az egyik most koptatja a másikat ,egy idő után kopogni fog.

Re: Buborék Kaprija

Posted: Sat Oct 12, 2013 8:18 pm
by daytona
A kormany szerintem kanyar utan nem a toronycsapagy miatt all vagy nem all vissza kozepallasba, hanem az utanfutas miatt. Ami azt jelenti, hogy a kerek talajjal erintkezo pontja mennyire van a mogott a fiktiv pont mogott, amit a lengokarcsap tengelyenek fiktiv folytatasa a talajjal metsz ki. Ez biztositja, hogy a kocsi orra akkor van legalacsonyabban, amikor egyenesben van a kormanymu. Maskepp fogalmazva, ha barmerre tekerjuk ki a kormanyzast, a kocsi orra magasabbra kerul, igy a sulyero igyekezni fog ez ellen a kikormanyzott hatas ellen dolgozni, tehat vissza fog akarni teriteni egyenes allasba.

Re: Buborék Kaprija

Posted: Sat Oct 12, 2013 9:49 pm
by Bubor
White Shark wrote:Az úgy nagyon nem jó ,a gumiágyban fémhüvely van ,akkor neked az egyik most koptatja a másikat ,egy idő után kopogni fog.
Ez szerintem a siklócsapágy elve :roll: ,vagy nem?

Amennyiben a" tök" alá teszem ( a rugótányér és a "bódé" közé) a kúpgörgős csapágyat az " utánfutás" szöge nem változik :roll: vagy mégis :?: